Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-21, 22:02   #121
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Ja, jeg er lvl 50 og har fanget drøyt 400.000 pokemon, spilt daglig i snart 5 år og er svært aktiv i miljøet i Oslo-området og deltar i raidgrupper rundt i verden.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 22:12   #122
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Så jeg snakker mest av erfaring, ikke artikler jeg har lest noen steder. Og mekanismene ang gymming har endret seg flere ganger i disse årene, og to år gamle artikler ville jeg ikke ha lent meg for mye på.

Jeg, derimot, leter opp ting på nettet. Har jo selvsagt erfaring også, men lærer mest av å lese hva andre skriver og så eventuelt teste det ut selv etterpå. Grunnen til at jeg har lent meg på artikkelen fra reddit, er rett og slett at jeg ikke har funnet noe annet som er mer oppdatert. Og reddit er en svært god kilde til Pokémon GO-informasjon!

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

En 4* chansey på level 50 har forøvrig en cp på 1418

Det har du faktisk rett i. Jeg fatter ikke hvordan jeg har klart å se feil?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

for ca ett år siden var det en hel rekke pokemon som ble omjustert, noen opp og de fleste ned for å balansere ting litt. Og etter det ble chansey en bedre gymdefender enn blissey, nettopp fordi decay-tiden på pokemon over 1500 er mye kortere enn de under.

Vi får nå se, da. Jeg tester ut den tidligere nevnte Blisseyen nå. Hvis jeg er heldig, så blir den a) ikke slått ut før etter at jeg har fått sjekka status i morgen, og b) ingen har dyttet noen bær på den før jeg får sjekket status.

Spennende!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 22:17   #123
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.484
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det har du faktisk rett i.

Jeg bare er nysgjerrig - tenker du over at det å si "det har du faktisk rett i" får det til å høres ut som om du mener det bare er flaks at GydaG kom på noe som var riktig? (Jeg er oppriktig nysgjerrig, jeg driver å snakker med noen i en annen setting, og greier ikke helt å skjønne om vedkommende bevisst prøver å fornærme meg eller h*n ikke skjønner effekten av det h*n sier)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 22:28   #124
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg bare er nysgjerrig - tenker du over at det å si "det har du faktisk rett i" får det til å høres ut som om du mener det bare er flaks at GydaG kom på noe som var riktig? (Jeg er oppriktig nysgjerrig, jeg driver å snakker med noen i en annen setting, og greier ikke helt å skjønne om vedkommende bevisst prøver å fornærme meg eller h*n ikke skjønner effekten av det h*n sier)

Oi! Nei, det tenker jeg virkelig ikke over. Det falt meg faktisk ikke inn at det kunne tolkes slik. Jeg syns fremdeles det er en noe rar tolkning.

Men, ja, jeg er jo overrasket. Ikke over at GydaG har rett, men over at jeg tok feil. For jeg søkte det opp. Hva som er maks CP for en pokémon i level 50 er virkelig ikke ting jeg kan eller husker. Derfor søker jeg opp slikt før jeg skriver det.

Du tenker helt annerledes enn meg, det er tydelig. Hvordan mener du jeg burde ha uttrykt meg for at du ikke skulle ha reagert men at jeg samtidig skulle fått fram at jeg tok feil og GydaG hadde rett?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 22:31   #125
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg bare er nysgjerrig - tenker du over at det å si "det har du faktisk rett i" får det til å høres ut som om du mener det bare er flaks at GydaG kom på noe som var riktig?

Hæ? Det var en svært interessant tolkning. Du sier det som om det er en sannhet. Jeg er ikke enig i at det høres sånn ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 00:34   #126
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg trengte ikke søke opp hva som er Max cp på en 100% chansey i lvl 50. Jeg kunne bare gå inn i pokemon storagen min og sjekke.

Reddit er forøvrig fint det altså, men du bør nok sjekke dato på det du leser der inne, for dette er ett dynamisk spill og det som var riktig for 2 år siden er sannsynligvis ikke det må lengre.

Ja- og mens jeg er innom- huske at en shadow pokemon er 20% sterkere enn en 100% purified. Så det er lurt å beholde de som shadow selv om de har 0*

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 07:12   #127
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg trengte ikke søke opp hva som er Max cp på en 100% chansey i lvl 50. Jeg kunne bare gå inn i pokemon storagen min og sjekke.

Ikke alle har den muligheten.

Nå har jeg fått resultat fra nattens eksperiment, og jeg var heldig. Ingen slo ut min Blissey og ingen bæret den opp. Dermed hadde den fullstendig mistet sin motivasjon til å stå i gym. Hjertet over hodet var helt sort/tomt, og CP-tallet over hodet hadde blitt rødt. Så da var dessverre ikke reddit-artikkel korrekt mer, som du ganske riktig påpekte GydaG. Skuffet! Jeg hadde håpet at jeg hadde funnet den perfekte forsvarer for gym.

Håper noen snart kan kaste Blisseyen ut av gymen, slik at den kan komme seg hjem i skam! Og ta med seg 50 poképenger i slengen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 07:23   #128
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Har du gull i gymmen, siden Blissey skal hjem?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 07:39   #129
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg syns stemningen har blitt litt - hva skal man si - amper her i denne tråden, noe jeg helt klart har bidratt til. Så fra nå av skal jeg gjøre mitt beste for å dra denne tråden i en bedre retning.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har du gull i gymmen, siden Blissey skal hjem?

Ja. Men uansett vil jeg ha Blisseyen hjem, for jeg er så poképenge-grisk. Håper noen biter på agnet og kaster den ut!

Jeg vet at andre er opptatte av å få oppgradert gym til gullnivå, men selv har jeg ikke helt sett det store poenget, i alle fall ikke for gymer som er langt unna der man selv bor. Er det fordeler med gullgym som jeg ikke vet om? Hittil har jeg oppdaget følgende fordeler:

* Gullgym gir ut flere ting ved spinning
* Å spinne en gullgym som første spinn på 7. dag gir deg ekstra mange ting

Er det noen andre grunner som jeg ikke har fått med meg?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 07:45   #130
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.484
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Du tenker helt annerledes enn meg, det er tydelig. Hvordan mener du jeg burde ha uttrykt meg for at du ikke skulle ha reagert men at jeg samtidig skulle fått fram at jeg tok feil og GydaG hadde rett?

Kuttet ut "faktisk" og tatt med din egen del. For eksempel sagt "det har du rett i", "jeg tok feil der" eller bege deler "det har du rett i, jeg tok feil der"

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hæ? Det var en svært interessant tolkning. Du sier det som om det er en sannhet. Jeg er ikke enig i at det høres sånn ut.

Ja. Da jeg skrev det var det slik det opplevdes når jeg leste det - og så ble jeg nysgjerrig på hva Lille meg mente. Men du har rett, jeg burde heller ha sagt: "kan få det til å høres ut" eller "jeg leser det som" (antar at dette går inn under kategorien at det umulig å rette på en skrivefeil uten å skrive feil selv )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 07:54   #131
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Her ser man forskjellen på disse to som ble lagt inn i går kveld uten bær.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 9999B9B0-100B-4E9B-8329-BAA48D302DF8.jpg (15,3 KB, 13 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 08:06   #132
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg vil følge opp tipset fra GydaG angående shadow pokémon. Jeg antar de fleste vet at man får mulighet til å fange såkalte shadow pokémon etter at man har beseiret et medlem i Team GO Rocket ("Grunt" eller Jessie og James, en av de tre team-lederne eller toppleder Giovanni). Og har du ikke fått sjansen til å fange en shadow ennå, så kan det være fordi du har for lavt nivå. Her står det at nedre grense for å kunne fange disse, er level 8.

Ikke alle shadow pokémon anses for å være like kule. Generelt sett er vel regelen at legendary shadow pokémon er kulest, og om jeg ikke tar helt feil er shadow Mewtwo aller best. Det betyr at du virkelig ikke må purifye den, om du har en slik pokémon. Tvert om må du beholde den og klargjøre den for store ting.

Av og til er det slik at man kan bytte charged angrep på shadow pokémon. Dette skjer vanligvis under enkelte eventer og vil annonseres. Under et slikt event kan du bruke en Charged TM-gjenstand og bytte bort Frustration-angrepet som alle shadow pokémon har som charged angrep. Denne muligheten har du kun under spesielle eventer, så da gjelder det å benytte seg av dette.

Legg merke til at man alltid kan bruke en Elite Charged TM-gjenstand til å bytte angrep. Men en slik gjenstand (kom gjerne opp med bedre forslag på hva man skal oversette "item" til!) får man såpass sjelden tak i, at de tenker jeg det er lurt å spare til helt spesielle ting.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 08:08   #133
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

(antar at dette går inn under kategorien at det umulig å rette på en skrivefeil uten å skrive feil selv )

Er ikke det en klassiker, da? Bare ikke nevn krigen!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 10:36   #134
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.484
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Generelt sett er vel regelen at legendary shadow pokémon er kulest, og om jeg ikke tar helt feil er shadow Mewtwo aller best. Det betyr at du virkelig ikke må purifye den, om du har en slik pokémon. Tvert om må du beholde den og klargjøre den for store ting.

Er det mulig? Jeg purifyed en shadow Mewtwo (3 stjerner) forrige uke!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 11:01   #135
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Er det bare hos meg "Adventure Sync" har sluttet å virke? Nå har jeg blitt snytt for en hel mil i går og 1,5 km i dag, så langt. Den oppdaterer bare de distansene jeg går med telefonen i hånda og spillet oppe. Jeg bruker jo bare Pokemon Go til å fange Pokemons, klekke egg og bli motivert av kilometerne som tikker, så dette fører meg nok nærmere å legge spillet på hylla.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 11:03   #136
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Har du sjekket at det fremdeles er på? Jeg måtte slå det på igjen etter en oppdatering for ikke lenge siden. Det funker for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 11:05   #137
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.484
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Bluen: kan bli slått av når du oppgraderer os på telefon, så sjekk innstillingene der først

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 11:09   #138
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Har dobbelt- og trippeltsjekket at den er slått på, ja. Det har den vært hele veien.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 12:48   #139
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er det mulig? Jeg purifyed en shadow Mewtwo (3 stjerner) forrige uke!

Såså. Den er jo ikke dårlig nå heller. Bare ikke like god. Pass på at du bruker en charge TM neste gang en slik type event kommer opp, da, sånn at du i det minste får bort Return-angrepet.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 12:51   #140
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Har dobbelt- og trippeltsjekket at den er slått på, ja. Det har den vært hele veien.

Dobbeltsjekk mot listen som Niantic har laget. Spesielt er det viktig å dobbeltsjekke at Pokémon GO alltid har lov til å bruke posisjonsinnstillingen, ikke bare når appen er i bruk.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no