Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Å finne sin stil - tenåringsjente

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-21, 19:06   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Jeg synes det svinger og tar litt tid i den alderen. Prøver litt ulikt og forkaster underveis. Mine har forkastet en del underveis og blitt ved andre plagg og stiler. Heldigvis har vi stort sett ikke gått all inn og kjøpt mye av en ting med en gang. Tatt det litt i etapper og kjøpt mer av det som faller i smak.

Det handles mest på Monkey og HM. Vide collegegensere i glade farger, en del duse. Noen med trykk eller puffermer. Har observert en del magetopper. Noen skjorter i cord som er åpne. Vide bukser med hull. Handlenett, de sære er mest kule. Lite merkeklær og dyrt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 19:24   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Her er denne vide og mørkebestilt fra Junkyard, Wrangler halv pris av ungdomsskoleeleven:

https://junkyard.com/no/p/wrangler-j...e/7297596_F510

Her bruker de handlenett i stoff til skolesaker, handler på bruktbutikker og bytter klær, og barnet har også overtatt noen av mine t-skjorter fra vgs som vi fant på loftet til bestemor.

De er generelt opptatt av sin egen stil, her, har ikke inntrykk av at det er noe merkekjør og denslags.

Ja, begge mine jenter har funnet noen av mine gamle t-skjorter fra studietida, og tatt dem i bruk.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 20:54   #23
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Avsporing - sorry Bluen...
Hva skal vi gæmliser bruke nå, er de vide buksene for ungdommene, mens vi over 40 skal bruke Skinny jeans?

Jeg bruker vide bukser og er overlykkelig over at flares og skikkelig bootcut er tilbake!

06-ern her går kledd omtrent som vi gjorde på tidlig nittitall. Vide t-skjorter eller magetopper (aldri noen mellomting). College-genser i pastellfarger, altfor store skjorter hun har stjålet av mannen. Sykkelshorts og tennis-sokker. Litt for korte jeans, Converse, DMs eller gigantiske fila-sko som minner litt om buffaloene jeg hadde.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 21:04   #24
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Jeg angrer forresten på at min BALL-genser fra 80-tallet, mest sannsynlig ikke finnes lengre.
De er relansert, til en fortsatt relativt stiv pris..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 21:17   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg angrer forresten på at min BALL-genser fra 80-tallet, mest sannsynlig ikke finnes lengre.
De er relansert, til en fortsatt relativt stiv pris..

1700 eller noe, tror jeg! Vi hadde 80-tallskonsert med korpset i høst. Jeg har en av mine Ball-gensere fortsatt, og den liker 14-åringen. Den er helt ufattelig diger - det går tre av mine topper anno 2021 på den på tørkestativet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 21:19   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Takk for fine innspill! Jeg ser at jeg kunne spesifisert «egen stil» litt mer - hun er langt fra like dristig som mange av beskrivelsene her. Og jeg innser at den vide Levis-buksa vi fikk fra Zalando er for kort.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 00:28   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Jeg har ei 05-er som har funnet sin stil, men den er helt innafor det man får kjøpt i mainstreambutikker. Hun finner mest på HM. Den andre 05-ren, derimot… Hun bruker stort sett klær nedarvet fra mormor, oldemor og meg, ispedd mye Fretex kombinert med enkelte ting fra vanlige butikker. Ofte mom-jeans og bukser med mye sleng, merchgensere av ymse slag eller helt crazy kombinasjoner av retro, farger og stæsj. Kjenner igjen en del av det som nevnes her, med snurpa sammen bukser med ymse belter, oversized skjorter, doc Martens, korte skjørt med over knee strømper osv.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 01:36   #28
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Ikke lest hele tråden. Her går det I jeans fra Zalando, Junkyard, joggebukser og skapet til mor og far. Type t- ,shirt fra Dressmann, Kappahl osv.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 11:24   #29
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

Godt å høre at det ikke bare er her i huset at fars hettejakke og t-skjorter blir brukt av tenåringen. Virkelig oversized, men veldig komfortabelt i følge brukeren.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 11:29   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

16-åringen bruker ei av mine gamle mammabukser. Vide ben i supermykt jerseystoff, og veldig bred linning oppe. Med et hårstrikk surret rundt en tupp bakpå ryggen, for å stramme den. Brukes bare hjemme da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no