Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Behagelig, men pen bukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-21, 18:21   #1
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Behagelig, men pen bukse

Jeg er eier av en jeans med smale ben og behøver en litt penere bukse til jobb og halvfine anledninger. Fortrinnsvis en svart bukse.
Jeg er så glad i behagelige klær og går stort sett i kjoler pga dette. Jeg er 10 kg overvektig, lav, timeglassfigur men godt polstret mage. (Jobber med saken, men det går altfor tregt til at jeg kan vente med å kjøpe ny bukse.) Tipper jeg må ha størrelse 42.
Noen som vet om en bukse jeg kan prøve?
Har forsøkt en i cord fra KappAhl, men den var altfor trang og lang. Forsøkte en i cord fra zalando (american eagle), men den var altfor høy i livet og jeg så ut til å være gravid i 8. måned.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 18:26   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg synes Pulz har fine og behagelige bukser. Clara er min favoritt.
https://anniogco.no/products/6306128...40302280802483

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 18:27   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg fant en fin på Lindex, som også er behagelig. Modellen heter Lykke. Mulig den blir for høy i livet eller for lang (jeg er lang) til deg, men synes uansett de har flere fine modeller der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 18:43   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg har noen fra vero moda som høres ut til å passe dine krav.

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 07-09-21 kl 18:52.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 19:36   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg har kjøpt en svart slengbukse fra Gina Tricot (!!!) som passer min str 42/44 og korte bein uuuuutmerket. Fin er’n også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 19:45   #6
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Anbefaler passformen til bukser fra Claire.dk.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 21:37   #7
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Signerer Elise. Har kjøpt flere komfortable bukser på Vero Moda. 2 for 600,- har i svart, blå og grønn.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 21:41   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg liker godt Poptrash-buksene til Only. Finnes i hvert fall to forskjellige lengder til hver størrelse. De pleier å finnes i mange farger, det varierer med sesongen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 22:29   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg kjøpte nylig denne buksa fra Zavanna, Ninni Bengalin. Dama i butikken sa jeg burde ta en størrelse mindre enn vanlig, men jeg ser nå at jeg kunne tatt enda en størrelse mindre. Jeg er ikke spesielt høy, ingen timeglassfigur.
https://zavanna.no/klaer/bukser/ninn...lin-bukse-sort
(jeg bruker 44-46 men kjøpte 42 i denne, kunne tatt den enda mindre)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 23:53   #10
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Fiona Peg fra Filippa K, dyr bukse, men verdt pengene. Sjekk når det er salg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 07:01   #11
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Tusen takk for tips, nå skal jeg prøve ut!

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 09:29   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

https://www.vic.no/dameklaer/bukser-...ica-pant/navy/
Denne er veldig behagelig, men nuppet på meg.
Og jeg er ikke så veldig høy, så den gikk helt ned til skoen liksom. Men behagelig og pen, det skal den ha.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 20:18   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Sjekk B-Young. Jeg fikk kjempegod hjelp der til å finne bukse som er både pen og behagelig!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 23:46   #14
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Kylie crop i sort fra Five Units synes jeg er fin og veldig behagelig å ha på. Finnes også i andre farger.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 08:19   #15
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Jeg elsker buksene fra Five Unit. De holder både farge og fasong og sitter pent, og finnes i såpass mange modeller at du finner en som også er behagelig. Min favoritt er modellen som heter Jolie, som har passe høyt liv, og sitter pent over baken. De buksene jeg har er litt strechy i stoffet, selv om de ikke ser sånn ut.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-21, 12:36   #16
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte nylig denne buksa fra Zavanna, Ninni Bengalin. Dama i butikken sa jeg burde ta en størrelse mindre enn vanlig, men jeg ser nå at jeg kunne tatt enda en størrelse mindre. Jeg er ikke spesielt høy, ingen timeglassfigur.
https://zavanna.no/klaer/bukser/ninn...lin-bukse-sort
(jeg bruker 44-46 men kjøpte 42 i denne, kunne tatt den enda mindre)

Det ble denne i både svart og mørk brun.
Jeg prøvde bare størrelse 40 og synes den satt behagelig, så tenkte ikke prøve en mindre størrelse da jeg pleier bruke 42. Siger den mye så jeg bør bytte i mindre størrelse tro?

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-21, 12:41   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Behagelig, men pen bukse

Prøv å gå litt med den hjemme da, før du tar av lappene? Jeg prøvde bare min i butikken der jeg var, vi har ikke Zavanna her jeg bor så jeg tok den bare i bruk da jeg kom hjem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no