Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 11:44   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Vi skal til syden i sommer med barna på 2 og 5 år. Har lyst på et supert familiehotell med all inclusive som er supert med barn.(og for oss voksne også )
Helst i spania, tyrkia eller Hellas da det er eneste direkteruter herifra.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:49   #2
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, og å få halve FP på nakken hvis stedet ikke faller i smak: Sunwing Resort i Kallithea, Rhodos er bra. Les mer i denne tråden.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:13   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Startour Blue Village Althea Beach i Fig Tree Bay og Blue Village Callisto I Aya Napa, begge på Kypros er flotte familieanlegg. Begge kan anbefales!!

Det ser ut til at all inclusive kan bestilles på begge.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:15   #4
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

tror desverre ikke noen av reisemålene har direkteruter herifra

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 21:35   #5
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Jeg må henge med på denne! Myser litt på sydentur til høsten...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:14   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Vi anbefaler glatt Sunwing resort Arguineguin.
Var der med to små, og hadde 14 deilige dager i solen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:43   #7
Elisbeth
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 2
Elisbeth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Jeg jobber i Star Tour, men tillater meg likevel å nevne at vi åpner et nytt familiehotell på Rhodos til sommeren. Et Blue Village med all inclusive. Jeg var og kikket på stedet i høst, og det blir kjempefint! Det heter Blue Village Agean Park. Synes Rhodos er et veldig flott sted, vakkert og rent vann, veldig god mat og mange ting å finne på.

Hilsen Elisabeth

Elisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:46   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, og å få halve FP på nakken hvis stedet ikke faller i smak: Sunwing Resort i Kallithea, Rhodos er bra. Les mer i denne tråden.

Veldig bra anlegg, men usentral beliggenhet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:57   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Hvordan er egentlig prisforskjellene på ting og tang fra Rhodos og Gran Canaria, til Tyrkia? Ikke på selve reisen, men mer som shopping, mat osv?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:59   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Forskjellen er hvertfall ikke så stor fra sted til sted, at jeg har bitt meg merke i den. Det eneste jeg husker er Bulgaria på 90-tallet. Det var virkelig billig, men maten var stort sett deretter også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:03   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Vi var i Bulgaria i fjor. Frister ikke til gjentagelse, selv om ungene storkoste seg. Har booket til Alanya nå, men ser at disse to resortene over her frister mer. Og siden jeg allerede har betalt 24 k til sunwing, så er det gjerne like lett å bare ombooke hos de. Jeg har sett på det på Rhodos og det i Arguineguin og valget står mellom de to. Det blir et mellomlegg på ca 6-7 k, noe som gjør at jeg må vurdere om det er skikkelig dyrt å spise og sånt på disse stedene. I Bulgaria i fjor gikk det glatt 15 -18 k og det regnes jo som et billig land, slik som Tyrkia.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:04   #12
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Veldig bra anlegg, men usentral beliggenhet.

Sant. Men for en ukes avslappende ferie med små barn og uten store sightseeing-ambisjoner er det glimrende. Rhodos by er jo ikke langt unna, men trafikken er skummel.

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:05   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Sant. Men for en ukes avslappende ferie med små barn og uten store sightseeing-ambisjoner er det glimrende. Rhodos by er jo ikke langt unna, men trafikken er skummel.

Jeg lurer på om jeg har vært der, for type 20 år siden. Såvidt jeg husker var vi enten på området, eller tok taxi inn til byen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:05   #14
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Sitron: Jeg tror noen laget en tråd om prisforskjeller for en stund siden. Skal se om jeg finner den.

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:07   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Sant. Men for en ukes avslappende ferie med små barn og uten store sightseeing-ambisjoner er det glimrende. Rhodos by er jo ikke langt unna, men trafikken er skummel.

Vi var der i 14 dager, og det ble bittelitt "klamt" å være på hotellområdet stort sett hele tiden (jeg er ikke så mobil av meg). Vi kommer til å velge noe mer sentralt neste gang.
Sånn ellers, så hadde vi to fantastiske uker der.

Ang. pris, så synes jeg vi spiste rimelig og stort sett god mat der.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:09   #16
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Her er den. Men det var visst bare prisene på Sunwing-resortene som ble sammenlignet. Kanskje ikke så interessant.

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:11   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Joda, interessant. Takk skal du ha. Jeg innbiller meg at Spania er dyrere enn Hellas, stemmer dette?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:17   #18
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Joda, interessant. Takk skal du ha. Jeg innbiller meg at Spania er dyrere enn Hellas, stemmer dette?

Mitt inntrykk er i alle fall at Kypros er dyrere enn Kreta. Tipper at Rhodos og Kreta har omtrent samme prisnivå.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:06   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Jeg har vært på vestsiden av Rohodos - og det anbefaler jeg ikke til folk iallefall. Hovedveien går gjennom byen (ixia - like ved rhodos by) og strendene er ikke barnevennlige.
Rullestener og store bølger. Mannen var forøvrig ut og svømte og svømte seg på noe som lignet mistenkelig mye på en...bæsj.

Andre siden av Rhodos er det vel bedre da.

Tyrkia har sykt plagsomme selgere. (Det sies vel at de er blitt bedre)

Jeg liker spansktalende steder - mest fordi jeg da kan snakke spansk sjøl.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 16:52   #20
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Vi bodde på Sunwing Resort og spa Side beach i Tyrkia i september i fjor, helt topp - anbefales

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no