Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 21:46   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Er det noen som har erfaring med å dra til Egypt om sommeren? Altså i sommerferien? Og hvor drar man i så fall? Trenger litt tips og innspill

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 22:00   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Jeg ville aldri reist til Egypt midt på sommeren. Alt for varmt til at en orker og være i sola eller orker å gjøre noe særlig og oppleve noe i det hele tatt. Jeg var i Egypt midt i juni et år, og da var det nesten 50 grader. Glad jeg bare var på dagstur fra en cruisebåt da, i buss med aricondition. Vi orket knapt og gå ute. Men Egypt er et herlig land da, så på våren/høsten er det mere passe varmt. Også om vinteren, men da kan det være litt kaldt på kvelden.

Naama Bay utenfor Sharm el Sheik er veldig deilig sted.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 22:11   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Jeg sier som Elisabet. Egypt midt på sommeren frister ikke. Dersom man har som mål å dra på kjærlighetsferie, sover hele dagen og er våken om nettene så kan det kanskje gå, men det er for varmt på dagtid til å kunne gjøre noe som helst. Severdigheter er det nesten umulig å reise til pga. varmen. Vi var i Luxor i februar og da var det 36 grader i Kongenes dal. Jeg tør ikke tenke på hvordan det må være om sommeren. Jeg kjenner noen som har vært i Makadi Bay i juli og de stortrivdes, men de var der for å nyte luksus på hotellet. Ute var det visst umulig å oppholde seg så lenge sola var oppe. Forresten gikk det visst fint å bade i sjøen. Bading går jo som oftest bra uansett hvor varmt det er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:03   #4
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Jeg har aldri vært i Egypt, men har hørt fra mange som har vært der at de ALDRI vil reise tilbake igjen om sommeren. Det er så varmt at de ikke har klart å gå ut før etter kl 18. De fleste av dem skryter av Egypt som ferieland, og de har reist tilbake, men da i januar og februar måned.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no