Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 21:28   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den har jeg sett. Det jeg lurer på er i hvorvidt forumledelsen informerer om trollerier, dersom man kommer frem til at det faktisk er et forumtroll på gang.

Det generelle svaret er det som står i den klistrede tråden; altså at vi ikke informerer. Kanskje vi bekrefter konkrete spørsmål på PM, eller vi kontakter noen som er spesielt berørt. Forumet forøvrig vil vel merke det ved at trollet forsvinner, eller slutter å trolle. Det som er problemet med troll er at en i 99% av tilfellene ikke kan være helt sikker på hva som er trolleri og hva som ekte. Det er medaljens bakside med anonymiteten på internett og sosiale nettsteder som FP. Så selv om en en tror at er et troll blir "avslørt" og forsvinner, så er det ikke helt sikkert at det var trolling. Derfor ingen gapestokk.

Vi er avhengig av innrapporteringer, så det er fint om dere kommer med dem. Ref. en annen tråd med samme oppfordring.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:29   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Men hvordan får dere mistanke?
Jeg gjennomskuet jo knut arne og han andre selvsagt, men det var jo innlysende... :naiv:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:29   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Nå som det begynner å bli lysere på dagene forsvinner nok snart alle troll inn i hulene sine.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:30   #24
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Hvordan legge ved indisier? :dum som et brø:
Bare liste opp hvorfor man tror hva?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:31   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Det som er vanskelig med troll er jo å nøste opp ting som ikke helt henger sammen og så se helheten. Det er jo derfor det er så viktig med innrapportering, fordi admin selvsagt har mer informasjon og kan legge puslespillet lettere. Jeg har blitt mer skeptisk med årene, men må innrømme at jeg tar meg nær av at noen troller med oss til tider. Kanskje mest fordi jeg tilbringer mye tid på FP og anser mange her som gode venner.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:31   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hvordan legge ved indisier? :dum som et brø:
Bare liste opp hvorfor man tror hva?

PM, eller en kan innrapportere samme innlegg flere ganger; da havner det i samme tråd som forrige innrapportering i moderatorforumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:33   #27
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Er det mange som føler at det trolles om dagen?
Jeg har nemlig hatt følelsen de siste dagene, men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. Får litt dårlig smak i munnen også, for om det er troll der jeg tror det er, så blir jeg så skuffet.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:34   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hva gjør man hvis man mistenker at det er noen som troller, uten å ha konkrete bevis. Er det grunn til innrapportering, eller må man ha noe håndfast å vise til?

Jeg er like mistenksom som deg.
Selv om jeg ikke vet om vi snakker om samme troll ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:34   #29
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Hva er trolling? um som tre brød:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:36   #30
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Er det noen som troller med oss?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:36   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg vil gjerne danne baktroppen til Sitron. :tjenestevillig:

Det er jeg som er best i dette. Sitron er flinkest i å ha noia hun.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:37   #32
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Troll?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:37   #33
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Hah! Jeg har hatt trollfølelse i mange dager nå, altså!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:38   #34
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Jeg har hatt trollfølelse veldig lenge nå ja.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:38   #35
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Ja, nå trolles det så det holder

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:38   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Åh. Jeg trodde det bare var jeg som var paranoid. Godt å høre at det er flere som har trollradaren ute.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:38   #37
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Troll er dumme. De bare skjønner det ikke selv.
Også er de sørgelige da.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:39   #38
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

Ja, nå trolles det så det holder

Begynner å lure litt jeg også ja.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:39   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Jeg har veldig treg trollradar, men når den først slår ut bruker den å stemme.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:40   #40
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Også er de sørgelige da.

Veldig sørgelige.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no