Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Byfolk på telttur trenger tips!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-18, 23:10   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Vi liker lavvo, men den veier jo litt. Denne sommeren har vi tenkt å i hvert fall dra ut til Sandvika på Kvaløya og ta den første turen med ungene. Sist vi prøvde, holdt vi på å blåse bort.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 00:54   #22
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Lyslenker trenger vi ikke på en stund, kjøleboks har vi.��

Har vært en del telting i Sandvika de siste ukene (mye skoleklasser ser det ut som).

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 01:12   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Jeg tenker at så lenge klær og mat er i boks, så er det å snu om tankesettet og tenke at dette klarer jeg, og det blir gøy!!

Og insektsspray...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 10:41   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Lyslenker trenger vi ikke på en stund, kjøleboks har vi.��

Har vært en del telting i Sandvika de siste ukene (mye skoleklasser ser det ut som).

Jepp, jeg var der selv med elever i forrige uke (selv om jeg dro hjem på kvelden og tilbake neste morgen). Men det var ingen måker der til tross for utstrakt matlaging, og jeg ble heller ikke bitt av noen insekter. Det ligger også et fint teltsted (tror jeg, det er på planleggingsstadiet her) ut mot Kvaløyvågen. Det er en liten gresslette med to små sandstrender på hver side. Her er det fullt om det er to telt tilstede, men barna mine elsker stedet, og det har vært en höydare hver gang vi har kjørt ut dit.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no