Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavetips på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-12, 00:54   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips på nett

www.multitrend.no


Jeg har vært dårlig på julegavehandel på nett, men har planer om å bli flinkere i år.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:31   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.614
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips på nett

Epla får fler og fler butikker, så der bør det være julegaver til de fleste.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 10:11   #3
Cinnenn
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 26
Cinnenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gavetips på nett

Super-tips!!!

Nå i førjulstider er det mye svindel! Om du skal betale varen på forhånd, bruk mastercard!! Eller velg faktura/ oppkrav

Har ei veninne som bestilte julegaver fra en engelsk nettbutikk, betalte med visa ( ca 3000 nok) og fikk mail i tre uker etterpå etter mange henvendelser fra henne at butikken var konkurs.. Pengene fikk ho ikke tilbake.. Ikke varer heller for den del !

Cinnenn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 08:03   #4
kongenavtys
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 4
kongenavtys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gavetips på nett

Er det lov å advare litt her også? Jeg tok i bruk et tips som står litt lengre oppe her om en nettbutikk som kalles Dhgate.com. Vel, her sitter jeg på bursdagen til kompisen min og har ikke fått varene jeg bestilte for vel 23 (?) dager siden til tross for at jeg var lovet å få varene rimelig hurtig.

Da blir det ut på Sandvika Storsenter i dag, gitt.

kongenavtys er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 12:59   #5
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gavetips på nett

Opprinnelig lagt inn av kongenavtys, her.

Er det lov å advare litt her også? Jeg tok i bruk et tips som står litt lengre oppe her om en nettbutikk som kalles Dhgate.com. Vel, her sitter jeg på bursdagen til kompisen min og har ikke fått varene jeg bestilte for vel 23 (?) dager siden til tross for at jeg var lovet å få varene rimelig hurtig.

Da blir det ut på Sandvika Storsenter i dag, gitt.

Nå vet ikke jeg hva og hvor mye du har bestilt for, men det jo en mulighet for at varen din ligger i tollen. Kostet varen mer enn NOK 200 ligger den nok der.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-15, 11:15   #6
shirajenta
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 20
shirajenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gavetips på nett

coolstuff.no kjøpte jeg gaver til ungene. Til 8 åring og 13 åring. Supert! Samme med BR.no

shirajenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no