Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

"Jeg reiser alene", kanskje

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 20:20   #1
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

"Jeg reiser alene", kanskje

Jeg og mannen har svært forskjellige sommerbehov. Jeg trenger litt strandliv, sitte i sola og mennesketitte, svømme og kose meg, lese under en parasoll, dere skjønner. Han har vitiligo, og har ingen glede av strand og sol. Med god smøring, caps med sånn flapp ned i nakken og uv-telt kan han jo overleve, men det er ikke gøy for ham, og han blir antagelig solbrent uansett.

Jeg føler at jeg ikke får sommer ...

Vi har blitt enige om at, særlig nå som jeg er student, kan jeg dra på ferie alene et sted i slutten av juni eller begynnelsen av juli. Om jeg tør. Om jeg finner et sted jeg kunne klare å være alene en drøy uke. Så Oh FP-Orakel; hvor skal jeg dra? (2017 er målet.)

Ønskeliste:

Varme (rundt midten av tjuetallet holder for meg.)
Strand og hav.
Jeg er matvrak, så god mat.
Jeg er uerfaren med reising, ikke noe for avansert.
Det kan godt være litt å se, men bilkjøring utgår.

Ja. Kanskje jeg kommer på mer etterhvert. Jeg er god på å være mitt eget selskap, men er redd jeg skal bli rastløs med så mye alenetid.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no