Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Svøm med dem som drukner

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-15, 23:55   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Svøm med dem som drukner

Jeg er akkurat ferdig med denne boka, og det hadde vært kjekt å høre hva andre syns om den? Noen andre som har lest den? Jeg likte den veldig godt! Syns både språket og menneskene/stedene var godt skildret.

Har ikke lest noe av denne forfatteren før (Lars Mytting) så jeg ble positivt overrasket!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:02   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Jeg har lest den for en stund siden, synes den var bra etter side 90.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:04   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Jeg fikk den for et par år siden, den står i hyllen, ulest. Jeg må snart få begynt på den...

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:04   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Jeg likte den kjempegodt! Likte både selve historien, men også hvordan den ble fortalt, språket, beskrivelsene osv.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:09   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Den ble en skuffelse for meg. Etter alle de gode anmeldelsene hadde jeg ikke trodd at det var en klisjesamling jeg skulle lese.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:16   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg likte den kjempegodt! Likte både selve historien, men også hvordan den ble fortalt, språket, beskrivelsene osv.

Der er egentlig jeg og. Jeg hadde egentlig ikke hørt om den før jeg fikk den anbefalt av en bekjent. Jeg syns den var veldig fengende helt fra starten faktisk. Og så satt jeg og tenkte mens jeg leste, at dette nok hadde blitt en kul film eller serie og.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:25   #7
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Der er egentlig jeg og. Jeg hadde egentlig ikke hørt om den før jeg fikk den anbefalt av en bekjent. Jeg syns den var veldig fengende helt fra starten faktisk. Og så satt jeg og tenkte mens jeg leste, at dette nok hadde blitt en kul film eller serie og.

Var det ikke snakk om at Morten Tyldum skulle filme den, evt. lage serie? Husker ikke helt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:27   #8
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Var det ikke snakk om at Morten Tyldum skulle filme den, evt. lage serie? Husker ikke helt.

Jeg skjønner at jeg har vært helt fjern når det gjelder denne boka, mulig den kom oppi ammetåka mi eller noe, stikker til google.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 00:30   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Etter 3/4 av boka følte jeg at historien var fortalt, leste den på padda og ble litt overrasket over at så mye gjenstod. Bør kanskje fullføre.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 10:34   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svøm med dem som drukner

Jeg likte den.
Det at det er en miks mellom historie, drama litt spenning/krim, og at den var god å lese språkmessig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no