Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Radbrekking av ordtak

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-18, 10:07   #81
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Radbrekking av ordtak

"Han satt med buksa i begge endene." Hørt av en bekjent nokså nylig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 20-05-18, 10:09   #82
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de fleste
Standard

Eller "Det gikk som varme hveteboller i tørt gress." Jeg husker ikke hvor jeg hørte denne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 10:59   #83
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg er noen år eldre og skjønte det nå

Gammel 20-05-18, 11:28   #84
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 249
Taien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne tråden er gull!
Som en mann sa til en venninne av meg da han så hun og moren sammen: "Dere er som snytt ut av samme neseboret!"

Ellers:
Det går i hytt og dynevær
Skarpeste gaffelen i skuffen
Trøste og bære meg hjem!
In søkk and kave (i søkk og kav)

Jeg har en drøss av disse, da både jeg og venninna min er fæl til å snu på ordtak og lignende.

- How do you make holy water? Boil the hell out of it.
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 20:26   #85
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Eller "Det gikk som varme hveteboller i tørt gress." Jeg husker ikke hvor jeg hørte denne.

Den har jeg hørt stadig vekk faktisk, av folk som radbrekker ordtak med vilje. Jeg klarer aldri la være å småhumre når jeg hører det. Kan være en greie i slekta, de/vi driver ofte med slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 21:38   #86
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Min mann kunne i dag fortelle at hans sjef hadde en tung bør på sine vinger.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.