Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-14, 13:49   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Jeg syns hundemat er ekkelt, og vil ikke ha hundematlukt i oppvaskbørsten. Jeg føler for å skille mellom skåler og oppvask til mennesker og dyr, og tok heller ikke katteskåler i oppvaskmaskinen da jeg hadde katt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:00   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Hvis jeg hadde sett det så hadde jeg sikkert sagt i fra, men det hadde egentlig ikke gjort meg så mye.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:01   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Det presiseres i HI at det er en vannskål. Altså ingen matrester.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:15   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Åja, ok. Jeg fatter ikke at noen bruker jobbens oppvaskbørste til hundeskålen sin uansett, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:30   #45
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså, brukes det ikke såpe? Hvis ikke er jeg enig i at det er ekkelt, hvis det gjør det hadde jeg ikke reagert nevneverdig. Da er det minst like ekkelt med bakterier fra andre kollegaers munner, tenker jeg.

Jeg kan jo kline med andre mennesker, men ikke med hunder. Ei heller kunne det falle meg innå la en hund slikke meg i ansiktet. I mine øyne er det stor forskjell på at noen har brukt børsten til å vaske ut av koppen sin med, og at noen bruker den til å vaske ut av hundens "kopp" med.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:37   #46
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Nå gjelder denne artikkelen hundespytt og babyer, men det ser ut til at det er gode, rasjonelle grunner til at man ikke bruker samme børste på hundeskålen som til menneskeoppvask:

Sitat:

– Hunder snuser og sleiker mange rare steder og på mye rart, og får i seg en rekke smittestoffer. De har en svært dårlig munnhygiene sammenlignet med mennesker, sier Løtvedt til Foreldre & Barn.

Bakterier og parasitter som hunden har, kan i noen tilfeller lett smitte over på babyen.
– Små barn putter gjerne fingre eller hånden i munnen etter at hunden har slikket på dem, og er derfor mer utsatt for å få i seg smitte, sier Løtvedt.
Eksempler på parasitter som du absolutt ikke ønsker at babyen din skal overta fra din firbeinte kompis, er toksoplasma, kryptosporidier og spolorm.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:41   #47
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Og man bør ikke bruke hunden til å sleike antibiotikaresistente bakterier av kyllingfiléen heller, vil jeg tro.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:51   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Ekkelt. Men jeg syns koppevaskerutinene deres høres ganske ekle ut de også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:55   #49
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten



Gådd. Drøyt. Jeg er også litt tilbakeholden med å si ifra om slike ting (jeg har sære quirks), men her hadde jeg helt klart sagt fra og uten å ha dårlig samvittighet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:55   #50
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ekkelt. Men jeg syns koppevaskerutinene deres høres ganske ekle ut de også.

Enig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:55   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg kan jo kline med andre mennesker, men ikke med hunder. Ei heller kunne det falle meg innå la en hund slikke meg i ansiktet. I mine øyne er det stor forskjell på at noen har brukt børsten til å vaske ut av koppen sin med, og at noen bruker den til å vaske ut av hundens "kopp" med.

Nei, nei. Men jeg syns i likhet med Poly at praksisen rundt oppvask og kopper ikke var så delikat i utgangspunktet. Sånn rent prinsipielt syns jeg det er et større problem at dere ikke har gode rutiner for å vaske oppvaskbørsten eller bruke såpe er der problemet ligger. Hadde varmt vann, såpe og vask av oppvaskkost vært på plass hadde det jo ikke vært så stort problem, mener jeg.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og man bør ikke bruke hunden til å sleike antibiotikaresistente bakterier av kyllingfiléen heller, vil jeg tro.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 14:56   #52
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ekkelt. Men jeg syns koppevaskerutinene deres høres ganske ekle ut de også.

Tja, kanskje det. De fleste setter nok koppen i maskinen etter en dag (evt. neste morgen når de kommer på jobb). Jeg bruker samme kopp en (hel) dag som regel, dvs. omtrent 3 påfyll, og innimellom børster jeg ut med varmt vann fra springen, av og til såpe, og oppvaskbørste. Eller, papir fra nå av i stedet for oppvaskbørste. Det er ikke sånn at vi bruker koppene i dager og uker og eneste rengjøring de får er et sveip av en skitten oppvaskbørste . Men men. Som sagt, jeg er ikke krise-nøye på ting sånn generelt, men akkurat dette var litt mye. Særlig når det nevnes hund og spolorm.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 15:01   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Jeg synes det ekkelt at man gjør dette på jobb - at man "påtvinger" andre mennesker å vaske koppen sin med samme kost som man har vasket skåla til en (potensielt bæsjespisende) hund. Jeg hører jo at det er rart at jeg anser det som mer ekkelt om man gjør det på jobb enn om man gjør det hjemme, men sånn er det i alle fall.

Da vi hadde hund vasket vi skåla med egen børste.

(jeg har en kollega som ikke forsto hvorfor hun hadde et sår på hånda som var så rødt - "hunden hennes hadde jo slikket på det og alt - de som har så rensende spytt" )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 15:03   #54
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Hvorfor må du børste ut av koppen med oppvaskbørste? Eller papir for den del. Jeg bruker én tekopp per dag og har aldri tenkt at jeg burde gjøre noe annet å skylle den mellom "rundene".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 15:07   #55
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor må du børste ut av koppen med oppvaskbørste? Eller papir for den del. Jeg bruker én tekopp per dag og har aldri tenkt at jeg burde gjøre noe annet å skylle den mellom "rundene".

Må og må. Det hender jeg har melk i kaffen, eller at koppen bare ser litt ekkel ut. Men ikke ekkel nok til at jeg tenker oppvaskmaskin og ny kopp. Og ofte gidder jeg ikke, altså. Jeg ser det ikke som noen krise å fylle på koppen noen ganger gjennom dagen uten å vaske den i mellomtida.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 15:08   #56
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Jeg skyller kaffekoppen på jobb i varmt vann fra kaffeautomaten. En sjelden gang vaskes med såpe og oppvaskbørste, men det er ikke ofte. Som regel når jeg har vært på ferie og glemt å skylle den før jeg dro.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 16:06   #57
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså, brukes det ikke såpe? Hvis ikke er jeg enig i at det er ekkelt, hvis det gjør det hadde jeg ikke reagert nevneverdig. Da er det minst like ekkelt med bakterier fra andre kollegaers munner, tenker jeg.

Det er jo vesentlig forskjell på bakterier fra en munn som bruker å slikke seg i rumpa kontra en munn som gjerne ikke gjør det. Nå kjenner jeg jo ikke dine kollegaer, men går ut fra at de tilhører sistnevnte gruppe.

Edit: Så at du hadde svart på en lignende kommentar, og at du siktet til rengjøringsrutinene i utgangspunktet. :lese hele tråden først, svare:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 16:25   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

For å klargjøre: jeg syns det er ekkelt om vedkommende som vasker hundeskåla ikke bruker kokende vann, nok såpe og vasker kosten etterpå. Jeg syns også godt vedkommende kan la være å bruke den vaskekosten. Jeg syns som regel vaskekoster på kontor er så ekle at jeg unngår å bruke dem totalt, for jeg kjenner inne kollegaenes rutiner.

Jeg er ikke en sånn person som liker å bli slikket på av hunder.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 12-09-14 kl 16:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 18:01   #59
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Mennesker eh, slikker jo kjønnsorgan og drikker kaffe etterpå de og.

Forhåpentligvis ikke på jobb.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 18:03   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Dessuten, hvis det bare har vært vann i hundeskålen - hvorfor i alle dager trenger hun å bruke oppvaskbørsten i det hele tatt? Hvorfor ikke bare skylle den?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no