Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-07, 20:27   #121
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Jeg synes nugatti er godt, jeg, men vi har det aldri her hjemme for mannen, som er den som gjør alle innkjøpene, liker det ikke. Like greit, i grunn. Vi har sjokade, og poden får det kanskje 1-2 ganger i måneden og synes det er stor stas. Men havregrøt til kvelds er uansett best.

Tilbake til tema: Jeg har lært mye på FP, mest små ting om dette og hint. Bruker av og til noe av det jeg leser og diskuterer her når jeg diskuterer med andre, og stort sett så vinner jeg de diskusjonene fordi jeg har fått prøvd meg på både den ene og den andre siden allerede. Og så har jeg for første gang testet ut røde linser i mat og upolert ris. Begge deler er noe jeg definitivt vil bruke igjen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:31   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Får jeg ikke til

Det må være på numerisk tastatur. Tallrekken øverst holder ikke, for some peculiar reason.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:33   #123
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

P&P og økomat er de tingene jeg kommer på i farta som jeg er blitt opptatt av på grunn av FP/MM.

Også blir jeg inspirert støtt og stadig på mange måter.

Det beste tror jeg er at jeg har oppdaget at jeg ikke er rar alene og at mange der ute er mye rarere enn meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:46   #124
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det beste tror jeg er at jeg har oppdaget at jeg ikke er rar alene og at mange der ute er mye rarere enn meg.

Det er det verste!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:51   #125
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det beste tror jeg er at jeg har oppdaget at jeg ikke er rar alene og at mange der ute er mye rarere enn meg.




Og at jeg slipper å snike på modne mødre. Der lå alltid de beste trådene, men jeg manglet en 15 år eller noe for å være kvalifisert.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:07   #126
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Nå er det sent så jeg leste FRP jeg nå. Tror det er natta her nå.

Ja jeg likte at en kunne smøre olje på malekostene og hendene etter bruk. Jeg som er storforbruker av white spirit.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 01:09   #127
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Høydarediskusjonene fra NM i fht softis til nyfødte og gåstoler for babyer er jo ikke kommet hit, men det har jo vært moro...

Jeg mener fortsatt det samme som jeg mente den gangen på NM når det gjelder soft-is og gåstoler. Så der har jeg i alle fall ikke blitt påvirket.... og ikke så veldig mye ellers heller tror jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 03:50   #128
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Og at jeg slipper å snike på modne mødre. Der lå alltid de beste trådene, men jeg manglet en 15 år eller noe for å være kvalifisert.

Jeg manglet ikke fullt så mange år da.

Og ang. nugatti, siden dette er blitt en nugatti tråd, så har vi aldri det i hus. Jeg liker det ikke, og ungen får ikke (som med alle andre sukker-klin/søte pålegg).

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:13   #129
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... er tre punktum. Det man gjerne vil gjøre, er å sette inn en ellipse, som er ett tegn. På PC er det Alt+0133 …

Ե
…
Þ
Ӧ
ĉ

:morer meg med alt-tasten og numerisk tastatur:

Og siden vi snakker om Nugatti:
Snupp får bare Nugatti hos tanten sin. De har også helgeregel, og det funker der i huset. Jeg vil helst ikke at Snupp skal få Nugatti, men har strengt tatt ikke noe jeg skulle sagt, da jeg har proppet i min niese og nevø nok Nugatti opp gjennom tidene. Unnskyldningen var at jeg ikke visste bedre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:28   #130
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Jeg er så glad i seriøse tråder som ender opp i det reneste vås.

Og ja, jeg har lært litt her på FP, og lar meg både påvirke og inspirere endel i hverdagen. Det er jeg glad for.

Vi kjøper forøvrig ikke Nugatti lenger, og har ikke gjort det etter at Andungen begynte å spise skiver. Han har såvidt jeg vet ikke smakt det. Selv synes jeg selvsagt at det er kjempegodt med nøtter og sjokolade på brødskiva, og har i tidligere tider spist med skje fra boksen. :erkjenner:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:34   #131
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Skive med sjokoladepålegg og ost er godt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:44   #132
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.


Det beste tror jeg er at jeg har oppdaget at jeg ikke er rar alene og at mange der ute er mye rarere enn meg.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det verste!



Det er ingen tvil om at det er mange snurrige neser her på FP, og det er nok derfor jeg trives så godt her inne

Jeg blir stadig inspirert og utfordret til å tenke gjennom mine standpunkter, og det liker jeg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:46   #133
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det verste!



Følte du deg truffet fordi du tror jeg syns jeg er rarere enn deg eller fordi du tror jeg syns du er rarere enn meg?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:34   #134
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg har definitivt blitt en litt "tøffere" person som tør å si fra om jeg opplever urettferdighet. Jeg vet ikke om det er bra. Det fikk ihverfall en kollega til å gråte i går.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:41   #135
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men ER nugatti SÅ ille da?
Bolle er sikkert like ille?

(skjønner at å gi barna nugatti og loff daglig ikke er bra ) Men sånn av og til så er vel egnetlig ikke nugatti "verre" enn en del andre ting vi sikkert putter i barna?

Selvsagt er det ikke så ille å gi barna nugatti, pølse, loff eller is en gang i mellom. Men gir man BARE slik sliske-grise-usunn mat så er det ikke bra. Men jeg må nok innrømme at jeg er blitt litt skremt nå etter at jeg har flyttet tilbake til Norge over hvor nitriste handlekurvene til folk er. (Ja, etter tråden om kikking i handlekurvene til folk har jeg blitt handlevogn-kikker ) så synes jeg folk bruker skremmende mye ferdig-mat. Dyr ferdigmat som ikke har noe for seg hverken på smak eller næringsinnhold.

Kom forresten på at ja, jeg har blitt litt matinspirert her på FP. Jeg har plukket opp mange gode, sunne og enkle oppskrifter her.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:43   #136
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke? Vi har nå hatt vafler til frokost minst 5 ganger.

Vafler til frokost er nydelig!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:48   #137
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

.

Men om noen har tips på hvordan jeg skal få snuppa til å spise mat, kom gjerne med de Det er nesten sånn at jeg ikke orker ORDNE mat lenger, til henne. Men det må jeg jo.

Min jente på 2 år er også slik i perioder. Jeg bekymrer meg mens det står på, selv om det nok ikke er noen som helst grunn til bekymring for hun er frisk som en fisk og veier det hun bør. Hun har innimellom sterk brødnekt, men yoghurt synes hun ALLTID er godt. Løsning: skjærer brød i små biter som hun selv får dyppe i en skål med yoghurt. Stor stas og hun sspiser. Noen ganger kutter jeg ut brødet helt, og gir henne frukt. Knekkebrød synes hun også er godt (som et alternativ til brød).

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:49   #138
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Min jente på 2 år er også slik i perioder. Jeg bekymrer meg mens det står på, selv om det nok ikke er noen som helst grunn til bekymring for hun er frisk som en fisk og veier det hun bør. Hun har innimellom sterk brødnekt, men yoghurt synes hun ALLTID er godt. Løsning: skjærer brød i små biter som hun selv får dyppe i en skål med yoghurt. Stor stas og hun sspiser. Noen ganger kutter jeg ut brødet helt, og gir henne frukt. Knekkebrød synes hun også er godt (som et alternativ til brød).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:52   #139
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

For meg går det mye på at jeg omgås folk jeg ikke ville ha blitt kjent med på annet vis.

Det signerer jeg! Og det er berikende og lærerikt å bli "kjent med" folk som jeg ikke ville blitt kjent med på annet vis, synes jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:54   #140
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

I dag har Iben spist tyggis til frokost. Jeg fikk lurt i henne en nektarin, ved å spise en selv, for da var vi make. Den ungen, altså.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no