Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Blond eller brunette?
Blond med oppklipp 12 21,05%
Brunt hår med oppklipp 19 33,33%
Blond med oppklipp og pannelugg 8 14,04%
Brunt hår med oppklipp og pannelugg 18 31,58%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 12:22   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg skal til frisøren på onsdag og lurer fælt på hva jeg skal gjøre. Det jeg vet jeg må er å klippe håret en del. Hjemmmestripinghar gjort det veldig tørt, og nå som det er så langt (rekker til BH kanten) må det klippes opp for å bli luftigere. Spørsmålet er om jeg skal gå fra blond til brunette!? Jeg har vært mørk før og har mørke vipper og bryn så det skal nok gå, til tross for at jeg er lys i huden. Jeg må jo bare innse at jeg ikke lengere er så blond, men har blitt mørkere og mørkere for hvert barn. Og så lurer jeg på lengde og evt. lugg.

Jeg har ikke nyere bilde av meg med mørk hår da det er en stund siden jeg har hatt det, men fant et gammel (tja 7 år faktisk )



Dette bildet er fra i fjor sommer. De nye er på laptopen som har tatt kvelden

__________________
Damned if you do, damned if you don't.

Sist redigert av MissS : 28-08-07 kl 16:13.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:26   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Ut fra bildene syns jeg du kledde best å være mørk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:27   #3
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Ut fra de 2 bildene syns jeg du skal være brunette .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:29   #4
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Mørkt med pannelugg

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:32   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Blondine! Du ser så fresh og lekker ut atte!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:32   #6
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Mørkt med pannelugg

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:34   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Oj?

Ikke lett; du er like fine med begge fargene.

Men jeg hadde nok gått for mørkt om jeg var lys. Forandring fryder.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:37   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Syntes du kler begge hårfargene veldig godt jeg Sannemor, men jeg syntes ikke du skal klippe pannelugg.

Jeg stemte blond med oppklipt jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:39   #9
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.792
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Synes du kledde begge deler veldig godt jeg da, men jeg stemte på brunette. Også pannelugg tror jeg at jeg ville prøvd om jeg var deg

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:43   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg synes du var finest som brunhåret og så tror jeg jammen du vil være fin med pannelugg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:04   #11
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Brunfarge uten raudt i og tung, skråa pannelugg som du kan legge til side om du vil det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:09   #12
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg syns du kler best å være brunette. Øynene stråler mer og huden virker friskere på brunette bildet.

Men du er flott på begge bilder, så jeg syns du skal bestemme selv. Stemte brunette med pannelugg, siden forandring fryder.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:24   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg har ikke stemt, for jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg synes du kledde begge deler veldig godt. Det tror jeg ikke det så mange som gjør. Jeg tror jeg ville gått for mørkt hår, men kanskje en litt lysere, eller varmere tone enn du har på det øverste bildet. Synes kanskje det bli bittelitt hardt ifht hudfargen din.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:37   #14
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror jeg ville gått for mørkt hår, men kanskje en litt lysere, eller varmere tone enn du har på det øverste bildet. Synes kanskje det bli bittelitt hardt ifht hudfargen din.

Det var det jeg hadde tenkt. En varm sjokoladebrun farge

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:56   #15
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har ikke stemt, for jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg synes du kledde begge deler veldig godt. Det tror jeg ikke det så mange som gjør. Jeg tror jeg ville gått for mørkt hår, men kanskje en litt lysere, eller varmere tone enn du har på det øverste bildet. Synes kanskje det bli bittelitt hardt ifht hudfargen din.

Jeg slenger meg på Irma på denne.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:07   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg syns du kler best å være brunette. Øynene stråler mer og huden virker friskere på brunette bildet.

Men du er flott på begge bilder, så jeg syns du skal bestemme selv. Stemte brunette med pannelugg, siden forandring fryder.

Hadde forresten på meg fargede linser på det øverste bildet

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:10   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg synes blond med oppklipp. Jeg er så glad i blond hår...
Ikke pannelugg, det synes jeg ofte gir et for tungt og innelukket uttrykk. Skal du velge mørkt, vil du nok bli fin med en lysere brunfarge enn på bildet.
Du er heldig som kler begge deler så godt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:12   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg ville nok gått for mørk (ikke minst fordi jeg vet hvor pesete det er å holde på med blondering uten å se en smule polsk danseband ut ), men ville ikke tatt det så veldig mørkt i første omgang. Det er ganske vanskelig å lysne det når det først har blitt mørkt. :erfaren:

Litt hasselnøtt uten noe rødt i tror jeg du hadde vært veldig fin med. Og som Haugtussa sier jeg tung, skråskjært lugg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:14   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Denne fargen, kanskje?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:20   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg ville nok gått for mørk (ikke minst fordi jeg vet hvor pesete det er å holde på med blondering uten å se en smule polsk danseband ut ), men ville ikke tatt det så veldig mørkt i første omgang. Det er ganske vanskelig å lysne det når det først har blitt mørkt. :erfaren:

Litt hasselnøtt uten noe rødt i tror jeg du hadde vært veldig fin med. Og som Haugtussa sier jeg tung, skråskjært lugg.

Kjenner til den, ja.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Denne fargen, kanskje?

Jeg er redd denne er kjedelig, sånn kommunegråaktig

Det er vanskelig dette. Det er greit med litt mørkere hår nå til høsten, og da slipper jeg å tenke på etterveksten så fort (tror jeg ). Og med pannelugg tenker jeg selvsagt tung skråklippet så jeg kan ha den til sides.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no