Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Blond eller brunette?
Blond med oppklipp 12 21,05%
Brunt hår med oppklipp 19 33,33%
Blond med oppklipp og pannelugg 8 14,04%
Brunt hår med oppklipp og pannelugg 18 31,58%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 14:20   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Denne fargen, kanskje?


Jeg har også sett mange hårfarger på bilder som jeg kunne tenke meg. Må man ta med seg bilder til frisøren da?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:23   #22
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Nå leser jo ikke FP'ere Se&Hør men hvis det er flere som har vært hos tannlegen e.l så så dere kanskje Mona Grudt med en nydelig brunfarge i det siste bladet. Sånn farge kunne jeg tenkt meg

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:26   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jeg vet av erfaring at hvis man er opprinnelig lysblond, så kler man ofte best lysblond eller en god del mørkere. Mellomblonde farger gir ofte ikke spesielt shine eller farge til ansiktet, man blir litt "grå".
Jeg ser du har ganske tynt hår (?) da er jo en tung pannelugg ikke så lett.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:27   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg er redd denne er kjedelig, sånn kommunegråaktig

Ask, kjære, ask!

Mer noe sånt, kanskje?


Som sagt, jeg tror ikke jeg ville gå altfor mørkt i starten. Du kan alltid farge det mørkere senere, det er mye vanskeligere å gå andre veien.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:33   #25
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg vet av erfaring at hvis man er opprinnelig lysblond, så kler man ofte best lysblond eller en god del mørkere. Mellomblonde farger gir ofte ikke spesielt shine eller farge til ansiktet, man blir litt "grå".
Jeg ser du har ganske tynt hår (?) da er jo en tung pannelugg ikke så lett.

Jeg har faktisk ganske tykt hår (enn så lenge - begynner vel å miste når minsten er 3 mnd som de to forrige gangene). Eller dvs har mye hår, men tynne hårstrå

Reese er jo såå flott da

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:34   #26
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ask, kjære, ask!

Mer noe sånt, kanskje?


Som sagt, jeg tror ikke jeg ville gå altfor mørkt i starten. Du kan alltid farge det mørkere senere, det er mye vanskeligere å gå andre veien.

Det er mørkere med mindre rødt i. Jeg har vel ikke lov å skanne inn bildet pga copyright eller?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:38   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg har faktisk ganske tykt hår (enn så lenge - begynner vel å miste når minsten er 3 mnd som de to forrige gangene). Eller dvs har mye hår, men tynne hårstrå

Reese er jo såå flott da

Ja, jeg også har mange, mange hårstrå som er veldig tynne...
Ja, Reese er flott, og du minner meg om samme type på det bildet med lyst hår, derfor dette forslaget.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:39   #28
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Skulle gjerne hatt Reese sin frisyre, men har spikerstritt hår. Skulle ønske jeg i det minste hadde fall!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:14   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kjenner til den, ja.
Jeg er redd denne er kjedelig, sånn kommunegråaktig

Jeg tror også den fargen der fort kan virke sånn, om man ikke er helt filmstjerne-stylet selvfølgelig.

Tror også en litt mer brun vil bli bra. Jeg syns den helt lyse blonde fargen du hadde virket litt kald til huden din.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:21   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Den Grudt-fargen er akkurat slik jeg tenkte at du ville kle.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:05   #31
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

6,3 eller 7,3. Se på disse fargene i fargekartet til frisøren din. De er veldig fine. (omtrent som bildet av Mona over..)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:06   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Brunt hår, no doubt. Du hadde sikkert kledd pannelugg også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:21   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Lys, men ikke riktig så lys som på det nederste bildet. Og ikke pannelugg!

Du er forresten kjempesøt!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:51   #34
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Brunfarge uten raudt i og tung, skråa pannelugg som du kan legge til side om du vil det.

JA!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:02   #35
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

BLOND. Ikke så mørk som på bildet i allefall. Syntes du er for lys i huden til det.
Du ser mye friskere ut med lysere hår.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:10   #36
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Lysebrunt og med lugg Jeg syns Jennifer fargen er finere enn Mona, den ble litt for gylden syns jeg.

Vi må få se etter bilder når du er ferdig hos frisøren!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:46   #37
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Blondine! Du ser så fresh og lekker ut atte!

  Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:22   #38
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Altså den kryptiske skriveleifprikken skulle være:

Så søt du er!!

Gå for en mellomting!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:54   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Blond selvsagt!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:55   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Reese er jo såå flott da


Enig! Nydelig dame med kjempefint hår!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no