Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 13:15   #121
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

For de som lurer: Jeg har ikke lyst på min svigermor. Eller svigerfar.

Dette kan komme som en overraskelse for noen, ettersom jeg tilbringer mye tid på Foreldreportalen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:27   #122
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

For de som lurer: Jeg har ikke lyst på min svigermor. Eller svigerfar.

Dette kan komme som en overraskelse for noen, ettersom jeg tilbringer mye tid på Foreldreportalen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:41   #123
Pontus87
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10
Pontus87 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

min første svigermor ja

Pontus87 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:42   #124
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Nå, har det blitt noe på deg?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 15:58   #125
Pontus87
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10
Pontus87 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

nei jeg prøver men ikke noe enda

Pontus87 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 16:00   #126
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Pontus87, her.

nei jeg prøver men ikke noe enda


Har ikke sett svigersønnen på mange dager.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 17:54   #127
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror den unge mannen ønsker at svigermor skal ta ham på fersken mens han "sitter og .....ja.." – og mens han har skrudd opp lyden, vel og merke. : forklarer:

Alle som har sett Mamma Mia vet hva dot-dot-dot betyr ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:05   #128
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Å, gudbedre for en nydelig tråd!

Litt skuffa siden jeg ligger an til å ende med overvekt av svigerdøtre og ikke unge, fyrrige svigersønner da. Men det får gå. Jeg kan leve gjennom andre jeg.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:07   #129
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Og skulle du få svigersønner, Smilefjes, så er det vel ikke så sannsynlig at de vil ha seg med en svigermor.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:09   #130
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Og skulle du få svigersønner, Smilefjes, så er det vel ikke så sannsynlig at de vil ha seg med en svigermor.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:11   #131
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Å fy. Spyr. :tenker på svigerfar:

Hehe. Jeg så en blåfilm en gang i min sarte ungdom med gode gamle John Holmes. Var vel fra sent 70-tall. Settingen var at han kom som gjest til en familie med mor, far og to tenåringer. Endte opp med at han pulte dem alle....

Ikke bra for et sart guttesinn å bli eksponert for denslags perversiteter. Sikkert derfor jeg ble som jeg ble med tiden...haha

__________________
...på bedringens vei?

Sist redigert av Brutus_ : 06-08-09 kl 18:16.
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:11   #132
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis jeg ender opp med en kjekk, ung svigersønn, med større behov enn vanlig, skal jeg sende ham en tur til deg. :raus:

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:18   #133
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Hvis jeg ender opp med en kjekk, ung svigersønn, med større behov enn vanlig, skal jeg sende ham en tur til deg. :raus:

Shhh - du må ikke si det så noen ser det da.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:25   #134
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Hehe. Jeg så en blåfilm en gang i min sarte ungdom med gode gamle John Holmes. Var vel fra sent 70-tall. Settingen var at han kom som gjest til en familie med mor, far og to tenåringer. Endte opp med at han pulte dem alle....

Ikke bra for et sart guttesinn å bli eksponert for denslags perversiteter. Sikkert derfor jeg ble som jeg ble med tiden...haha

Fascinerende.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:37   #135
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Hehe, skal du skåre billig poeng? De var nok i ketegorien voksne alle som var med der. resiserer:

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:01   #136
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Å, gudbedre for en nydelig tråd!

Litt skuffa siden jeg ligger an til å ende med overvekt av svigerdøtre og ikke unge, fyrrige svigersønner da. Men det får gå. Jeg kan leve gjennom andre jeg.

Tsk tsk, Smilefjes. Du er da en moderne kvinne og takler en svigerdatter vel så bra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:04   #137
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tsk tsk, Smilefjes. Du er da en moderne kvinne og takler en svigerdatter vel så bra.


:snerpe:

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:10   #138
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er en jente. Hun skriver jo at hun vil at svigermor skal komme inn og ta henne på ferskenen.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:33   #139
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Og jeg som trodde vi hadde nyperoser.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 20:49   #140
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger

Hvorfor har ingen tagget denne som Klassiker ennå?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
dot dot dot, fantasi, fersken, frilynt, klassiker, svigermors drøm, svigerstønn, svigersønn


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no