Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

WC-blokk i doen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 15:10   #1
minikongen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 4
minikongen har et hav av muligheter foran seg
Standard

WC-blokk i doen

Noen som har vært uvel og har måttet ropt på elgen på doen min, og ved et uhell tror jeg vedkommende har greid å få en hel sånn ambi pur WC-blokk til å dette ned, og på en eller annen måte har de greid å trekke den ned! (fant ut at dette var eneste logiske løsning ettersom WC-blokken er sporløst forsvunnet)

Det er en svak gjennomstrømning av vann, for når jeg prøver trekke ned går det ned til vanlig nivå etterhvert, men den er nok ikke brukanes til noe annet nei Doen er forresten veggmontert, og det er noe dritt å komme til det rommet bak doen >.<

Noen som har forslag? Funker sånn vakuum-ting, og hvor får jeg evt kjøpt det?

minikongen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:33   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: WC-blokk i doen :(

Aner ikke hvordan du skal komme til, men da noen mistet vår nedi doen og noen trakk ned selv om man fikk beskjed om å ikke gjøre det, måtte doen skrus løs.
Prøvde sånn vakuum-ting, men funka ikke.
Du kan jo evt ringe en rørlegger for å få tips.
Lykke til.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:36   #3
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: WC-blokk i doen :(

Vi måtte dessverre ha rørlegger for å fikse opp i tilsvarende hendelse. Veldig spennende for gjerningsmannen (jenta) i hvertfall.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:37   #4
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: WC-blokk i doen :(

Velkommen forresten!

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:38   #5
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: WC-blokk i doen



http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=69313842

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:41   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: WC-blokk i doen

@Mauser:
WTF?
Den så skummel ut. (I hvert fall når man nettopp har lest om nyrebiopsi. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:42   #7
minikongen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 4
minikongen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: WC-blokk i doen

Såpass jaa... Har nettopp hatt endel kokende vann i den, vannstrømningen er bedre nå, så kanskje jeg greier å få ta i den selv eller ved hjelp av sånn pumpe-ting! Nå er det vel ikke noe noe papir eller ekle ting nedi der :P Er litt pysete av meg x)

Takken man får for å stille husrom til disposisjon til andre: en tett do >-<

minikongen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:45   #8
minikongen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 4
minikongen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: WC-blokk i doen

Skal den dingsen på bildet hjelpe å få "sugd" ut WC-blokken?

minikongen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 16:53   #9
minikongen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 4
minikongen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: WC-blokk i doen

Dassen er i bruk

Leste litt rundt på denne siden, så ved hjelp av en halvannen liters bonaqua flaske, et par gummihansker og en god del viljestyrke fikk jeg endelig tak i jævelen!

Og det til tross for at hendene mine er ikke så små og røret gikk opp igjen nedi der :P

minikongen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 17:12   #10
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: WC-blokk i doen

'Dingsen' er en opptil 7.5 m lang fleksibel kabel som rulles ut til man møter motstand, og deretter sveives til spiralkloa i enden har satt seg fast i eller tygd i tykker blokkeringen. Fungerer også utmerket på sentralstøvsugerrørsystem.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 17:19   #11
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: WC-blokk i doen

Denne, bare i oransje, ville Byggmakker ha meg til å betale 649 kr for i går! Jeg kjøpte avløpsrens i stedet. Tenker jeg legger inn en ordre hos Clas Ohlson, så har jeg den klar neste gang avløpet fra vaskemaskinen renner over.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no