Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Billige og bra solcellelamper til hagen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 22:57   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Billige og bra solcellelamper til hagen

Noen som har tips til meg?

Har lyst på noen koselige lys i hagen, ikke primært for å gi lys men for å gi stemning.

Har ikke tenkt å bruke mange kronene på det, har brukt ganske mye penger på hagen som det er i år. Men hadde vært greit å styre unna bomkjøp, så har dere kjøpt noen som fungerer bra tar jeg gjerne imot tips.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:00   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen.

Jeg er ute etter det samme og jeg mener å huske at de har på Plantasjen og Jernia.
For det er slike til å stikke i jorda du mener?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:05   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Mener jeg leste et lurt sted at Ikea har masse sånt. Både til å stikke i jorda, og bla slynger til å henge i trær.
Tror de satser på solcellebelysning nå, for sist jeg var der så jeg jammen meg en skrivebordslampe på solceller også.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:07   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Syns det er så vanskelig å finne solellelamper med gult lys. Syns de er finest.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:10   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.118
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Ikea har en del.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:11   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Mener jeg leste et lurt sted at Ikea har masse sånt. Både til å stikke i jorda, og bla slynger til å henge i trær.
Tror de satser på solcellebelysning nå, for sist jeg var der så jeg jammen meg en skrivebordslampe på solceller også.

Søk på "SOLIG" på Ikea sine sider.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:13   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg er ute etter det samme og jeg mener å huske at de har på Plantasjen og Jernia.
For det er slike til å stikke i jorda du mener?

Ja, det er i utgangspunktet det jeg tenkte på. (Om det ikke dukker opp noen andre fine tips.)
Har sett de mange steder, men har sett mange som har sånne lamper som omtrent ikke lyser.

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Mener jeg leste et lurt sted at Ikea har masse sånt. Både til å stikke i jorda, og bla slynger til å henge i trær.
Tror de satser på solcellebelysning nå, for sist jeg var der så jeg jammen meg en skrivebordslampe på solceller også.

Ikea hadde jeg ikke tenkt på engang, håper det titter noen innom her som har kjøpt og kan dele erfaringer.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Syns det er så vanskelig å finne solellelamper med gult lys. Syns de er finest.

Ja, jeg og syns gult lys er finere enn blått/hvitt.

Har en i hagen fra Jysk som er veldig koselig, men kvaliteten er litt så som så. Den ser ut som en lykt, henger på en stang som er stukket i jorda.
Var to i pakken og kun en av de fungerer, så jeg tar ikke sjansen på å kjøpe flere.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 23:41   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

De fra IKEA var faktisk ikke så værst.
Da lurer jeg på om jeg må dit en dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 05:25   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Kan informere om at jeg har vært på IKEA og jeg ble ikke imponert over solcellelampene. Dvs de to eneste typene de hadde igjen.
De var liksom veldig plastikk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 06:39   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kan informere om at jeg har vært på IKEA og jeg ble ikke imponert over solcellelampene. Dvs de to eneste typene de hadde igjen.
De var liksom veldig plastikk.

Jeg var også på Ikea en tur forigårs, og det var bomtur.

Kunne tenkt å sett de som ser ut som rislamper, men de hadde de ikke.

Jaja, jakten fortsetter.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no