Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Lær meg om sosiale koder

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-09, 08:08   #161
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er som med demokrati og sånn. Du vet, alle snakker om at man skal innføre demokrati i land som er slemme, men det funker jo ikke det, demokratiet må vokse på de av egen vilje. Akkurat som meg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:17   #162
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Jeg er ikke det minste stormannsgal når jeg sammenligner meg med et demokrati, vel …

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:23   #163
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke det minste stormannsgal når jeg sammenligner meg med et demokrati, vel …



Jeg synes det var en utrolig bra sammenligning jeg. Jeg har herved adoptert den. Jeg skal heretter si om de som ikke liker meg at det handler om at de må modnes mer til å skjønne hva som er bra for dem. Som en undertrykket stat som må modnes før den er klar for frihet og demokrati. Helt fantastisk bra!

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:26   #164
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Ja, alle som ikke liker oss vet ikke sitt eget beste, så enkelt er det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:30   #165
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Pluss at de er lite modne.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:32   #166
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Regelrett drittunger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 10:15   #167
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei!

Gjett om du har, det er alt for lite støy rundt deg for tiden.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:33   #168
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Betyr det at jeg er gud når jeg har mine egne engler?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:35   #169
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Betyr det at jeg er gud når jeg har mine egne engler?

Selvsagt, heretter sier vi bare: Oh heilage aC.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:39   #170
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Der har de samlet alle stygge ting som finnes. [...] De har elvisting. De har alle mulige varianter av porselensnips gjenskapt i plast.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:43   #171
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Gjett om du har, det er alt for lite støy rundt deg for tiden.

Jeg kan vel få juleferie, jeg som alle andre.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Betyr det at jeg er gud når jeg har mine egne engler?

Tja, har ikke han andre : peker ned: også engler da? Hvis jeg en gang ender opp som engel, er det iallfall helt sikkert ikke som en hvit en. Og hva Sitron angår, ja det er bare å se på tittelen. Hun er iallfall helt utelukket som Guds engel.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:43   #172
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Tror kanskje jeg kan leve med det, rine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:44   #173
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Jeg også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:48   #174
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Svarte engler.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:49   #175
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Falne engler, ja.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:54   #176
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

  Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 13:52   #177
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om sosiale koder

Vi kan døpe om aC til Belsebub.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no