Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-18, 11:11   #921
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Gratulerer Luvi!

Sol og fri gjør meg glad i dag.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 11:39   #922
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.707
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Gratulerer med salg, Luvi!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 12:08   #923
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Egentlig burde dette være i gruffetråden, men jeg lo så fælt da jeg oppdaget dette at jeg måtte le, mye og høyt, i landskapsløsning:

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har hoppet bukk over alle gode lesetips her (de står på en liste jeg bruker) og forfølger trangen om en runde Tolkien, det er mer enn 10 år siden sist, tror jeg. ...

For hva fant jeg da jeg lette etter noe helt annet, joda, jeg leste LOTR for 2 - to - år siden og ikke 10 - ti år siden. Nå skal det sies at jeg ikke leste noen av de andre Tolkienbøkene da.

Jeg slekter definitivt på min mor hva surr angår. Det skal bli gøy framover for Helten og avkommet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 12:44   #924
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Akkurat nå ble jeg veldig glad for at en dksforestilling ikke var før i starten av juni, og ikke i neste uke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 19:20   #925
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Is og kald drikke i varmen, og at vi ikke trenger å møte i skolegården før 11.45 i morgen (annethvert år tidlig og sent 17. mai-tog).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 19:25   #926
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At jeg aksepterte budet på leiligheten min som kom inn i går. Salget er i boks. 60000 Over prisantydning. Sier meg fornøyd med det da det tross alt var det eneste budet. Dette gikk jo knirkefritt!!

Dette gjorde meg glad! Så flott at alt ordnet seg så greit.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 16-05-18, 21:24   #927
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

I dag har jeg gjort to andre glade! Fullstendig mot normalt sjekket jeg nemlig bunadsskobeholdningen allerede i går, og fant to par fravokste sko som havnet på Finn. Og jammen tok det ikke lang tid før det dukket opp letta foreldre som trengte sko så veldig.

Jeg kunne relatere, for å si det sånn. Fløyel stilte med nypussa sko som ble hentet på vei til kirka for er par år siden.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 19:45   #928
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At vi har hatt en super 17. mai. Jeg har aldri likt dagen noe særlig, men i dag klaffet det meste. Og det som ikke klaffet, ordnet seg likevel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 20:03   #929
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg er også glad for en fin 17. mai. Jeg er glad for at det var vår tur til å ha sen start på toget slik at vi fikk sove til 10, at det ble sol og perfekt temperatur, at så mange møtte opp for å gå sammen med lillesøsters barnehage, for glade barn som har spist seg stappmette på is, for å komme hjem med slitne føtter og kunne slenge seg i sofaen og slappe av og for at det er fire fridager sammen foran oss.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 20:17   #930
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Som vanlig har jeg ikke vært utenfor tomta mi i dag, likevel har jeg hatt en strålende 17. mai. Etter toget kom Mellomste med kjæreste, og Yngste og Eldste med kjæreste og Mutter'n. Helten rakk også tilbake etter et mislykket ettersøk og vi fikk spist nybakte boller og syltetøy jeg lagde i går kveld. Koselige og pratsomme familien min.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 20:22   #931
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

I dag har jeg hatt tidenes mest avslappende 17. mai. Jeg har gått tur med hunden, og måtte kjøpe kull, men ellers har jeg bare vært på tomta i hele dag. Begge gutta fikk luftet seg en tur med kompiser.

Men det jeg ble mest glad for var at tre kompiser av eldste kom innom og lurte på om han ville ble med ut en tur. Vi har prøvd i flere dager å få han til å kontakte folk for å finne på noe, men han mener at det er rart og teit hvis han kontakter noe.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 21:55   #932
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.308
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg har en sånn dag hvor jeg er ekstra begeistret for mine sønner som ikke syter, klager eller diskuterer på hverken å stå opp tidlig, pynte seg, hjelpe til med lillesøsteren, hjelpe meg med å børe lillesøsteren i flere timer fordi jeg har dårlig rygg, og er morsomme, trivelige og skjønne å være sammen med.

Og så har datteren min hatt på arvefestdrakt fra Palmen, og det er første gang jeg har fått på henne kjole siden julaften. Krevde bare en femtilapp i bestikkelse!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 22:36   #933
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Lykke i dag ble 400 elever som ropte hurra til helsesøster som så på barnetoget

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 17-05-18, 22:37   #934
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

I dag har jeg både følt meg glad, takknemlig og veldig, veldig heldig. Takknemlig fordi jeg føler jeg begynner å få hodet over vannet når det kommer til å håndtere barn og alt som skal til en slik dag. Det er så fint å begynne å få større barn!

Og så har jeg kjent på en inderlig takknemlighet for at jeg har min lille fine gjeng å feire med, en litt større gjeng å henge med i helt avslappa former på ettermiddagen og at vi har fått vår landsby gjennom skolen der vi hører til.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 18-05-18, 08:54   #935
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.430
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg blir generelt glad av 17.mai, men enkelte ting gjorde dagen enda bedre.

Som russegutten til et vennepar, som gikk med den gamle russefrakken til sin mor, navnet hennes i store bokstaver nedover ene ermet, og "Russ 95" på ryggen. De gamle hilsenene skriblet på av hennes venner, blandet med nye hilsener fra hans venner.

Gjengen med 7.klassegutter som ba min datter være med dem, etter at venninnene lot henne i stikken. Der den ene tok på seg hennes bunadsko og lånte henne sine sneakers, fordi hun hadde vonde føtter, da de gikk hjem fra byen, hele gjengen sammen.

Talene i skolegården av 7.klassingens venner. Eller 7.klassinger generelt, egentlig.

At det ble fint vær.

At jeg fant bunadsølvet til slutt, nederst i veska, hvor jeg puttet det etter konfirmasjonen forrige helg (måtte skifte på et toalett etter kirka, for å kjøre de 50 milene hjem).

At jeg krøp til korset og sydde ut bunaden min, slik at den nå satt fint og var behagelig å ha på.

At det viste seg at jeg tilfeldigvis hadde de tre desidert fineste ungene i hele 17.maitoget.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-05-18, 10:35   #936
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At da jeg mistet lommeboken i går så ble den

1. Funnet
2. Av en ærlig sjel som ringte meg
3. som ovenikjøpet er t-banefører og dermed lett kunne orge å møte meg omtrent hvor som helst for overlevering i dag tidlig. (hvis noen så meg på Smestad stappende en twistpose inn døra til et t-banestyrehus (eller hva det heter) klokken 0653 i dag tidlig, så var det meg. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-05-18, 11:20   #937
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

17.mai - flott avvikling! Og perfekte bilder i avisen av ungene! Jeg liker å ta bilder, men 17.mai, det er en uggen dag å ta bilder. Det blir for mye folk, jeg er for lav, jeg har for dårlig kamera, jeg har fokus på naboungen fremfor min egen ... Men bildene i avisen. Perfekte! (Jeg sto ved siden av dem den 17, og de hadde stilas, det hjalp nok godt på for fine bilder å komme seg opp fra mengden)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 18-05-18 kl 13:59.
him er ikke aktiv  
Gammel 18-05-18, 12:39   #938
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

I går ble jeg glad og stolt av å se den store, lille snart-sjuåringen min som hadde debut i 17. maitoget som drilljente og var så flink og så stor og så fin og glad og stolt! Og så kom 3 av 5 besteforeldre og så på henne, det var også veldig fint. I det hele tatt var det en kjempefin 17. mai, og jeg er så glad for å kjenne på hvor utrolig mye lysere og finere livet er inne i hodet mitt også enn for bare noen måneder siden. Takknemlig!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå  
Gammel 18-05-18, 22:32   #939
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og så har datteren min hatt på arvefestdrakt fra Palmen, og det er første gang jeg har fått på henne kjole siden julaften. Krevde bare en femtilapp i bestikkelse!

En femtilapp? Er ikke hun 2,5 år?
Da mine var på den alderen kunne jeg bestikke dem med et par bokstavkjeks

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 18-05-18, 23:03   #940
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.027
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

En nyforelska venninne, herlig forelskelse er akkurat det hun fortjener.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no