Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-18, 08:57   #61
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hæ, hvor er det tilbud på Norvegia?



Installer app'en shopgun, så kan du søke opp Norvegia hver uke og se om det er noen som har tilbud. #nevergoingback

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 10:16   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Hamstring for kasting er åpenbart teit.

Å ta hensyn til at den som kommer etter også skal få tilbudet - der får vi bare være enige om å være uenige, det er rett og slett utenfor hvor grensen min for å være hensynsfull går. (nå hamstrer jeg egentlig ikke, men sånn prinsipielt)

Hamstring av godis og brus syns jeg også er en annen kategori, fordi jeg skal vedde på at det i 99 av hundre tilfeller er slik at hamstring = fråtsing. Hvis du sparer masse penger på å kjøpe godis og brus i Sverige, da er det matvanene dine det er noe galt med, ikke norske godteripriser. #tantesofie

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 10:41   #63
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Hamstring av godis og brus syns jeg også er en annen kategori, fordi jeg skal vedde på at det i 99 av hundre tilfeller er slik at hamstring = fråtsing. Hvis du sparer masse penger på å kjøpe godis og brus i Sverige, da er det matvanene dine det er noe galt med, ikke norske godteripriser. #tantesofie

Akkurat godteri må jeg si meg enig i, men brus kan man jo ved enkelte anledninger spare på å kjøpe dersom man skal arrangere et større selskap. Ikke det at jeg tror at alle som handler på grensa handler av den grunn.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 10:45   #64
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg syns vel at dersom det står noen rett bak ryggen din og venter på å få ta varen du står foran, så kan man godt dele dersom man skal ha et stort antall. Men man trenger ikke dele med en kunde som ikke en gang er i butikken på dette tidspunktet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 10:46   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg tenker aldri "mitt" over folks handlevogner, når noen handler i dunger tenker jeg at de sikkert handler inn til en klassetur, en fotballcup eller et selskap. Og flaks for dem at de fant det de trengte på tilbud. Om det er til seg selv, for å spare penger, så tenker jeg at folk er smartere og bedre på planlegging enn meg. Og jeg er omtrent som Polyanna der, når det gjelder å ta hensyn til andre.

Hvis folk hamstrer smågodt o.l. og greier å fordele det jevnt utover uten å spise mer enn de ellers ville gjort, så blir jeg imponert over selvdisiplinen, for det hadde jeg aldri greid. Og i tilfelle vil man bli sittende igjen med hardt og gammelt smågodt til slutt. Av godteri må jeg kjøpe nøyaktig så mye som jeg har tenkt til å spise om gangen. Jeg hamstrer aldri andre ting heller, på grunn av plassmangel, eller på grunn av at jeg ikke tenker så langt, er for ustrukturert og dårlig på å planlegge, og alt for lite økonomisk anlagt.

Unntaket er kanskje dopapir, som jeg ofte kjøper i sekker fra diverse venner og kjente som selger til inntekt for idrettslag, korps, klasseturer etc. Jeg aner ikke engang hvordan prisen er i forhold til dopapir i butikken, jeg tenker at det går til en god sak og at jeg alltid trenger dopapir. Så der blir det litt hamstring.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 11:08   #66
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Ting jeg hamstrer:
- flytende håndsåpe til 10 kr
- oppvask-tabletter
- findusvarer til 40 %
- grandiosa 25 kr på rema
- billig oppskåret norvegia på rema
- små smoothier til 10 kr på spar/meny
- mellombarer/energibarer

Også ser jeg i skapet at jeg en eller annen gang har rasket med meg alt for mye GELE, for vi spiser omtrent aldri gele, og jeg har nå 6 pakker. Det er nok til flere år, og bare teit. Bortsett fra at det er godt å maule hvis sukkersuget blir for sterkt. Bare ei litta teskje... Eller to.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 11:11   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Vi skulle arrangere tacobursdag for 20 (stort sett voksne) gjester på søndag. Handlevogna vår på lørdag så virkelig ikke ut. Men folk fikk "tenke sitt" akkurat så mye de ønsket.

Vi hadde kjøpt for lite karbonadedeig også, men det hadde jeg IKKE trodd da jeg stod i butikken og lastet opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 13:24   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Vi hamstrer i grunn kun i Sverige, da er det Pepsi Max og snus
Sånn ellers er jeg litt dårlig på å få med meg gode tilbud, men om jeg kommer over noe det går mye av så kan jeg gjerne kjøpe 3-4 pk etc, om det ikke står Max 1 pr kunde.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 13:35   #69
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg ser at det er flere her som omtaler hamstring som "grådig" og "harry".

Å omtale økonomisk smarte valg som harry, er jo ikke noe nytt, egentlig. Det er den privilegerte manns rett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 13:44   #70
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg ser at det er flere her som omtaler hamstring som "grådig" og "harry". Hva legger dere egentlig i begrepene?

Flere og flere - det er vel bare jeg som har brukt begrepet "harry", og da tenker jeg (som jeg da også skriver) særlig på hamstring av godteri og brus. Ja, jeg synes det er harry å bunkre opp med usunne varer til en billig penge, for så å sitte og kjøre det i seg i reineste white trash-stil og kose seg over at man har spart masse penger. (Og ja, jeg er selv en som spiser sjokolade på denne måten, bare at den som regel er til full pris. Ikke i marsipansesongen etter jul, da!)

Jeg kunne sikkert skrevet at det var grådig å hamstre også. Om en butikk legger ut f.eks. 300 pakker kjøttdeig til halv pris, synes jeg det er grådig av en enkeltperson å karre til seg en stor del av lasset, f.eks. 20 pakker. Jeg synes tilbudet burde komme flere til gode. Jeg synes det er både harry og grådig med sånne storsalg på f.eks. IKEA og diverse outleter også, der folk står klare i timesvis før åpningstid, albuer seg fram i køen og nærmest slår ned andre for å rive til seg (meg-meg-meg!) de beste varene. Vi ser det samme på det lokale loppemarkedet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 13:45   #71
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Er det ikke mye vanligere å kalle overforbruk, glam og fråtsing for harry? Jeg syns det er fråtsing i godis som kalles harry, og surkål man må kaste, ikke Norvegia på tilbud.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 14:43   #72
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.



Installer app'en shopgun, så kan du søke opp Norvegia hver uke og se om det er noen som har tilbud. #nevergoingback

Ah. Takk for tips! 69,90 for Norvegia på Coop nå. Jeg er fryktelig dårkig til å følge med på priser, så vet ikke hvor billig det er.

Jeg oppdaterer og bytter varer på Æ appen min også, og får rabatt på de varene jeg foretrekker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 14:50   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Flere og flere - det er vel bare jeg som har brukt begrepet "harry", og da tenker jeg (som jeg da også skriver) særlig på hamstring av godteri og brus. Ja, jeg synes det er harry å bunkre opp med usunne varer til en billig penge, for så å sitte og kjøre det i seg i reineste white trash-stil og kose seg over at man har spart masse penger. (Og ja, jeg er selv en som spiser sjokolade på denne måten, bare at den som regel er til full pris. Ikke i marsipansesongen etter jul, da!)

Jeg kunne sikkert skrevet at det var grådig å hamstre også. Om en butikk legger ut f.eks. 300 pakker kjøttdeig til halv pris, synes jeg det er grådig av en enkeltperson å karre til seg en stor del av lasset, f.eks. 20 pakker. Jeg synes tilbudet burde komme flere til gode. Jeg synes det er både harry og grådig med sånne storsalg på f.eks. IKEA og diverse outleter også, der folk står klare i timesvis før åpningstid, albuer seg fram i køen og nærmest slår ned andre for å rive til seg (meg-meg-meg!) de beste varene. Vi ser det samme på det lokale loppemarkedet.

Vi kaller tur til Storlien «harrytur» vi og. Men hvorfor er det mer harry å handle brus enn andre ting? Når man sparer relativt mye penger? Vi handler ikke snop, men vi kjøper glutenfri mat, snus, caprisonne og Pepsi Max. Jeg føler meg ikke som «White-trash» av den grunn.

Alt av kjøtt, fisk, grønnsaker, frukt, pålegg og dagligvarer handler vi på nærbutikken.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 14:54   #74
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg tror det er storforbruk av brus som tenkes på som "harry", og om det skal være noe særlig å spare, så må man jo drikke en del av det også.

Pene, dannede mennesker drikker vann, kaffe og champagne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 14:56   #75
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men hvorfor er det mer harry å handle brus enn andre ting? Når man sparer relativt mye penger?

Jeg synes det er harry å drikke så store mengder brus til hverdags at man sparer mye penger på å handle det i Sverige. Men det er jeg sikkert ganske aleine om å synes. Det er ganske rimelig brus i f.eks. Coops eget merke også, men det tror jeg få av storhandlerne finner godt nok. (Ja, nå lar jeg fordommene mine spille fritt her, det skal bare innrømmes. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 14:59   #76
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Pene, dannede mennesker drikker vann, kaffe og champagne.

He-he! Jeg sitter selv her med en kopp te spekket med sukker (og kokesjokolade krydret med grovt salt, en ny uvane jeg har lagt meg til), så jeg er sikkert harry så det holder sjøl.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 15:02   #77
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Jeg tok ut te fordi det klang bedre med tre punkter på listen, Bluen, og jeg ville ha med champagne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 15:04   #78
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tok ut te fordi det klang bedre med tre punkter på listen, Bluen, og jeg ville ha med champagne.

Jeg tar like gjerne en god prosecco! Eller noe billig, søtt skvip! *viljeharry*

(Are Kalvøs bok Harry kan for øvrig ikke anbefales for ofte.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 09-10-18 kl 15:57.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 15:08   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

He-he! Jeg sitter selv her med en kopp te spekket med sukker (og kokesjokolade krydret med grovt salt, en ny uvane jeg har lagt meg til), så jeg er sikkert harry så det holder sjøl.

Jeg kan forsikre deg, Bluen, om at du berger hipsterstatusen med god margin med te og mørk sjokolade med havsalt altså.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 15:24   #80
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Det er ikke fordi jeg er et så raust menneske jeg ikke tar med meg 15 pakker billig kaffe egentlig, for min del går det litt på skikk og bruk. På samme vis som vi ikke kaster oss over stolene på skoleavslutninger, mens gamle besteforeldre må stå, eller at jeg ikke grabber 12 twistbiter på jobb. (Vi får ofte snop da det er leverandører på besøk, og jeg er her først på morgenkvisten. )

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no