Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Festdrakt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 10:13   #1
sunnam
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3
sunnam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Festdrakt?

Hvilken festdrakt er finest?

sunnam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 10:13   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Annedrakten.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 10:14   #3
sunnam
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3
sunnam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Festdrakt?

Har du noe fint bilde av den?

sunnam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:06   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Nei, dessverre. Det finnes en nettside, men bildene er utrolig stygge der. Men det passer kanskje best for en siddis. Annedrakten er en Stavangerdrakt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:26   #5
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Festdrakt?

Du tenker på til voksne? Det finnes jo forskjellige drakter tilhørende ulike distrikt f.eks. Oslodrakta, kystdrakta (heter den det, tro?) etc.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:47   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Jeg tenker på festdrakt både til voksne og barn. Selv har jeg bunad, men jeg ønsker meg Annedrakt til jentungen min. Det finnes selvsagt andre fine også, men det er kjekt for oss med noe lokalt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:54   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Drakten "lilje" fra trønderdesign synes jeg er veldig fin


Fin drakt som ikke ligner helt på en bunad.
Ellers så er jubileumsdrakten fra Eva Lie fin


__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 21:16   #8
sunnam
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3
sunnam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Festdrakt?

Jeg er etter en til voksen.

Jeg bor i trøndelag men syns ingen som finnes er så fin.

Vet dere om flere?

sunnam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 21:23   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

husfruedrakten?

(Designet av Ragnhild Blikø)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 21:23   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Festdrakt?

Jeg har Jærdrakten eller Karen drakten som jeg egentlig tror den heter.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 21:25   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Tenker du drakt som er lik bunad, eller tenker du drakt som er noe helt for seg selv da?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 21:26   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt?

Trondhjemsdrakten til Ellinor Flor...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 20:54   #13
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Festdrakt?

Oi, Trondhjemsdrakten var kjempefin!

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:22   #14
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Festdrakt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men det passer kanskje best for en siddis. Annedrakten er en Stavangerdrakt.

Alt det man lærer her inne - har aldri hørt om Annedrakten en gang jeg

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:25   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Festdrakt?

Edda Drakten
Den skal jeg ha når jeg får jobb å tjener penger

Jeg liker Sigyn best





Hentet her fra

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
festdrakt

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no