Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SonyEricssonlader, anyone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-09, 12:30   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

SonyEricssonlader, anyone?

Jeg har dessverre rotet bort mobilladeren min i flyttelasset som står på lager i 2 mnd. til, og lurer på om noen har en lader til overs. Jeg betaler selvsagt porto, pluss evt. litt til hvis ønskelig. Den må være av den nye typen, og gjerne slik som man kan plugge headset i på baksiden (men sistnevnte er ikke et must).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 13:47   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har dessverre rotet bort mobilladeren min i flyttelasset som står på lager i 2 mnd. til, og lurer på om noen har en lader til overs. Jeg betaler selvsagt porto, pluss evt. litt til hvis ønskelig. Den må være av den nye typen, og gjerne slik som man kan plugge headset i på baksiden (men sistnevnte er ikke et must).

Hva menes med den nye typen, da? Jeg har en som er bred med to plastplugger og sånne bittesmå metallpinner som liksom skal stå inntil metall utenpå telefonen. Er det en slik? I såfall kan du få låne den av meg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 13:57   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Den ser sånn ut: http://www.pixmania.com/no/no/389095...-to-ports.html

Eller den har ikke utgang på baksiden av ladepluggen, og da går ledningen ut av pluggen i en annen retning. Jeg målte, pluggen er ca 21 mm bred (den gamle er smalere).

Men låne? Jeg trenger den i ca 2 måneder.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 14:32   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Den ser sånn ut: http://www.pixmania.com/no/no/389095...-to-ports.html

Eller den har ikke utgang på baksiden av ladepluggen, og da går ledningen ut av pluggen i en annen retning. Jeg målte, pluggen er ca 21 mm bred (den gamle er smalere).

Men låne? Jeg trenger den i ca 2 måneder.

Jeg trooor det er en slik jeg har. Altså uten noe fancy greier og uttak og sånn. Du kan låne den, for SE-en min er ikke i bruk. Den bare ligger og hviler seg litt, mens den kjenner på sjalusien overfor den Lilla Samsungen. Ladepunktet dens funka så dårlig, nemlig. Men det skal ikke være noe i veien med selve laderen, så vidt jeg vet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 19:54   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

OKI, dette høres jo flott ut. Så kan jeg sende den tilbake til deg når jeg er ferdig med den. Sender deg adr. min på PM, så må du sende meg et kontonr. for porto. NB! Sjekk portoen først. Hvis det er mye må jeg kanskje vurdere å kjøpe en selv i stedet (men jeg strekker meg litt for å forbruke litt mindre).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:05   #6
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

jag ha to nesten nye til overs, kan sender deg en for 50kr. ??!!den har den plugge headset på baksiden

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:26   #7
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Jeg har mange ekstra, kan få en av meg om du trenger.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 10:52   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Det er jo desto bedre hvis det blir en ren overtakelse i stedet for et lån. Må tenke meg om i to sek., og sørge for at kanina ikke har sendt først.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 14:30   #9
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Den er god , men må bare si fra at det er ikke den tingen så du kan koble inni bakfra mens du lader på den(så først det etterpå at det var en sånn en du egentlig spurte etter)

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 15:01   #10
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SonyEricssonlader, anyone?

Nå har det skjedd to ting: Kanina hadde ikke sendt så den var grei, men broren min dumpet innom og hadde en ekstra som jeg kunne ha permanent, så da ordnet alt seg allikevel (hvorfor kom jeg ikke på å spørre ham i utgangspunktet?).

Men takk til dere som har gitt meg tilbud.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no