Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-22, 09:38   #721
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis noen vurderer å se Our House på NRK, ikke gjør det. De timene av mitt liv får jeg aldri tilbake.

Kunne ikke vært mer enig Heldigvis strikket jeg samtidig

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 09:53   #722
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Det samme gjelder Hollington Drive på samme sted, tror NRK må ha vært på noe slags restesalg når de har kjøpt inn serier i det siste.

Heh? Vi likte Holington Drive veldig godt, så da bør vi vel se den andre også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 10:04   #723
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har oppdaget The Boys på Amazon Prime. Den virker skikkelig kul! Superhelter uten moral.

Ja! Holder på med sesong 3 nå!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 11:21   #724
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er omtrent midtveis i sesong 2 nå, og merker at de har måttet "spe på" med litt andre folk og diverse for å få litt action,så ja, den har absolutt tapt seg. Men, jeg liker å se serier ferdig, så jeg holder ut.

Helt enig. Man må se ferdig. Jeg har skikkelig "dørstokkmil" når det gjelder å begynne på noe nytt, men jeg fullfører dem jeg har begynt på!!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 11:41   #725
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Fjerde sesong av Virgin River.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 22-07-22, 11:44   #726
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sett ferdig s4 av Borgen på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-07-22, 12:17   #727
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er omtrent midtveis i sesong 2 nå, og merker at de har måttet "spe på" med litt andre folk og diverse for å få litt action,så ja, den har absolutt tapt seg. Men, jeg liker å se serier ferdig, så jeg holder ut.

Jeg er visst enkel å glede, for jeg koser meg fortsatt. Har begynt på sesong tre. Jeg skulle bare ønske at Ben hadde litt flere ansiktsuttrykk, begynner å bli litt lei den rynka i panna...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 13:13   #728
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er visst enkel å glede, for jeg koser meg fortsatt. Har begynt på sesong tre. Jeg skulle bare ønske at Ben hadde litt flere ansiktsuttrykk, begynner å bli litt lei den rynka i panna...


Hehe,ja,det er jeg enig med deg i. Jeg tok en pause et par dager nå og begynte på FBI international på Tv2play,men skal ta opp igjen de siste episodene av Manifest i helgen. Må jo se hva som skjer.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 13:44   #729
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Black bird appleTV - anbefales!

iben er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 19:24   #730
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg er litt i baby-lage-modus etter å ha sett Made in Oslo, så nå har jeg rast gjennom Natt og dag (anbefales veldig) og Baby fever (likte den og). Nå ser jeg sesong 4 av Virgin river og jammen er det ikke baby(er) på gang der og… Med familien ser jeg Manifest, der er det definitivt ikke babyer på gang.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv  
Gammel 23-07-22, 08:56   #731
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sønnen anbefalte Severance (Apple TV) og jeg så to episoder i går. Veldig dystopisk men et interessant plott: for å bedre work life balance (i teorien), deles hjernen til ansatte slik at de bare har minner om jobb på jobb og privatliv når de ikke er på jobb. https://www.aftenposten.no/kultur/i/...-kontorhelvete


Ser nå at flere anbefaler denne. Da skal jeg se videre.


Sist redigert av liefje : 23-07-22 kl 09:14.
liefje er ikke aktiv  
Gammel 23-07-22, 20:31   #732
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sjukt (NRK). Om Alice som akkurat er blitt kreftfri, men som blir dumpa av kjæresten i London og flytter tilbake til Sverige. Artig serie.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 00:06   #733
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Gentlemen Jack på Hbo.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 24-07-22, 00:25   #734
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg har sett sesong 2 av Nancy Drew på Viaplay. Jeg tipper jeg strengt talt ikke er målgruppen, men jeg elsker fantasyserier. Selv om jeg ikke kan huske at bøkene jeg leste når jeg var liten var fantasy.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 11:15   #735
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg begynte på Locke and Key på flyturene, så skal se ferdig den. Men noterer med The boys - hvor går den? Og må jo se Virgin River siden jeg har sett de foregående sesongene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 11:23   #736
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har oppdaget The Boys på Amazon Prime. Den virker skikkelig kul! Superhelter uten moral.

Jeg synes første sesong var kul, men fra sesong 2 ble den for meget for pripne meg

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 11:56   #737
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg synes første sesong var kul, men fra sesong 2 ble den for meget for pripne meg

Mens vi har sett alle 3 sesongene og digget det, eller det vil si mannen min mente at det skulle vært mer forløsende løsning på problemene, men jeg likte det.


Vi så The Lost City i går, strømmet via App Store. Den var litt morsom.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 15:56   #738
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

The Boys må jo være noe av det beste som er laget - iallfall for sånne som meg
Helt der oppe sammen med Stranger Things.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 20:02   #739
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg begynte på Locke and Key på flyturene, så skal se ferdig den. Men noterer med The boys - hvor går den? Og må jo se Virgin River siden jeg har sett de foregående sesongene.

Har ikke Amazon prime ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-07-22, 22:16   #740
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

The Boys må jo være noe av det beste som er laget - iallfall for sånne som meg
Helt der oppe sammen med Stranger Things.

Jeg synes den har litt True Blood-vibe.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no