Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Svömmekurs for barn

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 20:40   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.415
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Svömmekurs for barn

Her hvor jeg bor er det utrolig mange ulike tilbud naar det gjelder svömmekurs for barn, svömmekurs definert som et kurs hvor barn fra ca. 4 (men vanligvis eldre) laerer aa svömme 25 meter + hoppe fra kanten + dukke paa relativt grunt vann for aa hente en gjenstand.

Jeg var paa "test" med min sönn i dag, og fikk vite at han var klar for svömmekurs (ikke redd for aa komme under vann, kunne flyte paa rygg med utstrakt kropp og gjöre sprellebevegelser for aa komme seg fremover i vannet tror jeg det var de sjekket).

Naa er saken hva slags kurs jeg skal velge. Her finnes intensivkurs (hver dag i tre uker) eller kurs over 15 uker med en gang hver uke. Her finnes kurs med 15 barn og to trenere eller smaa kurs med bare 5-6 barn i gruppen. Alle svömmekursene er uten foreldre til stede. Man leverer barnet og saa gaar man. De bruker svömmearmer i begynnelsen og dropper disse i löpet av kurset.

Sönnen min er over hodet ikke redd for vannet, tvert imot; Han elsker det. Han er fire aar og fikk altsaa beskjed om at han var klar for aa laere aa svömme i dag.

Hva slags kurs skal jeg velge? Hvordan funker svömmekurs i Norge? Hva er viktig aa legge vekt paa?

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no