Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 10:28   #121
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

Det å rødprikke for skrive feil syntes jeg er feil!!! Hva med de som har dysleksi da? Vil ikke akkurat få noe hyggelig her inne da vel.

Velkommen til Foreldreportalen Vi har alle gjort den feilen, ved å ikke lese hele tråden før man svarer. Men ikke ta det tungt, ta det med ett smil.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:30   #122
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

Det å rødprikke for skrive feil syntes jeg er feil!!! Hva med de som har dysleksi da?

Har dyslektikere dårligere forutsetninger enn oss andre når det gjelder å takle røde prikker? Den røde prikken er nemlig like harmløs i rettskrivingstråder som i abortdiskusjoner, så at det skal være så mye verre å takle en rød prikk fordi man skriver jaffal, forstår jeg bare ikke.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:32   #123
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var slæmt sakt, du får jaffal ikke vaffler viss du kommer på besøk hos mei!

Pøh. Hu ska ra få vaffal én vaffel vaffal.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:32   #124
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Æsj, du var for kjapp. Jeg tok den bort fordi innlegget var så bra!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:34   #125
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

  Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:36   #126
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg merker at FP har ødelagt meg litt, men bare litt, og det handler i hovedsak om FB. Skulle vært mulig å rødprikke for skrivefeil der også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:56   #127
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg merker at FP har ødelagt meg litt, men bare litt, og det handler i hovedsak om FB. Skulle vært mulig å rødprikke for skrivefeil der også.

For ikke å snakke om at det jo er helt umulig å få formidlet ting skikkelig når de ikke skjønner hvordan det som bor inni to kolon skal se ut.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 11:14   #128
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Ja, det også! Som når en bekjent gleder seg til å se noe på kjermen i kveld. Ord holder bare ikke, altså.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 13:43   #129
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Pfft, jeg er dritlei av dyslektikere som ikke en gang gidder å gjøre et forsøk. Det blir jo aldri bedre om man aldri prøver?!

:takes one etc.:

Men etter å ha prøvd et halvt liv, så er det greit å få slippe den biten engang.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:37   #130
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.



(Man må nok lese den andre tråden for å skjønne hvorfor dette er hysterisk morsomt. )

Nei, det går faktisk helt fint uten. Det holder å skjønne litt FP-kultur.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:37   #131
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Åh - nå er jeg gjennom hele den andre tråden. Og hva fant jeg? Hæ?


Den fant jeg!

  Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:38   #132
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Pøh. Hu ska ra få vaffal én vaffel vaffal.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:45   #133
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

For ikke å snakke om at det jo er helt umulig å få formidlet ting skikkelig når de ikke skjønner hvordan det som bor inni to kolon skal se ut.

Nettopp derfor liker jeg å kommentere på FB hos FP-venner. De skjønner jo hva jeg mener.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:46   #134
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nettopp derfor liker jeg å kommentere på FB hos FP-venner. De skjønner jo hva jeg mener.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:38   #135
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nettopp derfor liker jeg å kommentere på FB hos FP-venner. De skjønner jo hva jeg mener.

Jepp.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no