Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 12:47   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Eg blir opprørt over slik jounalistikk. Get a life!

www.vg.no

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:50   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.



Jeg er over middels sportsinteressert, men må innrømme at jeg ble forbanna når morgenens radio-nyheter hadde som hovedsak at Solskjær legger opp. En nyhet - utvilsomt, den viktigste - aldeles ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:56   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Han er en rimelig stor fotballspiller, da. Avgjørende mål på overtid i CL-finale

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:59   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Han er en rimelig stor fotballspiller, da. Avgjørende mål på overtid i CL-finale

Eg undervurdere på ingen måte hans posisjon i norsk fotball, og eg er fotballinteressert sjøl. Men når det omtrent blir lagt ut sørgeprotokoll får eg litt klaus.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:05   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Det blir helt klart for mye, latterlig mye.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:10   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Jeg er ganske fotballinteressert, men dekningen i nettavisene i dag er bare tåpelig.

Nei, da er det bra vi har lokalaviser som kan sette mer viktige saker på agendaen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:17   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.


Nei, da er det bra vi har lokalaviser som kan sette mer viktige saker på agendaen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:20   #8
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg undervurdere på ingen måte hans posisjon i norsk fotball, og eg er fotballinteressert sjøl. Men når det omtrent blir lagt ut sørgeprotokoll får eg litt klaus.

Sørgeprotokoll? Hvor har du det fra? Man kan skrive en hilsen til Solskjær i en protokoll.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:24   #9
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Jeg må si meg enig i at dette er vel overdreven sensajonspresse. Det er klart han er en dyktig spiller og at han har gjort det stort. Men han er dog ikke død, slik man skulle få inntrykk av ved å lese ulike aviser i dag.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:24   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Jeg stusset også over VGs oppblåsing av saken. Nå er jeg heller ingen fotballhater, på ingen måte, men det får da være grenser. En annen sak er at han burde ha lagt opp for flere år siden, spør du meg. Men det var det jo (klokelig, for så vidt) ingen som gjorde.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:30   #11
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Har dere egentlig tenk over hva dere sutrer over? Dere sutrer over for lite blod, vold og tragiske hendelser på forsidene.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:37   #12
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Jepp. MERE BLOD!!!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:40   #13
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg stusset også over VGs oppblåsing av saken. Nå er jeg heller ingen fotballhater, på ingen måte, men det får da være grenser. En annen sak er at han burde ha lagt opp for flere år siden, spør du meg. Men det var det jo (klokelig, for så vidt) ingen som gjorde.

Hehe, signerer alt bortsett fra det siste. Han scoret nemlig 11 mål i fjorårets Premier League.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:44   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Fotballen er hellig, vet du.

Digresjon: Hvorfor er det lov å tjene millioner på å være flink til å sparke en lærkule, men ikke på å være flink til å lede bedrifter?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:44   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Har dere egentlig tenk over hva dere sutrer over? Dere sutrer over for lite blod, vold og tragiske hendelser på forsidene.

Absolutt ikke. Jeg sutrer over at jeg ikke kan få servert litt av hva verden eller Norge bringer en tidlig morgen. Om det innebærer tragiske hendelser så er det nå engang slik det er, det ville være dumt og naivt å tro noe annet.

Jeg jobber selv i avis og vet hvor viktig det er å slå til like mye på gladsakene som på de tragiske hendelsene, men dette er jo en ubetydelighet som det er laget dramatikk rundt. Det er det jeg synes er usmakelig.

Og jeg gjentar: Jeg er fotballinteressert og synes det er kjipern at Sunny legger opp, men det kunne jeg lest om på sportssidene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 13:44   #16
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Blir helt flau over den "journalistikken" VG ofte bedriver(les; ikke sjokkert). De er trolig HELT tomme for interessante/viktige saker.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:39   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Har dere egentlig tenk over hva dere sutrer over? Dere sutrer over for lite blod, vold og tragiske hendelser på forsidene.

Jeg sutrer litt

Jeg synes nemlig at det er idioti at noe så fjernt som fotball skal oppta mye avisplass når det er andre saker i verden som ikke får spalteplass i det hele tatt.
Nå har jeg skjønt at denne Solskjær skal være flink til å spille fotball, men hva så? At han gir seg er da ikke verdens undergang.

Jeg har skjønt at ikke alle er enig med meg i at fotball er noe bagatellmessig vrøvl da

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:56   #18
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Jeg er veldig glad for informativ informasjon om denne typen kneproblemer med plansjer.

Neste gang jeg må forklare hvorfor jeg er dårlig på å løpe og spille fotball og slikt, skal jeg henvise til disse artiklene.

:sliter_også_med_store_kne_problemer_etter_brusktr ansplantasjon_men_ingen_bryr_seg:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 18:16   #19
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det blir helt klart for mye, latterlig mye.

Fritt etter Churchill;

Aldri har så mange lest så mye om noe så lite interessant.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 18:26   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Solskjær død? Om Solskjærs leggefotballskoapåhylla-statement

Jeg er ikke spesielt fotballinteressert, men synes likevel at dette ikke er for mye. Etter hva jeg har forstått er Solskjær en legende i Engand, og en stor personlighet innen norsk fotball. Synes han får passelig med omtale i en tabloidavis. (Hadde det stått i Din Kapital hadde jeg dog reagert.)

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no