Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Endre hårfarge sånn plutselig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-22, 01:44   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Endre hårfarge sånn plutselig?

Ja, jeg snakker ikke om en tur til frisøren eller hjemmefarging, ei heller naturlig gråning, men fra naturen side Jeg har rett og slett fått mye mørkere hår, og strukturen har også endret seg noe. Jeg har hatt mye fall og noe krøll før, men nå starter det lengre opp på hårstrået også. Jeg kan ikke si at jeg har opplevd slike endringer tidligere, men da er det kanskje på tide i en alder av 47? Jeg har hørt at meds kan endre på slikt, og i sommer så startet jeg på noen nye meds (ikke nye bare for meg, men også fra legemiddelselskapene så litt ubleket lerret bivirkningsmessig). Så ja, det kan jo spille inn

Noen som har opplevd å endre hårfarge?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 20:12   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Mitt hår blir mørkere og mørkere.jeg hvor lys blond til va 30 år, nå vil jeg si jeg er mørk blond om jeg ikke striper det. Jeg får også mer og mer krøller, samt at det vokser myyye senere enn før.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 20:17   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Jeg har hår som har forandret seg mye de siste årene. Fra å ha helt glatt og rett hår, så har det fått mer og mer fall. Nå grenser det faktisk til å kalles krøller. Det føles smått vanvittig.

Og nå som jeg blir eldre, så blekes håret mitt noe veldig i sola, så håret får tydelige fargesjatteringer. Ettersom det nå også er en del grått inni der, så faller det heldig ut. For alle de forskjellige nyansene får det til å se mer levende ut. :sånn hvis glasset er halvfullt og jeg er på den positive siden:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 20:17   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Fargen er nok mye den samme, men strukturen har endret seg mye. Jeg hadde i utgangspunket tykke, blanke, strie, hårstrå. Umulig å krølle, samme hvor mye min mor prøvde. Jeg mistet mye hår pga. medisiner i 2012, og det håret som kom tilbake (ca halvparten av det som falt av) var mykere og hadde fall. I runde to mistet jeg igjen mye hår, og det har igjen kommet med mer fall og tynnere hårstrå. Enkelte dager har det tendenser til myke korketrekkere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 20:23   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Jeg gikk fra lys blond til ganske så mørk kommunenitristblond og så til hvitt. Dette skjedde over en periode på ca ti år. Kun fargen som endret seg, struktur og (mangel på) fall har vært likt hele veien.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-22, 00:15   #6
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Jeg gikk fra stritt hår til mye fall etter første graviditet. Men det gikk tilbake til nesten helt glatt igjen i løpet av et par år. I de siste 3-4 årene har jeg fått mykere, mørkere og hår som lett krøller seg og kan se ut som det er litt fall i det.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-22, 08:06   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Jeg mistet halvparten av håret mitt på grunn av vektnedgang. Det som kommer tilbake er striere, tykkere og gråere.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-22, 12:00   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Da er jeg ikke alene skjønner jeg Jeg synes det skjedde så fort. Sånn på senhøsten kanskje? Det er jo ikke noe problem heldigvis, men litt rart. Jeg har kun et fåtall av erfaringer med snille minicolorasjoner, og det for over 20 år siden, så fargeendring er ikke dagligdags

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no