Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 13:38   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Telefonen min har sagt takk og farvel, og jeg må ha ny. Helst i går.

Har hele tiden sagt at jeg skal ha iPhone neste gang, og har fotsatt mest lyst på det. Den hvite. Har intrykk av at det er superenkel å bruke, og at det er enkelt å finne stæsj å bruke den til. Det er jo superduperviktig.

Så var det hva de rundt meg mener da.
Mannen min er veldig fornøyd med sin galaxy. De har jo fått den også i hvit nå.
Den har større skjerm, den tar bedre bilder og video, og den har helt samme oppsett som den jeg har nå etter hva jeg blir fortalt. Har en HTC nå.
Og så koster den 2000 mindre enn iPhonen.

Hva gjør jeg?

Jeg har lagt av en hvit iPhone ut dagen. Velger jeg den blir jeg praktisk talt uten tilefon til over jul, siden de bruker forskjellige typer sim, og jeg da må bestille et slikt et.

:help:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:46   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Eg har blitt veldig glad i iPhonen min, men eg har inntrykk av at dei som har samsung sine tilsvarande produkter også er fornøgd med sine og at dei er konkurransedyktige mot kvarandre. For meg var den avgjerande grunnen til at eg valde iPhone at eg bruker mac. Då har telefonen tilsvarande os som macen og det er enkelt å køyre saman kalender, mail og andre ting som ein gjerne bruker både på mac og telefon. Eg har inntrykk av at det er vanskelegare å få mac-kalenderen til å kommunisere med android-telefonar.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:56   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg elsker min iPhone. En hvit 4s med knallrosa silikondings til å ha utenpå.
Fine telefonen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:59   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg elsker min iPhone. En hvit 4s med knallrosa silikondings til å ha utenpå.
Fine telefonen.

Jeg og vil ha en telefon jeg elsker...

Æsj, det er skikkelig vanskelig.
Men er det noe som er dumt med iPhone da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:02   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg og vil ha en telefon jeg elsker...

Æsj, det er skikkelig vanskelig.
Men er det noe som er dumt med iPhone da?

Nei!

Eg var litt bekymra med tanke på at det lekre designet er ei glassplate framme og bak på telefonen. Eg var redd det skulle knuse, så eg kjøpte deksel til, for å beskytte han litt. Men min har gått i bakken fleire gonger, utan å knuse. Så det verkar som om han tåler meir enn det ser ut til at han gjer.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:03   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Det som jeg synes er dumt med Iphone er at det ikke fungerer med type søk på innkommende numre via 1881 Mobilsøk, eller hva det heter. Det hadde jeg på min HTC og savner det fortsatt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:21   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Akkurat den søkesaken tror jeg ikke jeg kommer til å savne.
Er ikke så mange med ukjent nummer som ringer meg, og når det skjer rekker det som regel ikke å komme opp hvem det er før jeg har tatt telefonen.

Spørs da om fornuften tar meg. Det er jo en ganske stor prisforskjell. Tross alt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:25   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.659
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg elsker min galaxy og kunne aldri tenke meg å bytte den mot en Iphone. Tror du blir fornøyd uansett hva du velger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:27   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har iPhone. Liker Facetime og liker det lekre designet. Liker at det er enkelt å laste ned musikk (som jeg uansett vil betale for).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:36   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har iPhone og irriterer meg over kort battertid. Må lades hver natt, ok hjemme, men kjipt på tur om strøm kan være vanskelig tilgjengelig.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:47   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg har iPhone og irriterer meg over kort battertid. Må lades hver natt, ok hjemme, men kjipt på tur om strøm kan være vanskelig tilgjengelig.

Det måtte eg også før eg skrudde av automatisk tidssoneoppdatering og at alle appane mine har tilgang til kor eg er til ei kvar tid. Dersom du går inn på ein og ein app og skrur av lokasjonssøkinga, vil du ikkje bruke gps-en så mykje, og då varer også batteriet lengre. Nå er det bare kart og runkeeper og slike appar der det har ei hensikt å bruke gps som bruker det, og då varer batteriet mykje lengre.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:48   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg lader ikke hver natt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 15:05   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Dere skulle liksom gjøre det lettere for meg da.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 15:15   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg er fornøyd med min iPhone, men det er liksom fordi det er det jeg er vant til. Har hatt det siden det kom og sånn sett ville det være kjedelig å måtte bytte til noe nytt nå, fordi jeg ikke synes det er noe gøy.

Men mannen sier at Sony Ericsson Experia Arc er super og mye kjappere enn iPhone, hvis det har noe å si.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 19:28   #15
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg er storfornøyd med min Galaxy s2.: hjelpsom:

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 19:32   #16
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg kan visst få en hvit iPhone i morgen. Men den koster 4000, og det syns jeg er driiiitdyrt helt ærlig.
Særlig når jeg får en samsung galaxy til 1200 med samme betingelser. Men de hadde ikke hvit da, og jeg SKAL ha hvit telefon, men det løser seg kanskje på et vis.

What to do??
Sånn pengemessig sier det seg selv, men hjerrtet. Hva med hjerrtet!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 19:40   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har lekt mye med konas iPhone, men foretrekker min Galaxy. Nå skal sies at jeg i helt minimal grad bruker musikkfunksjoner på telefonen da, så for alt jeg vet er disse langt bedre på iPhone. Sånn ellers er Galaxyen snedigere, altså.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 19:45   #18
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

For snart to år siden kjøpte jeg en Nokia, mens jeg egentlig drømte om en iPhone. Jeg angret etter en måned, og telte dager til bindingen på abonnementet gikk ut, så jeg kunne kjøpe meg en iPhone. Nå har jeg hatt iPhone siden mars og har ikke angret et sekund.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 20:14   #19
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.659
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Nokia kan ihvertfall ikke sammenlignes. Android og Iphone er de eneste som kan sammenlignes synes jeg, i forhold til funksjoner og bruk osv.

Galaxy er en fantastisk telefon. Du skal leite lenge etter en raskere telefon i forhold til surfing og navigering rundt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 20:49   #20
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.


Galaxy er en fantastisk telefon. Du skal leite lenge etter en raskere telefon i forhold til surfing og navigering rundt.

Er utrolig enig her. Er super fornøyd med min Galaxy
Ville ikke byttet den for noe her i verden jeg. Den er brukervennlig, lett å lære, og bare rett og slett fantastisk.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no