Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Morkler (hvor kjøpe? Erstatte med?)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-18, 16:57   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.432
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morkler (hvor kjøpe? Erstatte med?)

Sitter med en oppskrift på and hvor jeg skulle hatt morkler. Finner det ikke i Trondheim, men har funnet trøfler.

Tenker du det er mulig å erstatte morklene med trøfler? Eventuelt annet jeg kan erstatte med? Vet du om noen steder (i Trondheim) jeg kan kjøpe morker? Noen nettsteder eventuelt?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-18, 17:10   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morkler (hvor kjøpe? Erstatte med?)

Jeg hadde ikke giddet å lete etter morkler. De smaker ikke så spesielt.
Trøfler blir helt annerledes på smak.
Østerssopp og shitakesopp ligger ikke så langt unna av dem som er greie å få tak i.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no