Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Romslig beltestol

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-18, 10:12   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Romslig beltestol

Det nærmer seg beltestoltid for lillebror, og vi har tenkt at han skal arve lillesøsters og at vi kjøper en ny beltestol som tåler mer høyde enn den lillesøster har nå slik at hun kan bruke den i første omgang.

Hun har en BeSafe nå som er på høyeste innstilling og skuldrene stanger nesten. Vi hadde en Britax til storebror som han kunne bruke til han var nesten 150 høy. Finnes det noe lignende nå? Anbefalinger?
Lillesøster er 8 år og nesten 140 høy. Skulle gjerne hatt henne i beltestol et års tid til i alle fall.

Vi har 3 barn i baksetet, så normal bredde på stolen er et must.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:17   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Vi har en beltestol som vi har tenkt til å kaste. Av merke Britax. Den har i hvert fall passet mine barn til de var 10 år. (Knerten, straks 11 år, har akkurat sluttet å bruke det.) Den er i så fall arv etter knerten og er derfor 6,5 år gammel, men hvis den bare skal leve et par år til, så er den din hvis du vil ha den. Den er svart og rød.

Den har aldri vært i noen form for ulykke/blitt utsatt for skade.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:25   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Romslig beltestol

Vi har Britax til vår åtteåring som var 134 sist jeg målte. Hun har kjempegod plass i dette enda.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:26   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Romslig beltestol

Min eldste på 1.47 sitter fortsatt i Cybex-sete. Den vanlige beltestolen deres. Heter den x2, mon tro?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:31   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har en beltestol som vi har tenkt til å kaste. Av merke Britax. Den har i hvert fall passet mine barn til de var 10 år. (Knerten, straks 11 år, har akkurat sluttet å bruke det.) Den er i så fall arv etter knerten og er derfor 6,5 år gammel, men hvis den bare skal leve et par år til, så er den din hvis du vil ha den. Den er svart og rød.

Den har aldri vært i noen form for ulykke/blitt utsatt for skade.

Tusen takk. Men jeg tror vi kjøper en ny en nå. Vi tenker at lillebror skal overta det så snart lillesøster er ute av det, for setet han arver er jo heller ikke helt nytt og dessuten lilla. Spørs hvor lenge han aksepterer det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:33   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Helt i orden og ser poenget. Jeg bare ville komme med tilbudet siden det nå uansett fyller opp boden vår og vi bor ganske i nærheten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:39   #7
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Romslig beltestol

Min snart 9-åring sitter fint i Cybex-setet sitt, tror det er x-2-fix det heter. Hun er 140 men spinkel. Lillebroren er 135, men mye kraftigere bygd, han har også god plass i setet.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:53   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har en beltestol som vi har tenkt til å kaste. Av merke Britax. Den har i hvert fall passet mine barn til de var 10 år. (Knerten, straks 11 år, har akkurat sluttet å bruke det.) Den er i så fall arv etter knerten og er derfor 6,5 år gammel, men hvis den bare skal leve et par år til, så er den din hvis du vil ha den. Den er svart og rød.

Den har aldri vært i noen form for ulykke/blitt utsatt for skade.

Det har vi og, samme farge, kjøpt i 2013. Det er en god stund siden det er brukt nå, tar bare opp plass. Han sitter på pute og vil ikke sitte i stol mer. Kompisene har ikke sittet i stol på mange år. Kan hende det derfor gis bort, skal til Oslo kommende helg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 10:56   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Britax har vi også hatt - og der har gutta hatt god plass. Lillebror brukte det til han var 9,5 år. (til han begynte i 4. klasse) - han var ganske lang for alderen. Veldig fornøyd med det setet, altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:14   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Romslig beltestol

Vi har tre ulike Britax-seter og eldstemann på 9 som er godt over 140 har god plass i alle og kommer til å sitte i beltestol en god stund til.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:17   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Britax sine beltestoler er romslige, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:27   #12
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Romslig beltestol

Beklager avsporing, på nettet bruker jo alle beltestol til ungene er konfirmert så og si, men i virkeligheten ser jeg svært få 9-åringer som sitter i beltestol. I hvert fall heromkring...
Min eldste begynte i 4. klasse nå, er 140 cm høy, og sitter fortsatt i beltestol. Vi har 3 unger som skal plasseres i seter, og i hverdagen er det knotete og det ender med at en må sitte i forsetet. Vil det ikke være vel så trygt om en 9 åring sitter på pute i baksetet, enn på beltestol i forsetet?
Og hvis de sittet i forsetet, skal airbagen fortsatt slås av når de har passert 140?

Når slutter dere med beltestol?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:37   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Når slutter dere med beltestol?

Vi sluttet med beltestol når guttene var så store at de ikke trengte noen av delene - Dvs når bilbeltet gikk greit langs kroppen på gutten. (ikke skar inn i halsen) - Da var lillebror ca 9,5 og storebror satt i stol til han var 10.
De har aldri sittet på pute fast - men vi har hatt en pute de har benyttet hos besteforeldre etc de få gangene det har vært aktuelt. - Mine likte godt å sitte i beltestol. de synes det var mer behagelig enn å sitte uten.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:39   #14
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Romslig beltestol

Min på 11,5 sitter fortsatt i sin Britax Rømer beltestol. Målte han til 1.48 forrige dagen.
Han klager ikke og får sitte der til den ikke passer lenger. Er vel for liten om 3-4 cm.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 11:54   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Når slutter dere med beltestol?

Begge mine har gått fra beltestol til ingen annen sikring enn bilens belte. Vi gikk ikke veien om bare pute. Snuppa var 11,5 da hun informerte meg om at hun var den eneste i hele verden som satt i bilstol som 11-åring. Jeg husker ikke hvor høy hun var da, men hun veide omtrentlig 36 kilo da vi tok den ut.

Knerten sluttet med bilstol nå i sommer. Han er 147 cm høy, men har fremdeles en del igjen til vektgrensen på 36 kilo. For hans del var det ikke noen grunn. Vi har flyttet, og har bakset med å ta seter opp og ned i hele sommer, og tok bilstolen helt ut av bilen og inn i boden i den forbindelse. Og så ser vi nå at vi ikke kommer til å sette det inn igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 12:04   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Romslig beltestol

Vi har cybex x2-fix til 10-åringen som er ca 143cm høy. Han har fortsatt god plass.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 12:06   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Romslig beltestol

Trygg Trafikk anbefaler at barn sitter i beltestol eller på pute til de er 150 cm så det kommer vi til å følge. Men ja, det stemmer at svært få eldre barn er sikret utover bilens egne belter. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke så mye om, jeg ønsker å sikre barna mine best mulig. Vi slår alltid av airbag hvis noen sitter i passasjersetet, men jeg er usikker på hvor lenge vi skal gjøre det. Mener det er her på FP jeg lærte at barn ikke har noen nytte av airbag før de er 14 år (og at det går på alder, ikke høyde/vekt)?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 12:09   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Beklager avsporing, på nettet bruker jo alle beltestol til ungene er konfirmert så og si, men i virkeligheten ser jeg svært få 9-åringer som sitter i beltestol. I hvert fall heromkring...
Min eldste begynte i 4. klasse nå, er 140 cm høy, og sitter fortsatt i beltestol. Vi har 3 unger som skal plasseres i seter, og i hverdagen er det knotete og det ender med at en må sitte i forsetet. Vil det ikke være vel så trygt om en 9 åring sitter på pute i baksetet, enn på beltestol i forsetet?
Og hvis de sittet i forsetet, skal airbagen fortsatt slås av når de har passert 140?

Når slutter dere med beltestol?

Det lurer jeg også på. Yngste er litt over 140 cm nå og fyller straks 10. Det siste året har han sittet på pute. Det er kun på langtur på motorvei han har sittet i beltestol. De fleste av vennene sitter ikke på noe og har knapt sittet i beltestol siden de begynte på skolen.

Eldste var lang for alderen og sluttet tidlig, husker ikke når, står sikkert i en tråd her inne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 12:15   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Eldste var over 11 da han sluttet å bruke beltestol. Da var han en av de siste i klassen som brukte beltestol, men de fleste andre var også høyere enn ham. Begge var rundt 6 år før de byttet fra bakovervendt sete til beltestol.

Eldste savnet faktisk hodestøtten på beltestolen da han sluttet å bruke den. Han sover mye på langtur i bilen. Yngste er 8 år nå, og jeg kunne virkelig aldri tenkt meg å sette ham på bare pute.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-18, 12:17   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Min 7,5-åring er ekstremt lang, spesielt i ryggen, så han passer ikke i sin Britax beltestol (som ble kjøpt fordi den på daværende tidspunkt var den beltestolen med lengst rygg) lenger. Han sitter derfor på pute. Både han og jeg hadde foretrukket at han satt i beltestolen. Heldigvis er det veldig sjelden at vi kjører bil.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no