Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skalljakke med vanntette lommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-18, 21:58   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Skalljakke med vanntette lommer?

Jeg er på leting etter en skalljakke uten for, som er egnet til bergensvær. Hetten trenger ikke å ha plass til hjelm. Jeg trenger at lommene er relativt vanntette (også fra innsiden (svette og kondens)).

Har dere noen tips?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 22:40   #2
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Det skulle jeg gjerne hatt også! Bilnøklene druknet og døde da jeg var på konsert i august, selv om de lå i plastpose...

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 22:48   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Henger for tips. Min Norrøna Goretex var ute i 1,5 t på lørdag ettermiddag. Begge lommene hadde ca 3 cm vann nedi etterpå. Mobilen lå i en (trodde jeg) tett plastpose. Fikk nyvasket mobil. Nå er jakken vasket, tromlet lett, og sprayet med en halv boks impregnering.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 08:23   #4
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Mulig du bør gå for en seiljakke. Min HH seiljakke har vanntettelommer, et must når det er ruskevær.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 11:40   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Mulig du bør gå for en seiljakke. Min HH seiljakke har vanntettelommer, et must når det er ruskevær.

Hvilken har du? Ser at HH har mange skalljakker og, men finner ikke så mye i butikken (mest regnjakker).

@Fintdethei1: Hvilken Norrøna? Falketind så ut til å ha gode lommer som holdt tett hvis glidelåsen er lukket.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 12:55   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilken har du? Ser at HH har mange skalljakker og, men finner ikke så mye i butikken (mest regnjakker).

@Fintdethei1: Hvilken Norrøna? Falketind så ut til å ha gode lommer som holdt tett hvis glidelåsen er lukket.

Har Falketind, hatt den i 3 år, og er veldig fornøyd med jakken. Men i ekstremt mye nedbør, så holder ikke lommene tett. I «vanlig» regn er den tett, sliter litt mer når en atmosfærisk elv tømmer seg over meg, men tror nesten ingenting holder da. Det er en innerlomme som jeg får mobilen i også. Jeg bruker den hele året.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 17:54   #7
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilken har du? Ser at HH har mange skalljakker og, men finner ikke så mye i butikken (mest regnjakker).

@Fintdethei1: Hvilken Norrøna? Falketind så ut til å ha gode lommer som holdt tett hvis glidelåsen er lukket.

Jeg har en HH Performance jakke, https://www.hellyhansen.com/no_no/ae...9?color=301324

Jeg kjøpte den til halvpris eller enda mindre på outleten i Vestby.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no