Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Planlegger dere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 09:51   #41
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planlegger dere?

Tenker gjennom det, og planlegger det i hodet. Men veldig sjeldent at jeg får ånden over meg og legger det frem om kvelden. Burde absolutt gjort det, for morgenen blir jo straks mye hyggeligere når det stressmomentet er borte...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:38   #42
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planlegger dere?

Det gjør jeg absolutt. Det er lett å få kaotiske tilstander hvis jeg forsover meg. Derfor er det greit å ha alt klart til et trøtt morgenhode.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:32   #43
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Planlegger dere?

Jeg legger alltid frem klær til meg selv kvelden før.
Av hensyn til mannen egentlig, siden jeg står opp først og klesskapet er på soverommet.
Det gjelder å slå av vekkerklokken kjapt og liste seg ut fra soverommet raskest mulig, nemlig.
Skulle jeg stått og rotet rundt i skapet mitt med lyset på i 10 min hver morgen kl. 06:30 og sukket misfornøyd fordi jeg ikke har noe å ha på meg så spørs det om jeg fortsatt hadde vært gift.....

Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:54   #44
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planlegger dere?

Det har jeg gitt opp for ungen vil aldri gå med det jeg legger frem likevel, så han får velge tøy selv. Ofte kvelden i forveien. Til meg legger jeg aldri frem tøy.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:59   #45
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Legger sjelden fram, men har det planlagt i hodet mitt. Jeg må ta min egen påkleding etter humør.

Samme her

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no