Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 19:02   #21
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Jeg kjøpte slike fra Ilse Jacobsen i fjor, og bruker dem masse:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:29   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg digger støvler. Det og matbokser får jeg aldri nok av

Dere som har goretex sko i stedet - tåler de like mye plasking i dammer, vått gress og vann over tid som støvler?

Jeg har goretex med semsket skinn. De tåler ikke plasking i dammer osv. Jeg blir jo ikke våt på bena, men skoene blir jo stygge.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:35   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg digger støvler. Det og matbokser får jeg aldri nok av

Dere som har goretex sko i stedet - tåler de like mye plasking i dammer, vått gress og vann over tid som støvler?

Ja, det vil jeg påstå. Så lenge de impregneres, vel og merke.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:47   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

I know! Jeg dro til Skeidar i går for å kjøpe billige (159 kr) og fine støvler, men jeg er tydeligvis for trent!

Men fine var de:

De var jo knallfine. Kanskje jeg må ta en tur til Skeidar. Jeg har noen hvite høye med noe pynt på toppen som jeg kjøpte på Økonomisko for et par år siden. Veldig greie å smette oppi når det plasker som verst. Men de er helt flate og grusomme å gå i. Så jeg tror jeg skal investere i noen med litt hæl, og da var jo disse litt kule da.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:47   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler

Jeg har goretex og støvler. Kunne ikke klart meg uten noen av dem. Man klipper ikke plen i goretex.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:59   #26
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

De var jo knallfine. Kanskje jeg må ta en tur til Skeidar. Jeg har noen hvite høye med noe pynt på toppen som jeg kjøpte på Økonomisko for et par år siden. Veldig greie å smette oppi når det plasker som verst. Men de er helt flate og grusomme å gå i. Så jeg tror jeg skal investere i noen med litt hæl, og da var jo disse litt kule da.

Ja, og billige!



MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:04   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg kjøpte slike fra Ilse Jacobsen i fjor, og bruker dem masse:

Er disse veldig smale i leggen? *megafotballbein*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:12   #28
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hehe, så søtt!

Kan jeg spørre hvor du kjøpt de?

Finnsnes ....

Vi reiste på sommerferie til nord Norge, uten støvler og regntøy i sommer Det var 3000 raske på nærmeste sportsforetning

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:32   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Ja, og billige!

Hvor billige? Så billige at jeg kan forsvare å kjøpe mitt femte par med støvler?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:55   #30
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor billige? Så billige at jeg kan forsvare å kjøpe mitt femte par med støvler?

Så absolutt! Kr. 159 er billig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:42   #31
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er disse veldig smale i leggen? *megafotballbein*


Jeg prøvde de, men de passet ikke mine pipestilker.
Det ble for mye støvel rundt mine slanke legger, så det kan godt tenkes de passer fotballbeina dine. Støvlene fra IlseJacobsen er jo så fine!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:47   #32
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg kjøpte slike fra Ilse Jacobsen i fjor, og bruker dem masse:

Jeg kjøpte akkurat makne i Aalborg i sommer og gleder meg til å ta dem i bruk!
MissNorway; jeg har legger som passer få høye støvletter, men IJ-støvlene er kjempefine!

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:00   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Jeg har sorte Ilse Jacobsen støvler, syns de er utmerkede!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:51   #34
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg kjøpte slike fra Ilse Jacobsen i fjor, og bruker dem masse:

Dette var støvler etter min smak
Spørs bare om jeg får de på meg da *håndballføtter*

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 01:06   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Jeg bruker støvler på feltarbeid (som gjerne går ut på ståing i elver). Høye, grønne jaktstøvler kjøpt på Obs. Ikke spesielt hippe med andre ord, så jeg har ikke greie på om det fortsatt er in med sånne fine.

Utenom feltarbeid bruker jeg gore-tex fra Lowa når det regner.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-10-06 kl 01:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 02:59   #36
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg trenger virkelig nye støvler -
vi er mye ute i all slags vær,
og støvlene mine begynner å lekke ved sålen.

Det er mange stilige støvler, med flotte mønstre...

Men er de lagd for folk med litt tykkere legger enn gjennomsnittet?

Nei!

Så jeg ender vel opp med et par kjedelige hvite eller blå som alltid.

Hva med sånne da:


Jeg har disse i limegrønt fra i fjor



Har litt lyst på noen nye, men det er vanskelig å få tak i her borte.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:40   #37
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Jeg har auberginefargede Hunter støvler.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:22   #38
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Ja, og billige!



De der er jo likens møsner som kubelysene og "hatteboksen" jeg kjøpte å skeidar for 14 dager siden
Hehe

Men jeg har sikkert alt for tykke forball legger til de.
For sånne tilige støvler med blomster og sånt passer jeg ikke.
Må ha sånne grønne høye fra viking med snøring eller sånne lave seilerstøvler. Men liker vikingsine best.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:45   #39
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Støvler

Jeg bruker støvler når jeg skal ut i båt, ellers så bruker jeg fjellsko. Tror ikke fjellskoene tåler så mye plasking i dammer, men det er ikke noe problem for meg å unngå.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:09   #40
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Jeg har grønne Vikingstøvler som ligner på Hunterstøvlene. Har blitt veldig glad i dem, jeg.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no