Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hvor mange pepperkakeformer har du?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-12, 20:45   #61
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ebay. Så klart.

Thanks! Da var det former på vei til meg og snart!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 23:58   #62
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Og jeg har visst nesten ingen i denne målestokken!

Men nå synes jeg det er på tide at dere legger ut masse bilder av de flotte pepperkakene dere har kreert med alle disse formene.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 00:04   #63
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Jeg må ned og telle. Vi har bjørn, isbjørn, ekorn, hane, engel, fotavtrykk, prinsessekrone, Donald, kamel, tårnet til Tobias. Eldste hadde ikke nok og skar ut trekanter. De er pyntet som dødstalismaner.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 00:07   #64
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Vi har 60. Jeg som trodde vi hadde mange.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 01:02   #65
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi har 60. Jeg som trodde vi hadde mange.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 01:03   #66
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Vi har 4. Hjerte, stjerne, dame og mann. Holder i massevis.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 01:54   #67
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Dere er sprø

Vi har den tradisjonelle damen, mannen og stjerna, en pakke med diverse figurer som jeg fant på Ikea for noen år siden, og noen får som har vært med i Donald. Alt i alt så har vi vel 15-20 stk tror jeg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 10:59   #68
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Tett oppunder 10 stk vil jeg tro. Helt tradisjonelle. Kanskje bortsett fra hesten.

Dere er halvgale altså.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 11:38   #69
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Vi har 20-30, tenker jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 11:57   #70
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Jeg var innom skuffen og sjekket. Vi har minst 9,men det kan være et par jeg har oversett.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 19:45   #71
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Siste opptelling 60 sånn cirka. Og så har jeg kjøpt noen på salg, så nå er det sånn 70.

Det er maks 15 som brukes. Resten er "i tilfelle" noen vil bruke de.
Store former har jeg for dekorasjonspepperkaker i vinduene. Små i tilfelle... eh... hadde tenkt på hjemmelagde seigmenner. Men hallo, nå er det plutselig 23. desember...

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 17:30   #72
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.535
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Rundt femten, hvorav fem er utradisjonelle og resten er vanlige folk, nisse, hjerte og stjerne etc.

Ja, også heter det julemannformer, ikke pepperkakeformer da, hjemme hos oss. De kan brukes til pepperkaker, men absolutt viktigst er julemenn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 22:36   #73
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

7.. + en dinosaur som ikke brukes til pepperkaker.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-12, 05:08   #74
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange pepperkakeformer har du?

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

7.. + en dinosaur som ikke brukes til pepperkaker.


Hvorfor må dinosauren holdes utenfor det gode selskap?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no