Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er fint til dette skjørtet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 13:27   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Jeg lurer dog på om jeg har villet byttet ut beltet til et i ekte skinn

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:52   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Tettsittende topp inni, skulle jeg si. Men nå så jeg at du hadde avbestilt. Tror det blir litt klumpete med noe utenpå såpass vidde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 17:53   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Jeg synes skjørtet var kjempefint.
Nå stiller jeg sikkert i tante-klassen i forhold til alder, men jeg er ikke noen skjørtetante.

Tror det hadde vært fint på deg, med en tettsittende topp til og en liten cardigan. Litt pyntet og litt tøft.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 05:48   #24
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Det er da vel ikke noe tantete å kle seg i retro inspirerte skjørt og kjoler tenker nå jeg. Det er jo bare en type klesstil på lik linje med andre. Jeg nekter å definere meg selv som tantete.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 06:25   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Jeg synes skjørt og kjoler som rekker til knærne/like over knærne er flatterende og fint. Rekker de til like under knærne/på leggen et sted, synes jeg fort det blir lite flatterende/"tantete", uansett hvor moderne det måtte være.

Men smaken er som osv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 09:53   #26
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Hvit tettsittende genser med v-hals og 3/4-arm.

Alternativt andre hvite topper.

Hvite sko.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 23:53   #27
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes skjørt og kjoler som rekker til knærne/like over knærne er flatterende og fint. Rekker de til like under knærne/på leggen et sted, synes jeg fort det blir lite flatterende/"tantete", uansett hvor moderne det måtte være.

Men smaken er som osv.

Og jeg foretrekker faktisk midiskjørt som slutter under knærne. Men en slik lengde krever høyhælte sko, med flate sko blir det en helt annen look, kan lett se tantete ut. Jeg er også frøken langbein, derfor fungerer midiskjørt til meg. Jeg har heller ingenting imot skjørt som er kortere, dvs til knærne, men det er noe eget med midiskjørtene.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 07:28   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg er også frøken langbein, derfor fungerer midiskjørt til meg.

Jo, midiskjørt kan se lekkert ut på langbente frøkener, det må innrømmes, og det handler vel uansett om å føle seg fin og kanskje også fremheve det man synes er finest ved seg selv. Jeg er fornøyd med liv, knær og legger, så da blir det mye kjoler i denne fasongen (om enn litt lengre enn på modellen):

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 08:25   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er fint til dette skjørtet?

En smal bluse, gjerne ermløs som er inni skjørtet.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no