Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i København

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-14, 12:11   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shopping i København

Jeg skal en langhelg til København til høsten. Det blir mitt første møte med Køben, har ikke vært der tidligere og jeg har reisefeber allerede.

Hvilke butikker/gater bør jeg få med meg når jeg liker retro/vintage inspirerte klær? Av sko så liker jeg Fly London, Art, El naturalista, Chie Mihara, Lola Ramona o.l

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 12:44   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i København

Jeg regner med at Mania Copenhagen allerede står på planen. Det er massevis av flotte butikker i området (Vesterbro). Om du følger Istedgade tilbake i retning sentrum, finner du massevis av liknende butikker, og andre gilde steder. Jeg er gjerne en tur innom Magasin på Kongens Nytorv også, men Vesterbro er favoritten.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 14:11   #3
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i København

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg regner med at Mania Copenhagen allerede står på planen. Det er massevis av flotte butikker i området (Vesterbro). Om du følger Istedgade tilbake i retning sentrum, finner du massevis av liknende butikker, og andre gilde steder. Jeg er gjerne en tur innom Magasin på Kongens Nytorv også, men Vesterbro er favoritten.

Tusen takk for tips Xian! Mania er bankers vet du! Vesterbro er altså stedet.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 21:41   #4
Underbar
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 18
Underbar er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Shopping i København

Søstrene grene er gøy

Underbar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 22:26   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping i København

Høres ut som du kan like Danefæs butikker. De har to i byen, den ene i Istedgade.

Superlove har også mye fint! Både klær og interiør.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no