Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-18, 11:20   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Maverick er dronningen av Finn. Hun finner de fineste skatter, og hun er flink til å sjekke Finn om hun kan finne det brukt før hun kjøper nytt. Hun er flink til å minne meg på at Finn finnes, når jeg ønsker meg noe eller trenger noe.

Jeg er ikke på langt nær like dreven som henne, men det er virkelig en tilfredstillelse når man finner det man trenger!

I år har jeg kjøpt ny vinterparkas til Hiawata på 'tise. Bengelen har blitt kjempehøy, og bruker herrestørrelse large. Og klær i den størrelsen koster. Det er utrolig tilfredstillende å da finne en dunparkas til 600 kroner som ser helt ubrukt ut. Super kvalitet, fra en anerkjent produsent. Den hadde kostet flere tusen ny.

Så dette er en hyllest til Mave, fordi du alltid minner oss på at vi kan se etter det vi ønsker oss eller trenger brukt før vi kjøper det nytt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no