Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg skal til Oslo, hvor bør jeg shoppe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-14, 21:38   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal til Oslo, hvor bør jeg shoppe?

Jeg har gått ned fra størrelse 50 til ca 44-46 vet ikke helt.
Og jeg trenger nye klær. Har enda mage(les valker etter KS og løsskinn og mageflæsk) ,rumpe,lår og pupper
Jeg finner ingen ting her på cubus,lindex ,hm osv som jeg liker eller synnes passer, enten er det for vidt i livet og trangt i lårene eller så er det vidt i lår og rumpe og trangt i livet

Jeg liker 50 tallskjoler ,(og alle andre kjoler) men kan jo ikke bare går i det,spes ikke når jeg ikke får brukt de på jobb for der har jeg "uniform" Men kunne godt ha tenkt meg tips om en kjolebutikk som selger sånt

Jeg har brukt mye kjoler ,tunika og skjørt men det er pga at jeg har vært så stor at det har vært vanskelig å finne bukser og gensere som ikke strammer og viser alle valkene

Jeg trenger alt av klær, fra vanlig til litt finere :lost i klesverden :

Og jeg elsker sko, her har vi eurosko,det som var økonomisko og skoringen, hvor shoppe sko ?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 10-06-14 kl 21:58.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 09:59   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Jeg er ingen stor-shopper, så egentlig burde jeg ikke svare.

Jeg er omtrent samme størrelse og finner en del på Noa-Noa, de har noen butikker rundt i Oslo. Monsoon har også mye fine klær. Mette Møller har mye fine kjoler. Jeg vet ikke hvor du vil finne 50-tallskjoler. Det kan sikkert noen andre svare på.

Lille Vinkel har mye fine sko.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:02   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Zizzi (på Gunerius, og sikkert fler steder) har ok hverdagsklær, og pleier å ha god service i tillegg. Det hender også jeg finner fine topper/tunikaer på PM.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:07   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Monsoon i Bogstadveien - gode størrelser og masse fint til folk med kvinnelige former.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:15   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

50-tallskjoler: Manillusion / Kjolehimmelen på Grünerløkka. Har et supert utvalg, også i litt større størrelser.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:21   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

50-tallskjoler: Manillusion / Kjolehimmelen på Grünerløkka. Har et supert utvalg, også i litt større størrelser.

Jepp, veldig mange retrokjoler kommer i et stort utvalg størrelser. Og ikke alt er partykjoler, men antrekk som fint kan brukes på jobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:23   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Tusen tusen takk

Skal da dra innom alle de

Fortsat interessert i flere tips

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:25   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, veldig mange retrokjoler kommer i et stort utvalg størrelser. Og ikke alt er partykjoler, men antrekk som fint kan brukes på jobb.


Tror desverre ikke posten Norge er enig i min mening om at jeg vil bruke kjole på jobb




__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:25   #9
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:28   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Tror desverre ikke posten Norge er enig i min mening om at jeg vil bruke kjole på jobb




Åja, sorry. Jeg leste litt fort og trodde du trengte kjoler som også kunne brukes på jobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 11:25   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Tjhihi
Skal ta det opp på neste klesbudsjett på jobb

Nei men jeg går nesten bare i kjoler så det må jeg bare ha

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 18:52   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Noen andre plasser jeg bør stikke innom?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 20:36   #13
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Mette Møller på Grünerløkka!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 20:58   #14
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Jeg er enig med flere her, du bør besøke Monsoon i Bogstadveien og kanskje Zizzi og PM (mye kjerring på PM, men endel ok innimellom). I din størrelse finner du også mye fint på B-young og Vero Moda. I tillegg ville jeg besøkt Indiska, hvis du liker fargerike kjoler. De har mye fint nå. Den med best utvalg i Oslo er den som ligger rett nedenfor Glasmagasinet (ved Kirkeristen).

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 15:21   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Tusen takk for alle tips

Hvor kan jeg kjøpe vagabond, art, fly london skooo?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 17:12   #16
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.857
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Min erfaring er dog at det ikke er mye 44-46 på Vero Moda og B-young, knapt 44.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 19:52   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Forestern…Hvordan er åpninstidene på butikker og senter i Oslo? eks butikker i karl J. og senter rundt der..
Hilsen bonde på bytur


Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Min erfaring er dog at det ikke er mye 44-46 på Vero Moda og B-young, knapt 44.

De butikkene har vi her ,men ikke så store butikker, har en gang handlet på Vero Moda og det var en vinterkåpe i Trondheim ellers passer det skjeldent og ikke helt min stl det de har her i værtfall på vero m

Ikke at jeg vet helt hva som er min stil da

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 20:17   #18
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

De fleste butikkene åpner 10 og er åpne til 18 - 19 på torsdager. Fly London har de på Lille Vinkel sko på nett, og vel til dels i butikken i Bogstadveien.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 20:17   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

De fleste butikkene åpner 10 og er åpne til 18 - 19 på torsdager. Fly London har de på Lille Vinkel sko på nett, og vel til dels i butikken i Bogstadveien.

Takk

Sko på nett har jeg gitt opp :/ Må prøve de i butikker

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 22:33   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal til Oslo og hvor bør jeg shoppe?

Zizzi synes jeg har mye telt-ish form på klærne sine. Ikke alt, men mye. Ellers liner jeg Indiska og finner også mye på Lindex og HM hvis du vil i kjedebutikker også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no