Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeriskjørt på jobb

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-14, 10:04   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Ja, Dronningen har rett. In er avklippet olashorts der lommene henger ut og man ser halve rompa. Eller sånn gammeldags kort treningsshorts. Eller løpetights i kombinasjon med hvit skjorte inni collegegenser og UGGs. Eller noe som er så kort at du ser veldig veldig mye strømpebukse og truse.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 12:33   #42
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Helt ærlig, så er det jo ikke særlig moderne, men gjør det noe? Så lenge du føler deg vel og fin så er jo ikke flyktige trender noe du skal bry deg om, syns jeg. Jeg følger absolutt ikke moten, men går med klær jeg føler kler meg og kroppen min.

Enig. Det er nok ganske ut, men ikke bry deg om det.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 12:36   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg hadde heller valgt et lengre skjørt eller bukse på jobb hvis jeg syntes skjørtet viste for mye lår. Hvis du ikke vil være ut, selvfølgelig. Tights under skjørt ser jeg for min del aldri på som et alternativ, har aldri brukt det. På fritiden kan du vel bruke skjørtet med bare bein?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 12:40   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg bruker bare maxikjoler eller bukser på sommeren. Det er fordi jeg ikke har bein jeg vil vise fram uten strømpebukse, og jeg personlig liker ikke strømpebukse om sommeren. Tights bruker jeg aldri. Jeg har derfor nesten ikke sommerklær. Veldig vanskelig å finne noe fint som skjuler nok.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 13:40   #45
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Har ingen formening om korte skjørt og tights. Bruk det du synes er fint og komfortabelt. Folk er finest når man føler seg vel.

Men til dere som har problemer med lår mot lår gnissing. For å slippe å bruke noe mer enn truse under så ligger løsningen i talkum. Jeg pudrer innsiden av lårene og har aldri hatt problemer etter at jeg begynte med det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:22   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg bruker tights under en sommerkjole som kryper opp når jeg setter meg på stolen. Klart det er greit! Mye bedre enn å vise fram masse lår.


Tights under knekorte kjoler og skjørt her og, uaktuelt å gå uten noe under.
Spes på jobb.

På FP har vel det vært ut alltid, dog ser det iallefall ut som om veldig mange i min by er av en annen oppfatning. Det jeg ALDRI går i er hvit tights. DET kler jeg ikke.
Blå, svart eller brun.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:26   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg bruker mye sandaler, og da utgår strømpebukse.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:34   #48
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Tights under knekorte kjoler og skjørt her og, uaktuelt å gå uten noe under.
Spes på jobb.

På FP har vel det vært ut alltid, dog ser det iallefall ut som om veldig mange i min by er av en annen oppfatning. Det jeg ALDRI går i er hvit tights. DET kler jeg ikke.
Blå, svart eller brun.

Jeg har også inntrykk av tights har vært spesielt nedsnakket på FP. Er mange som går med det her også om sommeren, og jeg bor et sted der det er tusenvis av feriegjester på sommeren. Syns det ser helt vanlig ut.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:37   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har også inntrykk av tights har vært spesielt nedsnakket på FP. Er mange som går med det her også om sommeren, og jeg bor et sted der det er tusenvis av feriegjester på sommeren. Syns det ser helt vanlig ut.

For meg handler det og om å kunne bruke samme kjoler/skjørt sommer som ellers også. Men aller helst liker jeg maxikjoler.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 16:20   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har også inntrykk av tights har vært spesielt nedsnakket på FP. Er mange som går med det her også om sommeren, og jeg bor et sted der det er tusenvis av feriegjester på sommeren. Syns det ser helt vanlig ut.

Jeg bor også på et sånt sted, og ser også sikkert massevis av folk med tights under skjørt og kjole. (Og noen med kort genser til også, litt verre). Så det er på ingen måte uvanlig. Men jeg ser også mange folk i skjørt uten tights, så det er vel ikke usannsynlig at fordelingen folk som liker/ikke liker det her på FP er omtrent som ellers ute i verden? Det er jo flere her som svarer at de bruker det selv.

Det er jo ikke sånn at jeg legger spesielt merke til det eller syns det er helt grusomt, men siden hovedinnlegger spør så sa jeg som sant er, jeg ville aldri gått med det selv og syns ikke det er fint sammen med dongeriskjørt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 21:15   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg ville ikke brukt det selv, men rynker ikke på brynene om andre gjør det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 21:18   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.034
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg bruker ikke tights under noe som helst, men synes også det er helt fint at andre gjør det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 21:20   #53
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg bruker underbukseskjørt/pettipants under skjørt og kjoler når det er varmt. Sånne:



De løser ikke noen skjørtet-er-for-kort-problemer, men de fikser lår-i-kontakt-greia helt utmerket.

Jeg googlet i 20 minutter i går for å finne sånne og lime inn her!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 19:33   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg ville helt sikkert ikke brukt det jeg heller, om jeg hadde forholdsvis slanke bein for eksempel. Men i og med nesten all min overvekt i alle år (og opp og ned i vekt) har vært fra rompa og ned… så sier det litt om hvordan det nå ser ut, etter den siste store nedgangen. Det er veldig løst - og en tights er på en måte med på å holde ting litt på plass rett og slett. I tillegg, om jeg bruker skjørt til rett over knærne, så kryper de jo veldig opp når jeg sitter på jobb, og det er jeg iallefall ikke bekvem med med tanke på hvordan lårene ser ut Så for meg er det litt sånn enten eller, og jeg har valgt at det bare får være så mye «ut» det vil for meg, men det gjør iallefall at jeg velger å ha på meg knekorte skjørt og kjoler, også på sommeren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 19:41   #55
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Syns også tights under kort dongeriskjørt er "lov", og det er fortsatt mange som går med det, meg selv inkludert, så spiller liten rolle om det er in eller ikke for meg ihvertfall

Til dere som bruker korte "sykkelshorts" under skjørtet - hvor får man tak i det? Ser egentlig helst for meg en lang "boxersak" i bomull eller microfiber, men hvor kjøper man det??

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 19:44   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Syns også tights under kort dongeriskjørt er "lov", og det er fortsatt mange som går med det, meg selv inkludert, så spiller liten rolle om det er in eller ikke for meg ihvertfall

Til dere som bruker korte "sykkelshorts" under skjørtet - hvor får man tak i det? Ser egentlig helst for meg en lang "boxersak" i bomull eller microfiber, men hvor kjøper man det??

HM har iallefall nå, samt Lindex.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 19:54   #57
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Supert - tusen takk

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 20:53   #58
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Pettipants ser praktisk ut! Jeg måtte Google det, og her er hva Wikipedia sier om dem:

However, they are not considered a modern or popular style; currently they are most likely to be worn by square dancers or persons involved in historical reenactment.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 21:05   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Det er jo fordi det er det samme som mamelukker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 21:05   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

HM har iallefall nå, samt Lindex.

..og Change har noen i silke som ser veldig behagelige ut!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no