Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 12:06   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Jeg synes at pizza er god overtidsmat. :bekjenner:
Kommer mer an på hvor ofte man jobber overtid, enn akkurat maten. Jeg blir lei av all mat jeg spiser for ofte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:16   #22
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Kan du ikke bestille fra noen andre enn Dolly da?
Det blir jo fortsatt pizza, men Dolly har ikke den beste pizzaen etter min smak.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:21   #23
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og det ble Dolly-Pizza. Igjen.

Makan til tomsinger.


Så kjedelige mennesker du jobber sammen med da.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det som er genialt med pizza er at alle liker pizza i en eller annen variant. Bestiller man litt forskjellig finner alle noe de kan spise. Dessuten kan pizzaen stå litt, gjør ikke noe om den blir kald, kan spises kald eller evt varmes opp i mikro igjen. Det er enkelt å ta et stykke i hånda og man trenger strengt tatt bare en serviett. Men pizza... pizza er genialt. Rett og slett!

Synes ikke jeg. Jeg liker ikke pizza. Jeg klare å sise det hvis det er eneste alternativ men det vokser i munnen på meg. Dessverre bor jeg sammen med en pizzaelskende familie. Takk og lov for fjordland.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:24   #24
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

på jobben til mannen er pizza overtidsmat. de bruker å variere med Dolly, Peppes og Pizzabakeren. Mannen er kjempelei pizza og vil helst ha noe annet, men som nevnt tidligere i tråden så sier han "at det blir så mye styr med noe annet".

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 16:46   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Vi bruker enten pizza eller kina som overtidsmat.
Noen ganger putter vi burgere i ovnen og folk lager selv. Bare noen har kutta opp litt ost, tomat, agurk, løk og salat på forhånd så funker det som bare det.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 17:15   #26
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?

Pizza er både enkelt, kjapt og greit å spise. Men hva med Big Bite da?

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no