Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Måtte få krisehjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-18, 19:47   #101
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av him, her.

men det jeg kommenterer på er det han sier om tv2 sin rolle, jeg har ikke kalt oppførselen hans for "show" eller "klovning"

Du sier at du er enig med ham, og at TV2 ville ha show. Dette er ikke show.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:58   #102
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ble han ikke kastet ut av landslaget? Etter noe julebordsstyr?

Ja, her var det virkelig mye å velge fra.

* Fikk sparken fra Drammen håndballklubb etter å ha blitt hentet av politiet på julebord
* Kjøpte smuglerøl på landslagstur til Sverige
* Kastet på glattcelle i Paris
* Ødela lampe på hotellrom

Virkelig en staskar.

Samtidig - begynner å syns litt synd på ham, jeg. Dette her er ganske massiv fordømming.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 20:09   #103
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg synes egentlig at selve drakta og "nakenheten" er sekundært her. Poenget er at han tråkket på dansepartneren sin ved å ikke holde noe han hadde lovet og satte henne i en svært vanskelig situasjon. Både danse-som-par-konseptet og det faktum at det er snakk om direktesendt tv, gjør at man må ha 100 % tillit til den man jobber sammen med. Så dette var rett og slett pill råttent av han, og hadde vært det også om det hadde vært snakk om en annen form for alvorlig tillitsbrudd. For all del, det gjør det ikke akkurat bedre at det er snakk om påtrengende avkleddhet, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 20:13   #104
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Og som jeg skrev litt lengre oppe her - nå er han på at TV2 og dansepartneren var med på opplegget, men at hun angret seg etterpå da de "egentlig" skulle bli venner igjen, for hun likte seg litt for godt i offerrollen/kunne ikke gå tilbake på det når det ble så stor reaksjon. Og at han sitter på bevis og i det hele tatt.

Vet ikke helt hva som er verst jeg. At han enten A) ljuger om det - eller B) at det er sant, og han faktisk velger å gå ut med det.
Du gjorde støntet, du er stolt av det, du sier du driter i reaksjonen. Så stå for det da, uansett "hvem sin skyld det er". Den som er med på leken må tåle steken (det gjelder forsåvidt kanskje henne også hvisomattedersomatte, men denne her har han jo uansett klart å legge helt fint opp til selv)


For de som orker mer; det står her på hans instagramkonto.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 20:18   #105
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Vel, hadde han han hatt SMS-bevis hadde han nok lagt dem ut, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 21:26   #106
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du sier at du er enig med ham, og at TV2 ville ha show. Dette er ikke show.

Jeg er enig med han i at TV2 ikke er så overrasket som de gir seg ut for. Det er noe annet enn å være enig i der han gjorde. Jeg tror ikke dette er noe soloutspill.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 19-09-18 kl 04:40. Årsak: Leif
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 23:09   #107
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Og som jeg skrev litt lengre oppe her - nå er han på at TV2 og dansepartneren var med på opplegget, men at hun angret seg etterpå da de "egentlig" skulle bli venner igjen, for hun likte seg litt for godt i offerrollen/kunne ikke gå tilbake på det når det ble så stor reaksjon. Og at han sitter på bevis og i det hele tatt.

Vet ikke helt hva som er verst jeg. At han enten A) ljuger om det - eller B) at det er sant, og han faktisk velger å gå ut med det.
Du gjorde støntet, du er stolt av det, du sier du driter i reaksjonen. Så stå for det da, uansett "hvem sin skyld det er". Den som er med på leken må tåle steken (det gjelder forsåvidt kanskje henne også hvisomattedersomatte, men denne her har han jo uansett klart å legge helt fint opp til selv)


For de som orker mer; det står her på hans instagramkonto.

Vet du, hvis det faktisk er sant synes jeg det endrer alt. Da er det overhode ikke seksuell trakassering. Det blir jo en helt annen historie. Jeg forstår godt at han går ut med det om han har bevis på at dette var planlagt spill.

Jeg synes det faktisk er hårreisende at du mener at han skal stå alene i stormen om det nå er slik at de har laget den sammen.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 23:31   #108
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vet du, hvis det faktisk er sant synes jeg det endrer alt. Da er det overhode ikke seksuell trakassering. Det blir jo en helt annen historie. Jeg forstår godt at han går ut med det om han har bevis på at dette var planlagt spill.

Jeg synes det faktisk er hårreisende at du mener at han skal stå alene i stormen om det nå er slik at de har laget den sammen.

Jeg lurer også veldig her. Om dette er tilfelle syns jeg synd på han. Er ellers helt enig med deg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 23:39   #109
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg synes det faktisk er hårreisende at du mener at han skal stå alene i stormen om det nå er slik at de har laget den sammen.

Nå var det ikke akkurat det jeg skrev da (les det jeg skrev om at det gjelder forsåvidt henne også osv...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 23:50   #110
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå var det ikke akkurat det jeg skrev da (les det jeg skrev om at det gjelder forsåvidt henne også osv...)

Hmm. Det du skrev var:

Sitat:

B) at det er sant, og han faktisk velger å gå ut med det.

Klart at han velger å gå ut med det om det faktisk var sant. Og det vil jeg tro var poenget Avatar og Einhyrningur.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 11:11   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå har han snakket ut i Dagbladet, og selv om han fremdeles påstår i starten av intervjuet at dansepartneren var med på det, så motsier han seg selv lenger ned:

Sitat:

Når alt kommer til alt, tar du noen form for selvkritikk?

- Jeg kunne informert Tone. Men hadde jeg gjort det, hadde hun ikke gått på dansegulvet. Jeg kunne ha overtalt henne enda mer. Eventuelt danset alene. Jeg synes det opprinnelige opplegget var for dårlig og kjedelig. Stuntet redda oss som dansepar, mener Løke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 11:59   #112
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Slik jeg leser kommentarene i både VG og Dagbladet, så er det vel relativt fri tolkning fra Løke at dette var avtalt spill.

At han har sagt fra - og fått et TYDELIG NEI - betyr faktisk ikke at de andre var med på dette.

Hvis det han sier er at når han sier han skal gjøre noe, folk sier nei - og han gjør det likevel er hvordan han opererer, skjønner jeg godt beslutningen om å fjerne ham. Løse kanoner er nok ikke det TV2 ønsker seg i sin lørdagsunderholdning.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 13:11   #113
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå har jeg aldri fulgt med på skal vi danse og heller ikke vært backstage på en TV-produksjon. Men er det ikke et eller annet sted mellom hans garderobe og dansegulvet der TV2s medarbeidere kunne oppdaget hva som skjedde og stoppet ham?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 13:17   #114
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Nå har jeg aldri fulgt med på skal vi danse og heller ikke vært backstage på en TV-produksjon. Men er det ikke et eller annet sted mellom hans garderobe og dansegulvet der TV2s medarbeidere kunne oppdaget hva som skjedde og stoppet ham?

Så vidt jeg skjønte fra klippet jeg har sett i ettertid, så gikk han på scenen i avtalt kostyme (jakke og bukse) og kledde av seg på scenen. Mer eller mindre for åpent kamera.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 13:30   #115
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Kan bare opplyse dere om at jeg nå nettopp på bankID fikk kode "klam tango". Tilfeldig? Tror ikke det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 13:33   #116
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kan bare opplyse dere om at jeg nå nettopp på bankID fikk kode "klam tango". Tilfeldig? Tror ikke det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 23:08   #117
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå bruker han insta'n sin til å hetse Guri Idsøe Viken som skrev det innlegget i VG i helga. Kommentarfeltet ser ikke ut til å hylle han lenger, tvert imot får han en del berettiget kritikk der. Fullt fortjent.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 23:18   #118
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

For en sjarmklump.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 08:36   #119
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg har lest litt og blant annet sett dette bildet. Da kan man definitivt notere seg

* manglende evne til å reflektere over egen adferd
* ikke aldersadekvat oppførsel

Han bør få hjelp til å se seg selv. Kanskje vi til og med nå har kommet til det punktet hvor han bør beskyttes mot seg selv?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 16:55   #120
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har lest litt og blant annet sett dette bildet. Da kan man definitivt notere seg

* manglende evne til å reflektere over egen adferd
* ikke aldersadekvat oppførsel

Han bør få hjelp til å se seg selv. Kanskje vi til og med nå har kommet til det punktet hvor han bør beskyttes mot seg selv?

Han der er så drøy.

Hva er det med det der behovet for å vise fram kroppen sin?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no