Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe barnestakk - styr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-15, 21:51   #21
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg forstår at du ikke vil ta fri fra jobb, men en gang fri fra dans synes jeg er innafor. Å ikke legge til rette noe for å ta imot en fin gave (for du/dere har takket ja, det er ikke noe som blir påtvunget) synes jeg er utakknemlig og på grensen til ufint.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 22:09   #22
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Men det er jo derfor jeg spør her; jeg ante ikke at det var så mye styr da jeg takket ja (og jeg visste ikke at jeg burde ha spurt mannen min først) og lurte på om dette var standard prosedyre for et plagg som så mange småjenter har.

Også irriterer det meg at mannens familie kun kontakter meg mht slikt, og at jeg får alt arbeidet og stresset og spørsmål om å ta meg fri.

Planen er å dra etter slalåm, som er ferdig ett (kurs kun den dagen, så det dropper vi ikke). Da er vi i byen til halv tre tipper jeg. Men jeg tror ikke svigers synes det er god nok tid. Helgen etter er vi bortreist, helgen etter er det teater etter dans, det vil jeg heller ikke kansellere. Er jeg da ufin?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 22:11   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Planen er å dra etter slalåm, som er ferdig ett (kurs kun den dagen, så det dropper vi ikke). Da er vi i byen til halv tre tipper jeg. Men jeg tror ikke svigers synes det er god nok tid. Helgen etter er vi bortreist, helgen etter er det teater etter dans, det vil jeg heller ikke kansellere. Er jeg da ufin?

Jeg synes ikke det er ufint at du ikke vil kansellere teater eller å reise bort, men dersom svigers ikke synes det holder å være i byen halv tre, synes jeg det er på grensen til ufint at du ikke dropper dansen en annen lørdag og har mulighet til å få bedre tid. Jeg antar disse butikkene stenger i 15-16-tiden?

Jeg forstår for øvrig irritasjonen over å bli kontaktet av svigers ang alt slikt, vi har delvis det problemet her også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 23:01   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Hvorfor kan ikke svigermor ta med lille til byen en dag som ikke er lørdag, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 08:16   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke det er ufint at du ikke vil kansellere teater eller å reise bort, men dersom svigers ikke synes det holder å være i byen halv tre, synes jeg det er på grensen til ufint at du ikke dropper dansen en annen lørdag og har mulighet til å få bedre tid. Jeg antar disse butikkene stenger i 15-16-tiden?

Jeg forstår for øvrig irritasjonen over å bli kontaktet av svigers ang alt slikt, vi har delvis det problemet her også.

Da er vi i midten av mars, og det blir for snau tid til 17 mai tror jeg? Barna skal nemlig også bort en helg til.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvorfor kan ikke svigermor ta med lille til byen en dag som ikke er lørdag, da?

Aner ikke. Vil ha med meg for min mening? Synes det er slitsomt?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 09:09   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg tror jeg hadde latt mannen si at takk, men nei takk, dette ble for mye styr. Ihvertfall sånn som hun legger det opp, med å ikke ville ta barnet med seg og fikse saken (og gi dere noen fritimer samtidig).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 09:45   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror jeg hadde latt mannen si at takk, men nei takk, dette ble for mye styr. Ihvertfall sånn som hun legger det opp, med å ikke ville ta barnet med seg og fikse saken (og gi dere noen fritimer samtidig).

Det er jo fristende. Slik er det ofte med disse. De gir oss mange dyre gaver, og så kommer det en hemmelig takknemlighetsgjeld på toppen, som trekks frem når det passer dem "husk hvor dyre gaver dere fikk til jul, da må vi kunne forvente at dere [sett inn løsning av akutt problem, helst på dagen].

Et avslag nå tror jeg vil bli tatt ille opp, siden hun har snakket om det siden 17. mai i fjor, da jeg takket ja til tilbudet om slik gave til Lilles 5-årsdag i mars.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:09   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Kan du ikke bare si "takk, men vi har ikke mulighet til å gjøre det sånn og slik så enten må du gjøre det slik og sånn, ellers tror jeg nesten vi må stå over". The end.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:11   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Ta fri fra dansen, mannen tar med datter og blir med moren sin for handling. Så får hun heller si at hun mener dette er en damegreie, og du/ mannen svare at slik funker ikke verden lenger.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:27   #30
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ta fri fra dansen, mannen tar med datter og blir med moren sin for handling. Så får hun heller si at hun mener dette er en damegreie, og du/ mannen svare at slik funker ikke verden lenger.

Mannen vil ikke, siden han ikke synes stakk er fint....

Her er planene de neste lørdagene:

14.2: slalåmkurs som slutter kl 13.
21.2: Barna skal sove borte fredag til lørdag, litt usikker på når de kommer hjem, dans slutter 12.15 (kunne jo hentet henne da, men da falt litt av friheten med barnevakt bort...)
28.2: dans, så skal vi på teater som varer til kl 15
7.3: vi skal reise bort
14.3: dans til 12.15
28.3: Påske har begynt, mulig det ikke er dans.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:33   #31
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Da synes jeg mannen kan fortelle dette til mor.

Eventuelt kan dere si at Lille kan hentes i barnehagen feks kl 14, og at du/mannen kan møte farmor&barn kl 16.30 på kafe for å snakke sammen om stoffprøver etc.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:48   #32
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.


Eventuelt kan dere si at Lille kan hentes i barnehagen feks kl 14, og at du/mannen kan møte farmor&barn kl 16.30 på kafe for å snakke sammen om stoffprøver etc.

Hun kan ikke hente Lille i barnehagen, fordi hun har ikke barnesete og vil ikke låne vårt barnesete. Barnehagen ligger rett ved toget, men svigers liker ikke å ta tog og synes det blir styrete.

Jeg har nå sendt henne kalenderplanene våre, og sagt vi gjerne kommer etter slalåm. Men da er Stakkeloftet stengt innen vi er i byen (stenger kl 14). Har sagt hun gjerne kan ta med Lille en hverdag, hvilket innebærer at jeg (mannen har ny jobb og jobber mye for tiden) da må kjøre Lille en mil hver vei i rushen t/r, men det skal jo alltids gå greit.

Får se hva hun svarer.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:34   #33
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Synes kanskje dere bare skal takke nei til den stakken.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:18   #34
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg tviler vel egentlig på at dere rekker å få en stakk til 17.mai i år så jeg ville tatt en tlf til de stedene dere skal innom for å høre om de har mulighet til å levere så raskt. Hvis ikke de har mulighet til å levere så har dere litt bedre til på dere til å få sett.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:26   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg tviler vel egentlig på at dere rekker å få en stakk til 17.mai i år så jeg ville tatt en tlf til de stedene dere skal innom for å høre om de har mulighet til å levere så raskt. Hvis ikke de har mulighet til å levere så har dere litt bedre til på dere til å få sett.


Ja, men det er svigermor som eier prosessen, så jeg tror ikke jeg skal blande meg med ringing og slikt. Hvis vi takker nei vil hun bli veldig lei seg og holde det mot oss til evig tid fordi vi er utakknemlige, så det tror jeg ikke vi skal gjøre (når jeg har sagt ja i så lang tid).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:21   #36
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hvis vi takker nei vil hun bli veldig lei seg og holde det mot oss til evig tid fordi vi er utakknemlige, så det tror jeg ikke vi skal gjøre (når jeg har sagt ja i så lang tid).

Men da er vel eneste løsning å bite i det sure eplet og ta fri fra noe for å få det gjennomført?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:27   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk - styr?

Jeg tror jeg ville sagt at Lille kan ta fri fra dans en dag i mars (når det nå måtte bli), men at dere ikke får det til på lørdag før det. Da tenker jeg det er litt opp til svigermor også. Tross alt høres det jo ut som om hun egentlig kan hente henne i barnehagen og gjøre det når som helst, bare at hun ikke liker tog? Det blir litt sært for meg om svigermor ellers er frisk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:45   #38
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du ikke bare si "takk, men vi har ikke mulighet til å gjøre det sånn og slik så enten må du gjøre det slik og sånn, ellers tror jeg nesten vi må stå over". The end.

Dersom svigermor sine greier er så styrete som jeg oppfatter det som, er det på tide å sette noen grenser. Du må selvsagt gjerne ta fri fra jobb for å få til å hente og bringe lille og få tilpasset stakken, men da kan du heller ikke forvente at svigermor skjønner at du synes det er styr. Noen ser ikke at andre oppfatter deres enkle syn på tilværelsen som styrete, vrang eller vanskelig.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:47   #39
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk - styr?

Siden mannen din er like sær som moren sin (), synes jeg at det er de to som eier "problemet", og at du kan backe ut med god samvittighet. Enten sier han nei takk, vel vitende om at han sårer sin mor, eller så bruker han en halv lørdag på å glede henne og ungen. Prøve stakk og gå på café. Å droppe dansen en lørdag kan da ikke være et problem.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 14:18   #40
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk - styr?

Nei, vi får se hva hun svarer på e-posten min. Hun er frisk, så per definisjon kan hun hente henne og gjøre det når som helst for min del.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no