Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Måtte få krisehjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-18, 08:38   #61
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Bare jeg som tror det hele er et stunt?

Synes disse sitatene fra satiriks er bra

Opprinnelig lagt inn av sitat

Vi har ikke fulgt Frank på Instagram eller fått med oss at han løp maraton i den drakten, eller syklet i Jotunheimen med den. Så vi ble like overrasket som alle andre, sier TV 2s PR- og mediesjef Jan Petter Dahl.

og

Opprinnelig lagt inn av sitat

Og selv om han sa at han skulle bruke drakten i et intervju med TV2 på forhånd, kunne vi umulig vite at han faktisk skulle gjøre det han sa.

Dahl understreker at TV2 heller ikke har sett noen episoder av Kjendis-Farmen, og kunne dermed ikke vite at Løke skulle skape så mye blest rundt Skal vi danse.

Jeg som seer lurte på om han kom til å stille i Boratdrakten (med tanke på det som står ovenfor), så jeg var nok bedre informert enn TV2

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 08:57   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

TV2 tilbød først danseren å slutte. Typisk. "Syntes du oppførselen du ble utsatt for var krenkende og ekkel og over støvleskaft? Du skal få lov til å slutte."

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 08:57   #63
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Man trenger ikke følge Frank på Instagram for å ha fått med seg dette. Det holder å lese aviser, noe jeg tror de ansatte i TV2 også gjør. Dårlig håndtert, syns jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 09:41   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg skjønner at de bruker folk som han inn i realityprogram av en viss type, med en bestemt målgruppe, for å gi disse det de ønsker. Men jeg skjønner ikke hvorfor i alle dager de skal ha han med i Skal vi danse, som tross alt går for å være en familievennlig, uskyldig og hyggelig konkurranse, i beste sendetid på lørdag. Det er jo ikke et program der det legges opp til intriger, sjokk og skandaler. Så å sette inn en fyr som det har vist seg i tidligere program har dette som sin misjon i livet, er jo helbom. Han er rett og slett uegnet, og burde ikke blitt valgt ut til å være med i utgangspunktet.

Men det er kanskje ikke så lett å få tak i nok deltakere som ønsker å være med i Skal vi danse.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:00   #65
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men det er kanskje ikke så lett å få tak i nok deltakere som ønsker å være med i Skal vi danse.

I alle fall ikke nok reelt kjente deltakere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:02   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg syns ikke TV2 har håndtert det veldig bra. De har selvfølgelig visst at dette skulle skje, og har ikke sett ringvirkningene det skulle få. De hadde nok ikke regnet med at danseren skulle stå opp for seg selv i så stor grad, og at det skulle være lett å bli kvitt henne om hun syns det var vanskelig. De har rett og slett ikke tatt med i beregningen at seksuell trakassering er SÅ ut, hvertfall i familiesegmentet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:07   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

I alle fall ikke nok reelt kjente deltakere.

Nei, de er avhengige av å produsere noen, i andre realityprogram, først. Så kan de resirkuleres i kjendisutgaven av det samme realitykonseptet (Farmen kjendis, 71 gr nord kjendis etc), før de melker det siste ut av dem i Skal vi danse. Sangerne fra Idol kan alltids brukes om igjen i Stjernekamp, og, når man har gitt dem noen år, i Hver gang vi møtes. Sympatiske idrettsutøvere til Mesternes Mester, de usympatiske til Farmen kjendis. Slik kan man holde det gående ganske lenge egentlig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:07   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Hash tag #lammekjøtt så jeg på profilen hans i går. :kvalm:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:16   #69
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei, de er avhengige av å produsere noen, i andre realityprogram, først. Så kan de resirkuleres i kjendisutgaven av det samme realitykonseptet (Farmen kjendis, 71 gr nord kjendis etc), før de melker det siste ut av dem i Skal vi danse. Sangerne fra Idol kan alltids brukes om igjen i Stjernekamp, og, når man har gitt dem noen år, i Hver gang vi møtes. Sympatiske idrettsutøvere til Mesternes Mester, de usympatiske til Farmen kjendis. Slik kan man holde det gående ganske lenge egentlig.

Spot on!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 10:17   #70
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De har rett og slett ikke tatt med i beregningen at seksuell trakassering er SÅ ut, hvertfall i familiesegmentet.

Min første tanke var at det er rart de ikke lærte noe av TV2-sportens Metoo. Men så slo dem meg at det selvsagt var en god grunn for at TV2-sporten ble en så omfattende sak som det ble.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:20   #71
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå sier han at hun at hun var med på det og han føler seg dolket i ryggen av TV2 (og henne). Mens hun nekter.

For ei smørje!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:34   #72
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Bra at han forsvinner fra programmet. Jeg henger tydeligvis ikke med på noen som helst måte. Jeg har aldri hørt om fyren før lørdag kveld da jeg så noen kommentarer om det på FB.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:38   #73
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nei, jeg aner heller ikke hvem han er.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:45   #74
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Han er definitivt en av de mer kjente skikkelsene i programmet for min del - jeg er jo sportsidiot.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:46   #75
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg har aldri fulgt med på Farmen og Skal vi danse fulgte vi med godt på, men etter at Herremannen mistet interesset så har vi ikke sett det. Det var hyggelig å se sammen med ham, men vi gidder ikke å se det alene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 13:48   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Han er definitivt en av de mer kjente skikkelsene i programmet for min del - jeg er jo sportsidiot.

Ja, jeg så han aldri på Farmen (det var der han var med ja?), og ser heller ikke Skal vi danse, men visste jo av han fra hans tid som håndballspiller da, også har jeg jo sett overskriftene i avisene, selv om jeg svært sjelden leser Farmen-stoff. Men absolutt ikke en av de mest profilerte kjendisene eller idrettstjernene nei, før han entret reality-verden.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 14:10   #77
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Det fulgte en god del bruduljer med ham i tida på håndballandslaget også - så han har i grunnen rett i at kanalen har fått det de har bedt om med ham.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 14:11   #78
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg aner heller ikke hvem han er.

Jeg har visst hvem Frank Løke er i mange år. Ikke fra så mange tv-program, men fordi han har vært en svært god håndballspiller i en årrekke. Og han er broren til Heidi Løke. Som er en enda bedre håndballspiller.

Når jeg har sett intervjuer av søskenparet så har det slått meg at de er veldig forskjellige fra meg. Hele verdensoppfatningen er ganske forskjellig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 14:14   #79
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Han var vel en god håndballspiller? Og broren til Heidi Løke. Jeg følger ikke med på sport, men laget han ikke en del styr som håndballspiller også?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 14:15   #80
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Sen med å poste der ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no