Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 19:40   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Mener du at man ikke skal bruke de røde prikkene i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes det er usaklig å gi folk en prikk fordi man er uenig i meningsinnhold. Selv bruker jeg rødprikking veldig sjelden og bare når jeg synes folk oppfører seg veldig dårlig.

Jeg har vel selv brukt den røde delen av ryktesystemet 2-3 ganger (tilsammen i min forumhistorie). De som fikk prikkene burde kanskje føle seg beæret

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:41   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har vel selv brukt den røde delen av ryktesystemet 2-3 ganger (tilsammen i min forumhistorie). De som fikk prikkene burde kanskje føle seg beæret



Jeg rødprikker i alle fall med god samvittighet så lenge jeg kan stå inne for både prikk og tilbakemelding.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:42   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Vi må få flere til å bruke de røde prikkene slik at folk kan bli vant med å få dem i stedet for å freake ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:46   #44
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Aldri. Jeg klarer nok å få sagt det jeg vil i tråden.

Jeg synes kanskje rødprikker som brukes for å uttrykke meningsforskjeller kan sammenlignes litt med folk som ikke klarer å argumentere for seg og som slår for å få utløp for frustrasjonen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:47   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Da er det jaggu mange modder/admins her som slår.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:47   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg rødprikker ikke så veldig ofte, men når jeg gjør det, er det fordi et innlegg har gjort meg sint eller opprørt. Det er helt opp til brukerne selv hvordan de vil bruke rødprikkene, så lenge de ikke bruker dem til sjikane av andre brukere. Men det kan selvsagt være lurt å huske på at enkelte ser ut til å ta alle slags rødprikker svært ille opp, og vurdere nytte- og kostnadsregnskapet før man fyrer en av gårde.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:48   #47
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes kanskje rødprikker som brukes for å uttrykke meningsforskjeller kan sammenlignes litt med folk som ikke klarer å argumentere for seg og som slår for å få utløp for frustrasjonen.

He he.....den har jeg ikke tenkt på....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:49   #48
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

vurdere nytte- og kostnadsregnskapet før man fyrer en av gårde.

Godt poeng .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:49   #49
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har aldri rødprikket noen. Men kunne nok gjort det om jeg mente noen var svært diskriminerende, rasistiske eller svært ufine i sine innlegg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:50   #50
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jada, gå stille i dørene fordi enkelte sladrer til moddene med en gang de blir litt snurte. Not gonna happen. Det er jo rett og slett at man ber om sensur. Trodde dette var et sensurfritt forum.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:52   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jada, gå stille i dørene fordi enkelte sladrer til moddene med en gang de blir litt snurte. Not gonna happen. Det er jo rett og slett at man ber om sensur. Trodde dette var et sensurfritt forum.

Det går jo an å moderere seg litt i tilbakemeldingen, vet du.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:55   #52
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jada, gå stille i dørene fordi enkelte sladrer til moddene med en gang de blir litt snurte. Not gonna happen. Det er jo rett og slett at man ber om sensur. Trodde dette var et sensurfritt forum.

Nope, det er der du har missforstått. Dette er et forum der det er rom for at man kan krangle, være uenige, og diskutere uten at trådene stenges eller slettes. Det er ikke et forum der man kan slenge dritt eller være stygge med hverandre. Det går fint an å diskutere på sak fremfor å gå til personangrep og bruke kallenavn.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 19:58   #53
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?



Jeg har rødprikket en. Det var hun som la igjen snikreklame for butikken sin overalt her.
Syntes det var irriterende.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:00   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.



Jeg har rødprikket en. Det var hun som la igjen snikreklame for butikken sin overalt her.
Syntes det var irriterende.

Bare en?

Nesten jomfru jo.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:02   #55
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Har rødprikket noen for usakelige kommentarer.Har også fått noen røde prikker sjøl.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:04   #56
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har rødprikket noen for usakelige kommentarer.Har også fått noen røde prikker sjøl.

Hvordan usaklige kommentarer?

Det snør ute her!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:06   #57
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes kanskje rødprikker som brukes for å uttrykke meningsforskjeller kan sammenlignes litt med folk som ikke klarer å argumentere for seg og som slår for å få utløp for frustrasjonen.

Jøss. Så da skal man oppfatte en rød prikk som et slag om man får en?



Jeg har knapt rødprikket, og syns egentlig det er synd jeg ikke bruker funksjonen oftere, for det er mange innlegg jeg er negativ til.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:12   #58
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har aldri rødprikket, ser overhode ikke noen grunn til det. Jeg trodde hele poenget med et forum var diskusjoner så når folk rødprikker fordi de er uenige i selve saken så beviser jo bare det at man ikke har aksept for andre meninger en de man har selv, tragisk! Når det er sagt bryr jeg meg overhode ikke om røde prikker og sender som regel en grønn tilbake og takker så mye for det konstruktive bidraget med tekst som "jeg er ikke enig"

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:17   #59
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har aldri rødprikket, ser overhode ikke noen grunn til det. Jeg trodde hele poenget med et forum var diskusjoner så når folk rødprikker fordi de er uenige i selve saken så beviser jo bare det at man ikke har aksept for andre meninger en de man har selv, tragisk! Når det er sagt bryr jeg meg overhode ikke om røde prikker og sender som regel en grønn tilbake og takker så mye for det konstruktive bidraget med tekst som "jeg er ikke enig"

Signerer Lisa. Det er jo meningen at man skal diskutere.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:22   #60
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har aldri rødprikket, ser overhode ikke noen grunn til det. Jeg trodde hele poenget med et forum var diskusjoner så når folk rødprikker fordi de er uenige i selve saken så beviser jo bare det at man ikke har aksept for andre meninger en de man har selv, tragisk! Når det er sagt bryr jeg meg overhode ikke om røde prikker og sender som regel en grønn tilbake og takker så mye for det konstruktive bidraget med tekst som "jeg er ikke enig"

Jeg har rødprikket noen få ganger. Ikke pga at noen er uenig med meg, men når språkbruken blir stygg som ved å kalle andre for idioter, tullinger osv. Jeg syns ikke det hører hjemme i en diskusjon, men jeg får heller velge din strategi. Kun grønnprikking

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no