Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 19:37   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

16GB er vel stort nok, eller? Hvor mye er det vanlig å ha på en vanlig mobiltelefon? Jeg aner ikke hvor stort minne min kjedelige SE-telefon har. Krever alle disse applikasjonene mye minne?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:40   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

16GB er vel stort nok, eller? Hvor mye er det vanlig å ha på en vanlig mobiltelefon? Jeg aner ikke hvor stort minne min kjedelige SE-telefon har. Krever alle disse applikasjonene mye minne?

Neida, men jeg vil ha masse plass til musikk. Og bilder man tar tar jo også opp plass, og den nye iPhonen har høyere oppløsning på bildene, i tillegg til at den kan ta opp film, så da fyller man jo raskere opp med slikt.

Men jeg har overlevd med en 8GB-versjon i snart halvannet år (selv om jeg har irritert meg over lite plass), så det skal nok gå bra.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:53   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Da satser jeg på at 16 holder, for jeg var litt usikker på om jeg måtte ha 32, men den er jo dyrere. Men om det er snakk om en tusing ... Jeg må tenke litt på det. Mannen skal jo også ha, så prisen må jo dobles, i grunnen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 20:40   #44
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg har 16 GB nå, og når jeg legger inn serier og sånt når jeg skal på tur (lange flyturer, feks) blir det liten plass. Særlig da hvis det ligger video og bilder som jeg har tatt i tillegg til musikken. Men det er jo meg. Jeg har hatt 16 GB i halvannet år, og det har gått bra.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:50   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Den har jo noen ganske relevante feil, så nei. Så det var skrevet om dette i avisen i dag også. Jeg har lyst på, men venter på neste iPhone. Gidder ikke kjøpe noe med kjente mangler.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 22:10   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hva slags mangler? Jeg leste noe om dårlig dekning/antenneproblemer men at det ble fikset før telefonene ble lagt ut for salg? Hvis dette er snakk om mangler som uansett ikke vil påvirke mitt bruk så bryr jeg meg ikke nevneverdig, tror jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 22:57   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg vil ha en iphone 4! Men jeg må vente. Har nettopp fått en helt ny iPhone 3G fordi jeg knuste den jeg hadde.

Knuste du skjermen?

Det kan fikses for 1000 - 1200 kroner hos www.dripod.no

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 22:58   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hva blir den kostende om man har et irriterende obskurt mobilabb. og må låse opp telefonen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:09   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva slags mangler? Jeg leste noe om dårlig dekning/antenneproblemer men at det ble fikset før telefonene ble lagt ut for salg? Hvis dette er snakk om mangler som uansett ikke vil påvirke mitt bruk så bryr jeg meg ikke nevneverdig, tror jeg.

Om du holder hånda på feil sted på telefonen, så får du ikke inn noen signaler fordi antennene ligger i "sølvringen" som omkranser telefonen. En ganske vesentlig ting syntes jeg da, men Apple har jo forsøkt å skyve dette under teppet hele tiden. De sender gjerne et plastikkhylster til telefonen, som man kan bruke om man holder den feil.

Antenneproblemet er ikke fikset det jeg har hørt?

http://www.dagbladet.no/2010/07/16/k...logi/12594175/


Sist redigert av Joika : 30-07-10 kl 23:17.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:21   #50
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Ser ut som det blir en på meg også Sambo mistet den gamle telefonen sin i dag, og siden han er særdeles lite opptatt av duppedingser foreslo han at han kunne overta min 3GS, så kunne jeg få den nye i bursdagsgave.

Ja takk

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:29   #51
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Polyanna, på Apple Store koster den litt i underkant av 5000. Nå er jeg ikke skråsikker, men sånn jeg skjønte det var det uten abb.?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:34   #52
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den har jo noen ganske relevante feil, så nei. Så det var skrevet om dette i avisen i dag også. Jeg har lyst på, men venter på neste iPhone. Gidder ikke kjøpe noe med kjente mangler.

Samme her. At kameraet er elendig er også en viktig grunn til at jeg avventer neste modell. (Det er dårlig det kameraet jeg har på X10 også tror jeg, men det er visstnok bedre enn iPhone 4 sitt kamera.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:55   #53
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Polyanna, på Apple Store koster den litt i underkant av 5000. Nå er jeg ikke skråsikker, men sånn jeg skjønte det var det uten abb.?

Nytt med iPhone 4 er at Apple Store også selger den direkte uten kobling til noe abonnement, ja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 00:02   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 15:08   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Om du holder hånda på feil sted på telefonen, så får du ikke inn noen signaler fordi antennene ligger i "sølvringen" som omkranser telefonen.

Jeg tror dette bare gjelder dersom det er veldig dårlig signal og man er våt på fingrene, og at det selv da ikke trenger å være et problem? Jeg har prøvd å blokkere signalet ved å holde på den måten, men uten å lykkes.

Kameraet på iPhone er ikke så bra som på en del andre telefoner, det er sant. Det er bedre på iPhone 4 enn på den gamle - høyere oppløsning og blitz - men det er sikkert fremdeles dårligere enn på en del andre. Det spiller ikke så mye rolle for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 15:12   #56
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror dette bare gjelder dersom det er veldig dårlig signal og man er våt på fingrene, og at det selv da ikke trenger å være et problem? Jeg har prøvd å blokkere signalet ved å holde på den måten, men uten å lykkes.

Kameraet på iPhone er ikke så bra som på en del andre telefoner, det er sant. Det er bedre på iPhone 4 enn på den gamle - høyere oppløsning og blitz - men det er sikkert fremdeles dårligere enn på en del andre. Det spiller ikke så mye rolle for meg.

Jeg syntes uansett at det er helt feil å betale mange tusen for en telefon som man vet kan slutte virke når signalene blir dårlige. Tipper de kommer med en ny og forbedret iPhone ganske fort. Apple er nok ikke keen på så mye dårlig reklame til.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 15:57   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hvordan er det med den der 3GS da, den har vel ikke slike problemer? Ei venninne har den og er strålende fornøyd. Jeg vurderer å kjøpe den i stedet, den faller vel kraftig i pris nå tenker jeg?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 16:24   #58
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvordan er det med den der 3GS da, den har vel ikke slike problemer? Ei venninne har den og er strålende fornøyd. Jeg vurderer å kjøpe den i stedet, den faller vel kraftig i pris nå tenker jeg?

Det har visst vært snakk om at de kanskje kan klare å fikse problemet til de lanserer den hvite telefonen. Tror det skulle skje i november eller noe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 16:27   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Ja, men jeg tenker ikke på den hvite 4-ern, men den som har vært i salg en stund, altså forgjengeren til denne. 3GS. Den blir vel mye billigere nå som 4-ern er lansert, og jeg prøvde den i ferien og syntes den var helt fantastisk. Vurderer den altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 16:53   #60
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Sitter med 3gs her nå og er superfornøyd!! Hatt den siden jul og ikke hatt noe trøbbel whatsoever. Skal laste ned nytt operativsystem og da får man mye av det samme opplegget som er på iPhone 4, bla zoom på kamera mm.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no