Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 22:27   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.140
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Noen som kan tipse om koselig hotell i Skagen? Gjelder for to voksne uten barn. Hotels.com sin side virker ikke, og Color Line har bare ett hotell å foreslå (Hotell Skagen - 4 stjerner, noen som har vært der?)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:17   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Skal bare lure på om ikke det var dette hotellet vi lå på for to år siden da vi skulle hjem med danskebåten. Det var da vi oppdaget at toalettet på badet vårt ikke funket, dvs det skylte ikke ned. Vi sa fra om dette og så gikk vi for å kjøpe middag. Litt senere kom jeg på at vi hadde glemt noe, og jeg gikk tilbake til rommet. Der sto en hyggelig mann på badet og hadde demontert sisternen og holdt på. Rask og servicevennlig fiksing av problemet med andre ord. Hadde det bare ikke vært for at han hadde hvit kokkeuniform med chef brodert på brystet

Needless to say, vi hadde allerede spist og satt med en merkelig følelse hele kvelden.
Neste morgen dro vi uten å spise frokost først.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:21   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Jeg har vært i Skagen mange ganger, men ikke overnattet der. Hvis jeg hadde vært i Skagen uten barn hadde jeg ikke valgt Colorlinehotell. Jeg hadde unngått hoteller som selger familiepakker. Jeg hadde nok valgt å bo på kro tror jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:23   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Enig med Hattifnatten, dette virket som et "samlebåndshotell" for danskebåtpassasjerer, og ikke noe jeg ville valgt for annet enn en hastig overnatting. (Ikke noe jeg ville valgt i det hele tatt, etter å ha støtt på chef'en )

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:29   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Jeg bodde på ett koselig lite romantisk hotell i Skagen en gang ... Skal se om jeg finner frem til det ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:29   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.140
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Enig i tankegangen. Kro er bedre, men akk så vanskelig å orientere seg om på kort varsel når man skal bestille tur på vegne av andre....

Pleier å bruke Hotels.com, men den siden funker ikke for øyeblikket, og mange Skagen-hotell ligger på egne nettsider har jeg inntrykk av. Tar gjerne imot tips. Noen som har vært på Brødums?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:34   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Jeg kjenner noen som reiser hit ganske ofte: http://www.aalbak-gl-kro.dk/

Jeg har ikke vært der selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 08:40   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Vi har også overnattet på Color hotellet. Vi fikk et stort rom, men syntes det var rimelig upersonlig. Vi liker oss best på kroer og slikt.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 09:14   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Her er en liste over hoteller i Skagen. Aalbæk gml. Kro har vi bodd på en gang, det hørtes så hyggelig ut men jeg var ikke imponert. Det er vel noe sånt som et par mil fra Skagen, og ligger ved en vei. Rommet var skikkelig trist 70-talls campingstil. Jeg ville bodd i selve byen, på et mindre hotell, eller i Gamle Skagen. Der er det noen virkelig nydelige hoteller og pensjonater.

Brøndums Hotel er kjent fra Skagenmalernes tid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:09   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her er en liste over hoteller i Skagen. Aalbæk gml. Kro har vi bodd på en gang, det hørtes så hyggelig ut men jeg var ikke imponert. Det er vel noe sånt som et par mil fra Skagen, og ligger ved en vei. Rommet var skikkelig trist 70-talls campingstil. Jeg ville bodd i selve byen, på et mindre hotell, eller i Gamle Skagen. Der er det noen virkelig nydelige hoteller og pensjonater.

Brøndums Hotel er kjent fra Skagenmalernes tid.

Er ikke Aalbæk nyoppusset? Jeg har hørt mye skryt av rommene i forhold til at det er trestjerners.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:12   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig sted å bo i Skagen (reiser uten barn)

Jeg vet ikke, det er to år siden vi var der. Kan jo hende at det fins bedre rom enn det vi hadde, men vårt var ihvertfall ikke fint, og beliggenheten var heller ikke noe særlig syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no