Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsett(er) 2013

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 12:05   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Ukehandle, ja. Har liste på middager men må bli flinkere til å følge planen.
Skal øve meg på å lage forskjellige sauser sånn at jeg er tryggere når vi har mange på middag.
Bli flinkere til å dra på kafè/ut med venninnen min.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:08   #22
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Det er så deilig med et helt nytt år og nye muligheter. Jeg har mange planer for 2013.

- Trene for å komme i bedre form og spise sunnere, gå ned i vekt og på den måten oppnå bedre helse. Satser på at neste år blir planen å vedlikeholde vakt og fysisk form.
-Helgeprosjekter med ungene- der vi lager noe sammen. På listen har jeg dyrke tomater og agurker, lage påskepynt, tegning og maling, trolldeig og lage gaver til besteforeldre.
- En stor utfordring i 2013 for meg vil være å finne på noe å gjøre fra høsten av. Da begynner minstemann på skolen og jeg kan ikke tutle hjemme uten mål og mening. Helst bør det være noe som bidrar til å øke inntekten eller redusere utgiftene våre.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:15   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg satser på dette:

- Ikke større vektendringer enn +- 2 kg fra der jeg er nå.
- Minst fire treningsøkter hver uke.
- Flere vegetarmiddager.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:26   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal ha kjøpestopp frem til påske
Jeg skal trene 3,5 timer i uka (da regner jeg også gåtur som trening)
Jeg skal kutte ut godis

Og så skal jeg lære meg å spille ukulele

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:31   #25
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.422
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg liker nyttårsfotsetter.

Mine er:
- Bli mer aktiv - gå turer
- Øve på langrenn, slik at jeg ikke er så pysete i bakkene
- Begynne å stå alpint igjen, nå er barna så store at det er på tide!
- Gå ned de siste 5 kg og bli der.
- Slutte å kjøpe så mange klær - jeg har nok! (blir vanskelig ).
- Ukesmenyer og ukeshandling, for å spare tid og penger
- Bruke mer barnevakt og finne på ting med mannen min.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:34   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal bekymre meg mindre, og bli flinkere til å være der for mennesker jeg vet sliter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:35   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Og så skal jeg lære meg å spille ukulele

Jeg også - har fått til jul! Danne duo?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:38   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.894
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg hadde ingen ønsker for dette året, og er usikker på om jeg vil ha noen i 2013. Men jeg kunne tenkt meg å jobbe med:
Tørke støv av spinningsykkelen min, minst en økt i uka i tillegg til yoga og pilates.
Ha flere sukkerfrie perioder enn jeg hadde i 2012.
Bli mindre brølemamma.

Det tror jeg er det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:54   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal bli mer glad i meg selv (og være mindre selvkritisk), fortsette med å gjøre ting jeg liker (strikke, lese, surfe, trene), drikke mer champagne, ha mer sex, sove mer og leve mer i nuet.

Trening og kosthold skal jeg bare videreføre, reisene er bestilt og skal selvsagt gjennomføres og om jeg blir mindre selvkritisk vil videreutdanningen jeg planlegger gå greit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:12   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Trene mer.
Spise mindre godteri og generelt bli sunnere.
Burde kutte ned på Pepsi Max og, men det er jo så godt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:16   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.075
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Har gått opp 7 kg sist år, så de skal AV igjen.
Få struktur på treninga, og trene fast minimum 2, helst 3, ganger i uka
Gjøre en hyggelig familieting hver helg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:30   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.894
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Å ha mere sex høres ut som en fin plan.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:33   #33
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal bli gravid. Det er mitt mål.

Bli mer aktiv.
Bli kvitt mørkreddheten. Det er så kjedelig å være mørkredd!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:39   #34
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

-bruke opp garn og andre hobbyartikler før jeg kjøper nytt
-lære meg å lage bearnaise-og hollandaise-saus (hadde prosjekt ut-med-Toro i 2012 men de to sausene gjenstår)
-gå ned 7 kg
-jobbe videre med å få mer selvtillit og bli mindre selvkritisk
-spise godteri kun på lørdager

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:43   #35
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg har så fryktelig mange
Har visst enormt forbedringspotensiale.

*Bruke mindre penger, spare mer.
*Ned 5 kg og deretter stabilisering.
*Trene minimum 2 ganger i uken, helst 3.
*Spise godteri bare fredag og lørdag. Det gjelder også chips.
*Slutte å røyke.
*Skrive ned alle avtaler så jeg blir mindre glemsk.
*Være mer tilstede når jeg er med barna.
*Finne eller ta opp igjen en hobby.
*I år skal jeg og barna på ferie, koste hva det koste vil!

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:51   #36
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal huske på å puste dypere, og gi slipp på stress oftere.

Jeg skal gi meg selv mer rom til å være meg selv, og ikke den alle forventer at jeg skal være.

Og så skal jeg jobbe med å huske på at jeg bare er ansvarlig for hva jeg gjør og sier, og ikke hva andre tolker det til å være. La andre være ansvarlig for sin del.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:55   #37
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg glemte jo det som jeg bør legge størst innsats i; få et mer ryddig hjem. Det er så VANSKELIG!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:00   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

....og spise mindre potetgull. Hvis jeg klarer det, sammen med å spille mindre wf, får jeg dette gratis:

Lest mer
Gått ned i vekt
Vært mer til stede
Strikka mer

Det kan vel ikke være så vanskelig??

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 15:27   #39
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg har mange planer for 2013. litt for mange egentlig..

Her er noen hovedmål som jeg har satt meg.

- Mye mere fokus på kosthold, sunt kosthold
- Være mere sosial, også i ukedagene
- Mye mere fokus på lesing av pensum
- Flinkere til å trene
- Mindre tid på pc, tlf, tv

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 17:44   #40
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Ja, mer sex kan jeg også sette som nyttårsforsett. Det burde være omtrent like enkelt å gjennomføre som økt rødvinsinntak, og de to kan jo også kombineres.
Ellers skal jeg også begynne å trene i 2013, men med nært forestående fødsel og barseltid tror jeg ikke det skal være et nyttårsforsett.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no