Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 11:28   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Noen som har gode hotell-tips i København? Evt noen vi bør unngå? Områder vi bør unngå? Er litt redd for å havne i "dårlige strøk" siden det er bare meg og tenåringsdatter som skal på tur.

Tips ellers? Kunstutstillinger o.l er interessant.
Alt av tips tas imot med takk.


Sist redigert av -ea- : 10-01-19 kl 00:00.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 11:58   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Det er noen av de billigste hotellene rundt stasjonen som er verdt å unngå (helt i starten av Istedsgate f.eks. Der er det endel prostitusjon. Lenger inn i Istedsgate er det veldig hyggelig, mer som Grünerløkka).

Hva interesserer dere dere for da? Tivoli er jo flott, selv om man ikke kjører noe særlig. Observatoriet Runde Tårn er interessant for dem som er interessert i astrofysikk og stjerner, akvariet Den blå planet er fantastisk! Ellers er det jo Christiania om man vil ta seg en tur dit, og jeg anbefaler også en tur ut til Louisiana.

Jeg hadde en Københavtråd her for noen år siden hvor jeg fikk mange gode spisetips, skal se om jeg finner den igjen.

Wagamama ligger med inngang fra både Tivoli og utenfra; det er asiatisk fastfood med god kvalitet, mye vegetar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 11:59   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Om hotell løven eksisterer ennå, så avbefaler jeg det hotellet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 12:02   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Her fant jeg den. Lele var veldig godt, og du finner både kjøtt og vegetarretter der: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=178588

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 12:59   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Om hotell løven eksisterer ennå, så avbefaler jeg det hotellet.

Jeg har bodd der flere ganger og syns det er genialt: ingen ting ekstra i forhold til service og kvalitet, men rent nok til å være greit å bo på og veldig billig. Det passer jo absolutt best for folk som reiser på budsjett og bare skal ha en seng og sove i da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 13:21   #6
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Vi bodde på SAS-hotellet designet av Arne Jacobsen i sin tid (50-meter fra Tivoli), og det var veldig fint Har også bodd på et økologisk og grønt hotell litt lenger unna i Vesterbrogade, hotell Axel Guldsmeden (?). Det var kjempefint, med en veldig koselig bakgård hvor vi spiste pizza fra nabokiosken.

Jeg var der i høstferien med barna, og hadde egentlig glemt at Istedgade ikke bare er koselig og eksotisk og Løkka, så vi fikk noen gode samtaler om "hva er bordell" og salg av kropp, og jeg ba en stille bønn om at minstemann ikke nødvendigvis fortalte kompiser og andre _for_ mye om mors sightseeing i dette området når han kom hjem..

I fjor sommer fikk ungene nemlig feilaktig servert alkoholholdig drikke i hotellbaren på Mallorca (!), og jeg så liksom for meg de samme foreldrene nå høre om mors nye ferieeventyr blant sexleketøy og tilbud på lapdance

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 13:28   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Vi bodde på SAS-hotellet designet av Arne Jacobsen i sin tid (50-meter fra Tivoli), og det var veldig fint Har også bodd på et økologisk og grønt hotell litt lenger unna i Vesterbrogade, hotell Axel Guldsmeden (?). Det var kjempefint, med en veldig koselig bakgård hvor vi spiste pizza fra nabokiosken.

Jeg var der i høstferien med barna, og hadde egentlig glemt at Istedgade ikke bare er koselig og eksotisk og Løkka, så vi fikk noen gode samtaler om "hva er bordell" og salg av kropp, og jeg ba en stille bønn om at minstemann ikke nødvendigvis fortalte kompiser og andre _for_ mye om mors sightseeing i dette området når han kom hjem..

I fjor sommer fikk ungene nemlig feilaktig servert alkoholholdig drikke i hotellbaren på Mallorca (!), og jeg så liksom for meg de samme foreldrene nå høre om mors nye ferieeventyr blant sexleketøy og tilbud på lapdance

Billa!

Og så leste jeg signaturen din og da bare: !!!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 13:41   #8
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Billa!

Og så leste jeg signaturen din og da bare: !!!

De oppdaget det kjapt altså, at frappen med sjokoladesmak, inneholdt nogo attåt som de overhode ikke hadde bestilt. Og skjebnen vill det slik, at begge dro på seg en matforgiftning samme kveld, så da kunne vi voksne nikke megetsigende til dem mellom oppkastrundene, at "ja, SÅNN er det når man drikker alkohol" Fylla har skylda.

Jeg fikk nok omsorgssvikt-straffen min på vei hjem, og var så sinnsykt dårlig og kvalm på flyet at jeg trodde nesten jeg ikke skulle klare det. Hadde vært innom hver eneste en av Palmas mange toalett på vei til flygaten... Har heller aldri noensinne vært så glad for å gå ut av flyet og ut i norsk sommernatt, med duskregn og kjølige 15 grader. I år skal vi til Vestlandet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 13:45   #9
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

På Papirøen bør dere begge kunne finne noe godt å spise, og tenåringsdatter vil sikkert synes det er ganske kult: http://copenhagenstreetfood.dk

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 13:47   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Ja, SAS-hotellet er så fint! Der har vi bodd en gang også. Pricey, men fint å ha gjort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 14:13   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har bodd der flere ganger og syns det er genialt: ingen ting ekstra i forhold til service og kvalitet, men rent nok til å være greit å bo på og veldig billig. Det passer jo absolutt best for folk som reiser på budsjett og bare skal ha en seng og sove i da.

Det kan jeg være enig i, men jeg og hun som bodde der i sin tid hadde nok ønsket oss litt mer enn det. I tillegg var det ingen heis og vi var ikke så himla glade i all den trappegåinga.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 14:15   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Jeg elsker SAS-hotellet. Har bodd der flere ganger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 14:34   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Takk for tips! Sas-hotellet utgår, nesten ti tusen for tre døgn. Scandic Copenhagen har supertilbud idag, fem tusen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 14:57   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Takk for tips! Sas-hotellet utgår, nesten ti tusen for tre døgn. Scandic Copenhagen har supertilbud idag, fem tusen.

Når skal dere være der?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 15:17   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

I august, tenkte jeg. Har bestilt på CabInn, med gratis avbestilling. Den ligger på andre siden av stasjonen enn Istedgade. Ikke like billig, da.

Har ikke kjøpt flybilletter enda, så vet ikke om det blir søndag til onsdag eller mandag til torsdag. Ikke helg ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 15:32   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Besøk Ny Carlsberg Glyptotek!
Flott samling fra antikken, palmehave og egyptiske mumier. Staselig bygg like ved Raadhuset.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 16:09   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Jeg har samme erfaring med Hotel Løven som Teo (den første gangen bodde jeg der sammen med henne), og har for øvrig bestilt et rom på CabInn som "bare overnatting" i starten av Interrailturen vår i juli.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 16:48   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Streetfoodstedet anbefales. Det er generelt enkelt å finne vegetar i Kbh, er mitt inntrykk. La henne google litt sjøl, er min anbefaling.

Det finnes endel gode hotelltilbud i Kbh, og det meste er greit nok. Akkurat rundt Hovedbanegården kan det være litt rufsete, men det spørs jo også når på døgnet dere skal ferdes ute der. Det eneste stedet jeg absolutt avbefaler er Hotell Østerport, vi hadde rom bokstavelig talt ved siden av jernbanelinja (bokstavelig. Talt.) og det var en j. natt som ikke rettferdiggjorde den lave prisen.

Mine tenåringsbarn liker både Tivoli og Zoo fremdeles. Nationalmuseet er vel verdt et besøk, og har gratis inngang. Koselig kafe og fin museumsbutikk. Louisiana er en fin tur ut av byen, fin park rundt, enkelt å ta toget dit. Vi liker også veldig godt Frilandsmuseet i Kongens Lyngby, men vi har bare kjørt dit, vet ikke hvordan det er med kollektiv (det er a la Norsk Folkemuseum. Det er små skuespill i løpet av dagen, de er veldig visuelle og morsomme, sørg for å få program for dagen. De ansatte i kostymer har alle "roller", så vær tøff og spør hvem de er, så får man mange fine historier. Her kan man være hele dagen og ha det hyggelig).

Eller finn bysykler og ta en sykkeltur ut til den lille havfrue. Mulig det er litt styr med registrering osv med bysyklene, det kan være greit å ordne på forhånd (har ikke prøvd selv).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 16:52   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Takk for mange fine tips, bare la de fortsette å komme.

Lousiana står på planen.
Andre kunst-steder?


Sist redigert av -ea- : 09-01-19 kl 23:59.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-17, 17:04   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: København-tips? Hvor bør vi ikke bo?

Er det kunstinteresse, skal dere også på Arken museum for moderne kunst, synes jeg.

Den Hirschsprungske samling skal ha en utstilling i sommer som heter Lyd i mørket, med verker med musikk, bl.a. kunstverk med Edvard Grieg.

Ellers er det gøy å ta parallellgata til Strøget (Læderstræde, Kompagnistræde ) som har masse rare antikvariater og kafeer.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no