Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-16, 16:38   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Det har vært oppslag i nyhetene i dag om at Trine Skei Grande jaktet Pokémons under en høring i Stortinget.

At det multitaskes på Stortinget er ikke noe nytt. Det er også ganske vanlig med både nettsurfing/fb, chatting, strikking og spill i møtesammenhenger og forelesninger.

Hva er ok av multitasking? Er det forskjell på møter i Stortinget og andre møter?
Er det mer ok å strikke enn å jakte Pokémons?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:42   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg synes ikke Pokémonjakt er verre enn strikking, men jeg hadde nok vært mer tilbakeholden med førstenevnte, for det aner meg at andre er uenige i det. Jeg synes egentlig begge deler er litt spesielt å gjøre på et møte/under en høring.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:44   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg merker at politikerforakten min ikke akkurat blir mindre av å høre at de i det hele tatt bruker tid på å jakte på digitale småkryp. At Erna spiller Candy Crush var jeg ikke så overrasket over, men jeg er skuffet over Trine. Jeg synes ikke man skal jakte Pokémons når man er på jobb, og i alle fall ikke når man er på jobb som folkevalgt. Om noen strikker på et foreldremøte f.eks, synes jeg det er greit.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:51   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Ikke greit. Ei heller strikking. Forstyrrende å sitte i nærheten av en strikker. Har ikke prøvd det med en Pokemonspiller men innbiller meg at det ville tatt noe av konsentrasjonen min det og.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:52   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Det første jeg tenkte var nok at det må være pinlig å bli oppdaget.
Jeg er ikke fri for multitasking, men kjenner nok på at jeg har blitt mer bevisst.
Jeg kan også konsentrere meg bedre med candy crush i hendene, men det er ikke helt ok likevel. Strikking på møter driver jeg ikke med, men jeg forstyrres når andre strikker og opplever nok at folk som multitasker mye er mindre deltakende i fremtoning. Det tror jeg at jeg er selv også, selv om jeg liker å tro noe annet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:54   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg hadde vært kjempeflau om noen hadde tatt meg på fersken med Pokémon Go i en sånn setting, ja.

Jeg konsentrerer meg best med noe i hendene, men jeg prøver å begrense meg til drodling. Problemer kan oppstå når jeg plutselig har tegnet noe som ikke egner seg for framsyning.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 16:58   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg synes det ikke er greit å gjøre det under en høring i Stortinget i hvert fall, og ikke ellers heller egentlig. De som stiller under høringen eller snakker i et møte fortjener at de som hører på ser omtrent i riktig retning og ser i hvert fall bittelitt interessert ut.

Jeg synes andres mobilfikling, strikking o.l. i møter er forstyrrende og er glad jeg nesten aldri opplever at det skjer der jeg vanker.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:00   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Ikke greit. Ikke candy crush heller. Eller annet som gjør at det ser ut som man ikke følger med. Skal man multitaske må det være mer diskret enn det der. Jeg synes det er forstyrrende med mobilflikking blant andre møtedeltakere. Når det er sagt synes jeg samme regler gjelder for strikking. Det finnes møter der det er ok, men stort sett ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:00   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Candy crust?

Eller er det det det heter? :hassje peiling:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:02   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ikke greit. Ikke candy crust heller. Eller annet som gjør at det ser ut som man ikke følger med. Skal man multitaske må det være mer diskret enn det der.

Pokemon er sånn sett bedre enn Candy Crush, for det krever jo bare oppmerksomhet når det dukker oppe en Pokemon. Det kan jo gå ganske lenge mellom hver når man sitter stille (har jeg hørt ).

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:05   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Pokemon er sånn sett bedre enn Candy Crush, for det krever jo bare oppmerksomhet når det dukker oppe en Pokemon. Det kan jo gå ganske lenge mellom hver når man sitter stille (har jeg hørt ).

Jeg tenker i grunnen mer på de rundt enn den som spiller. Pokemon er uregelmessig og dermed fanger det blikk rundt når man skal fange noe. Men sånn intens fikling er også distraherende. Jeg går jo ut fra at folk ikke gjør noe som ødelegger egen konsentrasjon.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:08   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tenker i grunnen mer på de rundt enn den som spiller. Pokemon er uregelmessig og dermed fanger det blikk rundt når man skal fange noe. Men sånn intens fikling er også distraherende. Jeg går jo ut fra at folk ikke gjør noe som ødelegger egen konsentrasjon.

Ja, for all del. Jeg hadde nok ikke spilt noen av delene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:09   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Hvem var det hun fanget, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:09   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Ikke verre enn surfing, strikking og dess like, men djiiiizez, jeg hadde blitt superflau ved fersking, ja. Dog er ikke dette noe som stiller en politiker i dårlig lys for min del altså. Å fange en Pokémon tar jo bare noen sekunder. Andre ting krever, som bl.a. CC som nevnt over her, tar konsentrasjon over tid. Jeg blir litt sånn blæh for det blåses så opp og virker som Pokémon Go er såååå mye verre enn andre ting liksom

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:10   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvem var det hun fanget, da?

Ikke sant? Jeg mener, om det var en Spearow, så daler respekten min adskillig mer enn om det var en Snorlax.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:12   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvem var det hun fanget, da?

På filmsnutten til Nrk ser det ut som hun snurrer en Pokestop gjentatte ganger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:17   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Er ikkje dette andre gongen dei store tabloidene slår opp pokemon-spilling på Stortinget? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/p...et/a/23752262/ Eg er mest fascinert over kor store oppslag dette skaper.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:19   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Lese aviser, surfe, spille på telefonen - alt dette er dårlig møtekutyme fordi det sender ut signaler om et en ikke synes det som foregår er viktig.

Strikking synes jeg personlig er noe annet (jeg kan ikke lese Aftenposten og få med meg det som er sagt, men jeg kan strikke og få med meg det som blir sagt), men jeg velger å ikke strikke i møter likevel, fordi jeg vet at mange ikke liker det - enten fordi de blir forstyrret selv eller fordi de anser det som uhøflig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:19   #19
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Det er ikke greit å sitte og fikle med telefonen uansett på møter! Strikking hadde vært bannlyst hos oss. Har aldri opplevd at noen strikker i hele min yrkeskarriere.

Vi hadde litt ukultur på min arbeidsplass, hvor alle satt med hver sin PC og/eller telefon og tidvis jobbet med andre ting (dog jobbrelatert) i møter. Vi har satt fokus på møtekultur, og blitt enig om at det bare er akseptabelt helt unntaksvis. Vi har også satt mer krav til møteleder, og innskjerpet fokus både ift. å være enda mer kritisk på hvem man kaller inn, hvor lenge møtet må vare, sende ordentlig agenda på forhånd og referater må skrives asap.
Det har blitt mye bedre!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:22   #20
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Eg har og større merksemd på det eg driv med, dersom eg har noko i hendene. Men eg strikker ikkje på møter, på grunn av signala det sender ut. Eg sitt gjerne med ein sånn piggeball frå Enklere liv i hendene i staden, dersom eg strever med fokus.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no